Trepidatii Caroserie La Relanti 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatii Caroserie La Relanti 1.5 Dci

    salut. sant nou in ale postarii(poate am gresit locul),dar am o problema cu trepidarea caroseriei la relanti.a mai patit cineva asa?am un logan 1.5 dci(35 000km)nu se manifesta constant doar cateodata si asta pana se incalzeste motorul mai bine.

    am fost cu el la testare si au spus ca totul este regula,iar cei de la vocea clientului au dat un raspuns "e normal sa faca asa ca e diesel"
    Last edited by stefan_tr; 5 March 2009, 16:27. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Alimenteaza cu o motorina de foarte buna calitate si revino cu problema expusa.

    Comment


    • #3
      In sarcina, motorul merge bine?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        in sarcina merge bine si motorina am tot schimbat-o

        Comment


        • #5
          Chiar daca sloganul "asa face toate" este la loc de cinste pe la reprezentante,cel mai bine te lamuresti daca urmaresti aceasta vibratie la o masina echivalenta ca motorizare.
          Posibil sa fie si o problema de soft sau valva EGR ce nu functioneaza in parametri .

          Comment


          • #6
            nu am cum sa fac o comparatie cu alta masina,dar pe cine am intrebat,la ei nu se manifesta sau nu constata nereguli.nici la mine nu se mai simt trepidatiile daca o circul mai mult prin oras.asta am observat doar cand temperatura este mai rece,vara nu se simte(probabil din cauza ca e cald afara si ajunge motorul mai repede la temperatura de lucru)

            nu s-a mai intalnit nimeni cu astfel de problema?
            Last edited by stefan_tr; 6 March 2009, 09:41. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              se pare ca numai la mine este acest fenomen

              Comment


              • #8
                am intalnit la o masina scoala fenomenu', probabil elevii au reusit so dezmembreze ca la oprire si la pornire zici ca sare motorul de pe sasiu(dci 1,5/65hp) schimbat tampon(nu stiu precis care) si a revenit la un mers normal...

                Comment


                • #9
                  De obicei "se duce la cele sfinte" tamponul hidroelastic din partea dreapta a motorului (stanga cum ne uitam la el, sus).
                  Insa aceste vibratii datorate tamponului trebuie sa fie prezente permanent, indiferent de temperatura motorului.
                  Face destul de urat daca e dus acela, se zguduie caroseria, motorul bate direct in sasiu, nu se mai absorb socurile, vibratiile..
                  P.S. am vazut acum cati km ai, nu prea cred ca e de vina tamponul...
                  Last edited by 77sky; 16 March 2009, 11:03.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    am trecut in revista si tampoanele de la motor si cutie,vizual sant in regula.motorul nu bate in caroserie,am fost si la testare si acolo ,la testul de injectoare,am vazut ca un injector(am stat langa masina) da mai multa motorina pe retur,ma tem ca de acolo este buba(in sarcina merge bine,chiar si la viteza mai mare,160km/h ieri pe a1)

                    Comment


                    • #11
                      Masina a fost condusa doar de tine? Ce tip de motorina ai folosit, statie?
                      Cand ai observat alte simptome? (ma gandesc la porniri mai greoaie dimineata, ger...)
                      Ai schimbat filtrul de motorina o data, la 20000 de km, nu?
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #12
                        salutare poti sa tot schimbi motorina la noi este de proasta calitate eu de noua am bagat numa de la rompetrol si nu imi trepideaza la relantiu poate ca am doar 13000km
                        Powered by LSS
                        http://img444.imageshack.us/img444/7...c127494gif.jpg

                        Comment


                        • #13
                          daca da mai mult pe retur sar putea sa fie infundat ceva ceva...

                          Comment


                          • #14
                            Probabil ai o problema la injectoare sau la pompa de injectie. S-ar putea sa fie de la mersul subturat, daca ai mers asa.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Stefane chiar nu ai si tu un amic cu Dci , la care sa poti face un termen de comparatie cu masina ta? Bineanteles doar cand este motorul rece .
                              Nu stiu , tin sa cred ca totusi este o chestie de interpretare aici , intradevar toate dieselurile vibreaza, dar poate tie ti se pare ca zguduie . Nu mi-o lua in nume de rau, dar nici nu ai explicat cam cat de tare este trepidatia la masina ta. In sensul ca daca este frig afara si tu pornesti motorul, iti poti face lejer un masaj daca te atingi de caroserie?
                              Iar in legatura cu injectorul care da pe retur, treaba'i clara , trebuie schimbat .
                              , sunt cu ochii pe voi !
                              :thumbsup:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google