nu cred ca sa bucura, decat aia care tin mortis sa arate ca 1.4 e cel mai meserias motor ever din lumea asta...
pe de alta parte, acelasi 1.4 cunoaste notiunea, pe o plaja de turatii mult mai mare decat dizalul...conteaza si cat de mult te tine, nu doar cat de mare o ai
de asta nu intelegeti voi ca un cuplu mai mic pe o plaja mare de turatii poate genera putere mai mare decat un cuplu mare dar care tine de la 2000 la 2001rpm si-n rest il cauti prin baia de ulei cum cauti galustele in ciorba...
oricum, nu de asta e vorba aici, este topic de tractor vs polizor vs felinar (dizal vs benzol vs gaz) unde va puteti certa.
acum o sa-i atac pe aia cu benzina: voi vorbiti de parca n-ati avea acelasi senzor de turatie, la fel de murdar si care genereaza aceleasi probleme la ambele motorizari...
pe de alta parte, acelasi 1.4 cunoaste notiunea, pe o plaja de turatii mult mai mare decat dizalul...conteaza si cat de mult te tine, nu doar cat de mare o ai
de asta nu intelegeti voi ca un cuplu mai mic pe o plaja mare de turatii poate genera putere mai mare decat un cuplu mare dar care tine de la 2000 la 2001rpm si-n rest il cauti prin baia de ulei cum cauti galustele in ciorba...oricum, nu de asta e vorba aici, este topic de tractor vs polizor vs felinar (dizal vs benzol vs gaz) unde va puteti certa.
acum o sa-i atac pe aia cu benzina: voi vorbiti de parca n-ati avea acelasi senzor de turatie, la fel de murdar si care genereaza aceleasi probleme la ambele motorizari...
















si tot nu mia dat nimik pana la urma am luato mota mo si am ajuns la catalizator care era foarte foarte infundat....lam dat jos am sudat o teava si am ramas fara el acum si masina merge brici mult mai bine ca inainte ....acum tre sa pun bani deoparte sa cumpoar altul!!

Comment