durabilitate 1.5 dci 65cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • durabilitate 1.5 dci 65cp

    Am vorbit la servici cu un prieten care are ca si mine dci de 65 caluti pe tema daca ar fi mai bine sa facem un "upgrade" la cel de 85cp. Raspunsul lui m-a uimit.
    Mi-a spus ca ar fi mai bine sa o pastrez pe asta pe care o am de 65 deoarece motorul este mult mai fiabil!!!??? El se bazeaza pe faptul ca are un prieten inginer mecanic - care i-a spus chestia asta. Se bazeaza pe faptul ca cel de 85 are turbina variabila, mult mai sensibila care este mult mai supusa "greselilor" decat cea de 65 cai, mai ales la un stil de condus mai "ciudat" - ca sa nu zic foarte sportiv cu variatii mari de turatii si incarcare a motorului. (Asta pe langa problema generala cu injectoarele pe care o au toate - din cauza motorinei de proasta calitate)
    Nu stiu daca asta este adevarat - stie cineva mai multe?
    Multumesc anticipat

  • #2
    Depinde cat vrei sa te tina motorasul! Daca e vorba sa faci 10 mii pe an, atunci poti sa-ti iei de 85 hp si sa-l remapezi la 105 hp si il ai pentru vre-o 10-11 ani (ma intreb cine mai tine o masina atat timp?), daca faci 100 mii pe an... atunci se schimba datele problemei.

    Comment


    • #3
      corect Sp!ke!
      @valyR: pretenu tau are ceva dreptate aici, scade fiabilitatea in timp la noul motor 85cai. dar cui ii pasa ca o sa faci doar 150.000km si nu o sa faci 250.000 ... oricum nu mai ai masina pe la acei km...
      cei care fac taxi sint dezavantajati dar ei sint calmi, merg la consum
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #4
        Eu stiam ca numai motoarele reno de 105 cp au turbina cu geometrie variabila, astea de 85 au al soft, presiune in injectoare ceva mai mare si un intercooler mai mare (de aceea au bara de MCV)

        Comment


        • #5
          eu stiu ca toate loganurile au turbina cu geometrie fixa.cel de 85 cp are alta harta ECU.beleaua e cu injectoarele ca pica rau de tot pe la 40 000 km si nu prea e de la motorina.si altii care au alimentat numai din peco au avut aceeasi belea
          sigpic........restul e NoSpeedLimit

          Comment


          • #6
            Loganul 1.5dCi 85cp nu are turbina cu geometrie variabila este aceeasi turbina ca si pe modelele precedente , ceea ce difera este presiunea de admisie si injectoarele cu debit marit .

            Comment


            • #7
              nu vreau sa trag a rau ca nu imi doresc.am 11500 km si deja dimineata incepe sa porneasca mai greu.nu o mai ia sfert ci invarte de cateva ori.sper sa nu imi faca vreo ''bucurie'' ca ii dau foc.motorul nu ar trebui sa cada nici la 500.000 km daca e intretinut bine apoi la 40.000
              sigpic........restul e NoSpeedLimit

              Comment


              • #8
                off topic: nu cred ca e o problema kent....e perioada asta mai rece...si probabil motorina se ingroasa..si asta o fi motivul.. poate ma insel... acelas lucru il patesc si eu..porneste un pik mai greu. dar porneste... probabil nu tre sa lasi bujile sa se raceasca...pana se sting ceilanti matori ai cateva secunde de asteptat.. si probabil se racesc intre timp...ia incearca sa nu mai astepti sa se stinga martori si dai direct.. vezi ce zice.. ..poate vobesc eu prostii.. daca e unu cu capu mai mare sa ma corecteze
                Last edited by unknown; 28 November 2007, 21:01.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Stai linistit... nu-i de vina motorul. De vina e motorina plina de impuritati. Si al meu porneste (acum in conditiile in care sunt -5 grade dimineata) dupa ce invarte de cateva ori. Nu o consider o problema. E diesel si are aprinderea prin compresie nu prin scanteie.

                  Comment


                  • #10
                    sper sa nu fie ceva cu injectoarele.o sa bag metabond pt injectoare sa vedem cum se comporta atunci.un coleg caruia i-au cazut injectoarele la 45000 km la fel ii pornea greu rau dimineata.cei drepr el dadea la automat 2 min cu ca la mine sa invarta de 3 ori si apoi gata
                    sigpic........restul e NoSpeedLimit

                    Comment


                    • #11
                      pai ptr linistea lui kent...cei care mai ai dci... sa posteze aici daca si ei intampina aceial lucru la porinirea masini... si ma refer dupa ce stationeaza ceva timp si temperatura e scazuta...
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        si la mine este acelasi lucru, nu cred ca este vreo problema in rest merge impecabil

                        Comment


                        • #13
                          imi mai vine inima la loc.azi la -15 grade a luat-o bine.
                          sigpic........restul e NoSpeedLimit

                          Comment


                          • #14
                            si la mine la -5 grade a luat-o la 3-4 invartiri si are 2 luni adica 2500 km. va pup

                            Comment


                            • #15
                              deci kent..... domni linistit si adanc...
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google