Provenienta Motor K4M? Megane I Sau II?, Loganul Cu K4M Are Fulie Defazoare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce comic esti. Esti tare iubit de prieteni este? Crezi ca daca stiam mai pierdeam vremea pe forum. Du-te si plimba cercul in alta parte daca te plictisesti.

    Stie cineva? Chiar sunt curios.
    Last edited by Archangel80; 6 July 2015, 22:44.

    Comment


    • #32
      din cate am inteles de pe acest topic, noci cei cu k4m-f696 nu avem fulie defazoare. daca am fi avut fulie defazoare, am fi avut 115cp nu doar 105....
      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

      Comment


      • #33
        Originally posted by Archangel80 View Post
        K4M 696 Hi flex are fulie defazoare?
        Nu prea stiu ce-i aia dar daca tot e topic incerc sa aflu.
        asta e motorul de pe masina ta?

        Comment


        • #34
          FlexiFuel nu are fulie defazoare.

          Are doar o electronica idioata, facuta de niste asa-zisi ingineri, pe genunchi.
          Ii respect pe cei cativa care chiar sunt pasionati si stiu bine ce fac acolo, la cercetare/dezvoltare, insa calibrarile pe 1.6 16v E5 sunt un mare esec.

          Am acasa Dusterul si Loganul echipate cu 1.6 16v E5 si stiu ce zic. Le fac amandurora conversie la E4 cu clapeta de aer mecanica, iar Loganului ii pun direct K4M845 de 133CP
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • #35
            Originally posted by skd_ozenel View Post
            asta e motorul de pe masina ta?
            Da. Functioneaza si pe benzina si pe bioethanol E85. Numai ca nu gasesc nicaieri bioethanol....

            dsign....electronica e luata de pe Renault. Ma indoiesc ca e idioata.
            Last edited by Archangel80; 7 July 2015, 15:25.

            Comment


            • #36
              Dsign cam are dreptate, clapeta electronica de dacia parca zici ca e facuta de papuasi.au fost niste tentative de remediere din soft dar fara efect.
              Nu ai defazor. Din cate stiu niciun k4m de pe dacia nu a avut/nu are defazor.
              Am mers la un moment dat cu laguna 3 cu k4m. Alta viata. Il simteai cum trage si la 130.
              Last edited by skd_ozenel; 8 July 2015, 06:27.

              Comment


              • #37
                personal nu pot spune ca e praf ca doar sunt sofer amator.
                merge, porneste, are unele fitze dar nu ma derajeaza asa foc.
                skd_ozenel, ce a ta nu trage dupa 130?
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Archangel80 View Post
                  dsign....electronica e luata de pe Renault. Ma indoiesc ca e idioata.
                  Iarta-mi intrebarea, dar cam atat stii tu despre masini?

                  Daca-mi permiti, stii sa-mi spui cu exactitate de la ce Renault este "luata" electronica?

                  Exact, nu stii, pentru ca aceasta combinatie nefericita de K4M cu clapeta acceleratie electrica, norma Euro5, fara distributie variabila, instalatie electrica fara CAN nu o s-o gasesti pe nici un Renault, poate doar pe Renault Logan. Si unde au fost dezvoltate softurile? Exact: la Dacia/Renault, la Titu/Pitesti

                  Tu ce parere ai, ca electronica asta se gaseste pe un raft pentru un model anume, se ia de pe raft si se arunca in suruburi pe un alt model? In spatele unei conversii de genul asta sunt sute de ore de calcule, de teste, sunt implicati o multime de oameni. Se tine cont de parametri de care n-ai auzit si cel mai probabil nu vei auzi vreodata in viata (nu te simti jignit, nu asta este intentia mea, pur si simplu asa stau lucrurile)

                  Doar ca acel sef de proiect a fost fumat/beat cand a aprobat asa ceva. Zi de zi imi maninca nervii, imi vine tot mai mult sa renunt la micile artificii pe care le am in plan si sa montez 133-ul asa cum e acum ! Nu e posibil sa rada orice 1.4 si 1.2 de un 1.6 16v in primele 3 trepte.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    skd_ozenel...ai ceva probleme cu masina inseamna. Pai acolo isi arata muschii cel mai mult. Mergi cu a3a pana in 100, a4a pana in 150 si a5a mai tarziu. Sa vezi ce trage. Eu sunt foarte multumit de motor e chiar ok. Bine daca vrei depasiri cu a5a la 60km/h normal ca nu trage.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by dsign View Post
                      Si unde au fost dezvoltate softurile? Exact: la Dacia/Renault, la Titu/Pitesti
                      nici nu conteaza prea mult si nici ca are legatura cu topicul dar,
                      nu cumva softurile au fost dezvoltate prin cacapitala? ca la Titu ar fi "laboratorul de incercari distructive"

                      sustin ideea ca softul e conceput prin Bucuresti pe bd.Preciziei sau bd.Expozitiei, pentru ca acum vreo 3-4luni imi intrase febra cruisecontrolului nativ din ECU V42, si din intrebari in intrebari, am pus toti greii electronisti de pe forum pe roate...ba mai mult, pe alta pista, din vorba in vorba, prietenul unui prieten care cunoaste pe unu, lucreaza programator la Renault...entry level, ca asa le e obiceiu renaultistilor, recruteaza tineri programatori cu salarii decente, ii propulseaza spre viitor...
                      cert e ca cruisecontrolul nativ din V42, pentru varianta Logan, nu exista dpdv soft.

                      Originally posted by dsign View Post
                      Nu e posibil sa rada orice 1.4 si 1.2 de un 1.6 16v in primele 3 trepte.
                      nu-i vinovata cutia de viteze pentru acest lucru? alessandro facuse salata de cutii de viteze...

                      on topic, ca si concluzie personala: K4M, este un proiect vechi de motor, imbunatatit in permanenta, de mai multe cercuri de specialisti.
                      Last edited by mariannn; 8 July 2015, 09:10. Reason: Automerged Doublepost
                      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                      Comment


                      • #41
                        Atat timp cat l-au dus la 133cp in Euro 5 (de serie) iar unii bagaciosi l-au ridicat fara mari probleme la 160cp, eu zic ca nu e chiar o vechitura. Prefer un aspirat clasic oricand in fata unui turbo care poate avea probleme de fiabilitate.

                        Cutia n-are a face, pur si simplu in treapta 1 nu pleaca bine deloc, cand schimbi din 1 in 2 la 6000+ cade turatia brusc si motorul da sa se inece, d-astea...

                        La 133-ul meu am si cutia disponibila, asa ca nu-mi fac probleme.

                        @mariann, nu cunosc exact locatia, insa este clar ca electronica nu este preluata direct de la Renault, fara alte optimizari.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          nu vreau sa manii pe barbos ca atunci cand laud, imi da peste nas,
                          amatorul din mine e multumit de ceea ce este acum pe masina, nu-s la categoria gea(din care faci parte, fara sa te periez deloc),
                          sunt mega-extra-super+alte superlative fericit ca atunci cand accelerez, cu performantele lui de k4m nemodificat, sunt megaextrasuperFERICIT ca nu scot fum negru...ca d-asta n-am ales motoarele FUMU.5DCI...
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • #43
                            Nu stiu ce motoare au nimerit unii sau cum le-au distrus mai degraba insa mie imi merge foarte bine. Am dat liniute si cu o Kia si m-am tinut bine pe langa. Eu unul vad o limitare pana in 2000 rpm nu are sprintul ala datorita clapetei electronice, insa dupa 2000 masina isi schimba atitudinea. Chiar trage si chiar cere.
                            Pana mea, dulapul asta nu e facut sa faca racing cu Ferrari sau alte super caruri. Pt cat a costat si ce ofera, BEST OFFER EVER.

                            Comment


                            • #44
                              Salut, am si eu o problema, am cautat pe forum si nu am gasit nimic de-aceea postez aici. Am un Logan 0.9 TCe 2015 euro 6 tip motor h4b408 la 115000 am decis sa îi schimb distributia (pe lant) deoarece am constatat ca in sarcina intre 2000-3000 rpm avea o bataie specifica de lanț, foarte usor sesizabila dar cand o auzi... Nu poti sa nu o mai auzi...... Specific ca masina mergea absolut perfect. Am cumparat distributia originala. Am fost in service mare din Constanța au schimbat distribuția iar la prima pornire sa auzit o bataie foarte tare (ei spun ca sa defectat fulia defazoare), dupa aceea mers la renati bâlbâit intre 800-1000 de ture fara a-si mai reveni. Pusa pe tester a dat cateva erori pe care mecanicul le-a sters dupa care nicio eroare. Data distributia jos din nou, verificat, a scos axa cu came cu fulia defazoare de la punct, deja fierbeam. Tot pus la loc, motor pornit aceeasi problema relanti super instabil. Am stat cu mecanicul de la 9 dimineata pana la 1 noaptea, nu a reusit sa faca nimic. Într-un final a trebuit sa plec cu taxiul de acolo pentru ca cu masina nu se putea merge asa sub nicio forma. Acum au comandat fulia defazoare urmand ca sa o schimbe (presupun ca pe banii lor, inca nu am ajuns la discutia asta). Aveti idee ce poate fi? Sa mai lovit cineva de aceasta problema? Aveti îndrumări care alte topicuri unde m-as putea informa mai in detaliu? Orice parere poate fi de ajutor. Multumesc si imi cer scuze daca am postat intrun loc nepotrivit.

                              Comment


                              • #45
                                Ar trebui sa postezi aici si poate ai mai mari sa vada lumea problema ta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google