Aer Pe Conductele De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...dar pe retur nu inteleg pe unde ar putea trage aer fals atata timp cat nu vad sa picure sau sa prelinga pe undeva motorina, aveti vreo idee de unde pot proveni acele bule de aer pe retur?
    scoate teava de tur dintre filtru si pompa, si pune furtun de silicon transparent. o sa vezi ca ai aer pe tur, si o sa regindesti situatia.

    Comment


    • Geo chestia este ca am tras de acel material de pe furtunele de alimentare si pe tur nu exista bule de aer, doar pe retur apar acele bule de aer.

      Comment


      • atunci e din rampa de la returul injectoarelor, sau din injectoare. cel mai bine, fa-ti o rampa ca aici, si o sa-ti dai seama mai bine.

        Comment


        • Dar!! si-a amorsat careva (din cei ce se plang ca au aer pe conducte) circuitul de alimentare cu motorina??
          Pun si eu intrebarea asta ca daca ai umblat la injectoare; ai schimbat filtru de motorina sau ai umblat la pompa de inalta; obligat trebuie amorsat circuitul de alimentare si nu o sa mai ai aer pe conducte; doar daca ai probleme cu para de amorsare; filtru de motorina sau pompa de inalta!! si atunci cand opresti motorul asta minunat; extraordinar si cel mai bun din lume; daca motorina se retrage in totalitate in rezervor; atunci ai una din problemele de mai sus!!
          Amorsarea se face foarte simplu:
          -cu o cheie fixa de 17 si cu motorul pornit; desfaci foarte usor conductele de presiune de la fiecare injector; pe rand.
          Adica pornesti motorul dai fuga la motorasul tau cel minunat si cu cheia de 17 slabesti o conducta ce vine la injector pana iese motorina dupa care strangi la loc; repeti operatiunea pentru fiecare injector(ai grija sa nu opresti motorul adica sa slabeti pana se face fantana arteziana)!!
          Gata ai rezolvat si problema asta!! Si daca te mai aud ca te vaicaresti iti dau nana la poponet!!
          Traiasca 1.5dci cel mai splendid motor; extraordinar; super;marfa; inteligent;VAAAAAAAAAARZAAA!!
          Scuze dar nu m-am putut abtine; pocnitoarea mancatoare de bani multi!!
          Acum ma critica Meggeo!! Zile Meggeo; zile; cat de nenorocit sunt ca injur acest motor!! Dar dupa ce m-am ars cu vreo 7000 de euro macar asa sa ma racoresc si eu!! Imi dai voie?? Multumesc!!)
          Chiar mai devreme trecuse un logan 1.5dci pe strada mea (fum la greu)!!da la greu rau de tot de ala de ulei ars!! cel mai bun motor din lume !!

          Comment


          • Stiu de varianta ta de a aerisi pe la injectoare dar sincer nu prea vreau sa-mi bag mainile pe acolo si sa fac vreo tampenie, dar astept sugestii din partea celor care au facut acest lucru si daca au reusit sa scape de aceasta problema prin acesta metoda.

            Comment


            • un nimeni
              de fiecare data cind citesc posturile tale ma faci sa rid, si pentru asta te felicit! esti total!
              din pacate nu am ce sa critic la nici un post de-al tau. tot din pacate...ai perfecta dreptate .si totusi, ca in orice discutie, mai ales unde intervin destul de multe contradictii, intotdeauna exista un "DAR".
              ai dreptate ca e un motor de c...t, DAR cu o intretinere corespunzatoare devine un motor care te ajuta foarte mult. ai dreptate ca numai o operatiune ca asta: "Amorsarea se face foarte simplu:
              -cu o cheie fixa de 17 si cu motorul pornit; desfaci foarte usor conductele de presiune de la fiecare injector; pe rand.
              Adica pornesti motorul dai fuga la motorasul tau cel minunat si cu cheia de 17 slabesti o conducta ce vine la injector pana iese motorina dupa care strangi la loc; repeti operatiunea pentru fiecare injector(ai grija sa nu opresti motorul adica sa slabeti pana se face fantana arteziana)!!", e de c...t, DAR, se poate elimina prin modificare pe electric. stiu, o sa spui ca domne, alte reparatii, munca, bani, etc. DAR, din nou acel DAR, astfel elimini o mare pierdere de bani si cistigi la increderea de a merge la drum lung. ai dreptate ca pica turbine, pompe, injectoare, distributii, DAR, ca la orice alt motor, totul depinde de doua mari lucruri:
              -modul de exploatare al motorului, si ,
              -cine isi baga miinile in el.
              si mie mi-a scos motorul asta foarte multi bani din buzunar, si foarte multe injuraturi, dar acum, dupa ce fortat de incompetenta "meseriasilor" din service-uri, a trebuit sa ma apuc sa-l invat, si am ajuns sa mi-l intretin singur, iti spun sincer, nu l-as da pe un benzinar.
              am prieteni cu audi si wv-uri si crede-ma, si ei baga o caruta de bani in reparatii. vorbim de diesel-uri.
              o comparatie: pica un injector si la 1,5dci, si la un pasat de 1.9 sau 2.0
              motorasul asta de c...t da 1,5dci, continua sa mearga in trei pistoane. la wv, adio si s-a terminat. se opreste motorul si nici sa-l f... nu mai vrea sa porneasca.
              costurile de reparatie sunt incomparabil mai mari la wv. la wv, vezi cit costa numai un injector, nu mai punem restul.
              deci sunt pareri si pareri. te cred ca ai bagat bani multi, dar sunt sigur ca nu ai fost indrumat bine cind ai avut probleme cu acel motor,si ai nimerit niste habarnisti, sau niste Dorei. imi pare rau pentru pataniile tale, acum ai o experienta deja si asta te ajuta. hotarirea ta e buna, neamtul e neamt. si eu daca nu ma pricopseam cu masina asta, initial optasem pt un Astra GTC, dar depasea bugetul, deci...tot nemtaloaica mi-as fi luat.
              acum dupa ce m-am pricopsit cu 1,5-ul si mi s-a stricat, am innebunit prin service-uri, nu ii dadeau de cap , a trebuit sa-l invat de la a la z, sa ma apuc sa mi-l repar singur, si munca si nervi si timp cacalau pt acest motoras, acum sincer...nu l-as mai schimba.

              Comment


              • Multumesc!!

                Comment


                • Salut!
                  Logan 1.5dci, 2006, 32000km, fara nici un fel de problema pana sa schimb aseara filtrul de motorina. Dupa ce am schimbat filtrul de motorina sub nici o forma nu a vrut sa se amorseze pe la para, a trebuit sa bag furtunul in gura si sa trag pe el motorina, ca apoi sa dau la para sa se amorseze ca sa o pot porni. A ponit, merge bine, trage, nu intrerupe dar are numai aer pe furtunele de motorina si problema mai nasoala este ca daca o lasi un timp mai lung porneste foarte greu. Filtru este original si este schimbat prima data pe masina. Si am uitat sa va spun, daca am vazut ca nu se amorseaza doar din para, am crezut ca nu e bun filtru si l-am pus pe cel vechi, insa surpriza, ca nici cu acesta nu mai voia sa se amorseza!!
                  Ce ar putea avea?? cauze si remedieri!

                  Comment


                  • Vreun oring la filtru. Azi dupa ce am avut o interventie majora la motor, cand l-am pus sus am patit exact cum ai descris si tu. Dar dupa un timp si-a revenit. La mine au facut figuri oring-urile de pe pompa, mai precis turul.

                    Comment


                    • ce interventie ai avut la motor?
                      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                      Comment


                      • Schimbat vilbrochen.

                        Comment


                        • Fyrestarter; Ai schimbat vreun oring(astea sunt mufele de se clipseaza la filtru de motorina), sau l-ai schimbat?
                          Astazi am vorbit cu tata, ca e masina lui cea cu probleme, si mi-a zis ca astazi de dimineata ar fi pornit mai repede, asta dupa ce ieri a facut cam 50 de km cu masina. Posibil ca pana mai scoate aerul din instalatie sa mai faca figuri.

                          Comment


                          • Originally posted by un nimeni View Post
                            Dar!!
                            Amorsarea se face foarte simplu:
                            -cu o cheie fixa de 17 si cu motorul pornit; desfaci foarte usor conductele de presiune de la fiecare injector; pe rand.
                            Adica pornesti motorul dai fuga la motorasul tau cel minunat si cu cheia de 17 slabesti o conducta ce vine la injector pana iese motorina dupa care strangi la loc; repeti operatiunea pentru fiecare injector(ai grija sa nu opresti motorul adica sa slabeti pana se face fantana arteziana)!!
                            Gata ai rezolvat si problema asta!! Si daca te mai aud ca te vaicaresti iti dau nana la poponet!!
                            Traiasca 1.5dci cel mai splendid motor; extraordinar; super;marfa; inteligent;VAAAAAAAAAARZAAA!!
                            Scuze dar nu m-am putut abtine; pocnitoarea mancatoare de bani multi!!
                            Acum ma critica Meggeo!! Zile Meggeo; zile; cat de nenorocit sunt ca injur acest motor!! Dar dupa ce m-am ars cu vreo 7000 de euro macar asa sa ma racoresc si eu!! Imi dai voie?? Multumesc!!)
                            Chiar mai devreme trecuse un logan 1.5dci pe strada mea (fum la greu)!!da la greu rau de tot de ala de ulei ars!! cel mai bun motor din lume !!
                            Hai sa iti zic o treaba: tu stii ce inseamna sistem common rail? inseamna ca ai o rampa comuna in care pompa de inalta face o presiune de 1800-2500 de bari sau cat o fi la renault... Inseamna ca nu trebuie sa iei pe rand toate injectoarele ca sa scapi de aerul din conductele de joasa, desfaci un injector si iese pe acolo.
                            Chiar daca Renault are niste solutii constructive ca iti vine sa tei iei de cap cand ajungi sa le repari (cazul electromotorului mi-a vnit primul in minte), sistemele common rail sunt acum la putere cand vine vorba de diesel: deci dupa lojica ta ca dci - varza atunci varza e si TDCI de la ford, hdi la grupul PSA, crdi la hyundai, CDI la mercedes, cdti la opel si ce or mai fi ele pe sistem common rail ori nu e chiar asa... E drept sunt mai sensibile si mai pretentioase la motorina si la consumabile dar consuma mai putin si au o putere destul de mare dintr-o cilindree mica.

                            Comment


                            • diferenta de senibilitate intre sistemele common rail o face modul de formare a injectiei de motorina in camera de ardere, si materialele din care sunt facute componentele sitemului e injectie.
                              cei de la Renault, au optat pt mai multe firme producatoare de sisteme de injectie, si au ales pt romanasi, ca sa-i stoarca de bani, cel mai bine studiat sistem, si anume Delphi. si intr-adevar, mi se pare singurul sistem de injectie pe care l-au proiectat sa pice garantat.
                              cum e posibil ca din fabricatie pompa de joasa sa aiba si pe fetele rotorului si pe cele doua capace, discuri sau cum le-o zice, deci cum e posibil ca de noi sa fie fabricate cu linii, ramase de la freza de planeitate? oare n-ar fi trebuit sa fie "oglinda"? n-ar fi trebuit sa nu aiba nici o linie de nici un fel, nici cea mai mica zgirietura? pai atunci ma gindesc asa:
                              ia sa fac eu adincimea acelor urme de freza, astfel incit cumulate cu ungerea data de motorina sa nu reziste la mai mult de "x" km.
                              sau cind se schimba filtrul si scapa putina mizerie in capul tevii care apoi ajunge in pompa de joasa, adica intre rotor si capace, sa vedem ce se intimpla: avem doua suprafete cu linii in toate directiile(cele de la freza), iar intre ele un graunte de...nisip. oare nu cumva cele doua suprafete sunt pietrele de moara care macina grauntele? si culmea, la duritatea metalului respectiv, cedeaza si metalul, nu numai grauntele. de ce sa le facem suprafetele lucioase oglinda? sa nu mai bage romanasii bani in masini? sa nu mai pice sistemul de injectie? nuuuuu. pai noi ce cistigam?
                              rezultat final: pilitura! deci, mi se pare un sistem foarte mult gindit, un sistem care ii face pe proiectanti de toata admiratia si respectul, la propriu, pt ca au fost capabili sa introduca in acest sistem, elemente care sa creeze distrugerea sistemului obligatoriu fara vina producatorilor de combistibil.
                              nu au fost atit de limitati ca alti producatori care fac sisteme common rail si nu mai pica.
                              si ca sa nu mai fiu off topic, hai sa mai dam si exemplul cu aerul
                              o solutie "simpla":
                              hai sa bagam canal direct si drept pina in pompa de inalta, sa le ajunga la romanasi aerul in injectoare, si iar sa le luam banii....
                              oare nu se putea face un canal tip "hiperbola", iar virful respectiv sa coincida cu returul printr-o supapa de aer-lichid? probabil pt ca e din gama lavoarelor, e o solutie de c-kat, si deh, sunt si ei un nume...
                              asa ca ne chinuim noi cu aerul pe conducte cu fel si fel de oringuri, supape unicsens, etc.
                              in concluzie, super destepti baietii, toata stima, dar sa-i i-a d...u cu tot cu sistemul lor Delphi!
                              bafta!

                              Comment


                              • Nu am schimbat nimic... Dar am tras cu gura si am inghitit ceva motorina pana s-a amorsat sistemul. Am invirtit de acea mufa pana s-a asezat cum trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google