Martor Incalzire Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Incalzire Apa

    am un logan dci de 70 de cai si de ex cand il turez mai tare mi se aprinde martorul de la apa. daca iau piciorul dupa acceleratie se stinge imediat. la viteze de vreo 120km mi se aprinde iar si dupa un timp se stinge. ce ar putea avea? multumesc mult

  • #2
    sonda defecta, pompa de apa praf....apa insuficienta....dinastea lights.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #3
      si e grav? mai pot sa circul sau nu?

      Comment


      • #4
        Poi daca nu are apa destula tu ce zici?
        Lipsa de lichid de racire duce la... supraincalzire. Mai departe eu zic ca iti dai seama ce se intampla.
        Eu zic sa o duci la un tester sa vezi ce si cum. E posibil sa fie termostatul blocat pe inchis, electroventilatorul (GMV) sau doar sonda sau chiar pompa de apa dusa. Cati KM are masina? Ai schimbat distributia de curand?
        sigpic

        Comment


        • #5
          am fost cu ea si mi a zis un mecanic din asta ca are apa destula adik antigel in ea. dar nu inteleg daca ar fi defecta pompa sau ceva nu ar trebui sa stea mereu aprins becul? mie mi se aprinde doar la turatii mai mari si dupa aia mi se stinge. si de ex chiar daca am turatii mari dar tin acceleratia constanta tot se stinge

          are 27000km si nu am schimbat distributia. abia sapt trecuta am cumparato de la cineva. poate sa fie si de la vreun filtru ceva ca inca nu am schimbat nici uleiul si nici filtrele
          Last edited by geogica; 13 October 2009, 14:27. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            e de la merul turat, omu a avut benzian pana acum is a ramas cu talpa grea pe acceleratie...
            nu zic sa mearga subturat da nici sa schimbe doar la 4500 de ture.

            eu zic ca 90% e sonda de temperatura....dar nu sunt excluse nici restul posibilitatilor.
            ideal ar fi sa nu mergi asa cu ea si sa dia o fuga la un tester sa vada ce e. e mai eiftina o sonda sau o pompa de apa decat un motor complet.

            esti sigur ca are 27.000
            ?
            Last edited by NerviiMei; 13 October 2009, 14:32. Reason: Automerged Doublepost
            Fuarte Nervos !!!

            Comment


            • #7
              sigur are atat masina e de iunie 2008 deci are un an si ceva. dar daca temperatura apei in ramane constanta e cazul sa ma ingrijorez? adik mai pot sa merg cu ea sau nu? si cam cat e o sonda sau o pompa de apa? ms mult ca ma ajuti!

              Comment


              • #8
                Sonda - aproximativ 50 lei
                pompa - unde la 300 lei in reprezentanta.
                E foarte posibil sa fie doar o eroare, sa fie sonda bulita si sa citeasca aiurea. Meri la un tester, meri la baieti la intalniri ca sigur are cineva un laptop sa iti faca o diagnoza.
                Eu zic sa nu o mai misti pana nu ii faci o diagnoza completa.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by geogica View Post
                  sigur are atat masina e de iunie 2008 deci are un an si ceva. dar daca temperatura apei in ramane constanta e cazul sa ma ingrijorez? adik mai pot sa merg cu ea sau nu? si cam cat e o sonda sau o pompa de apa? ms mult ca ma ajuti!
                  Lasa sonda de apa ca nu are nimic!
                  Mergi la service si pune-o pe tester, ai sa fii surprins sa constati ca ai probleme cu injectia. Cumva are si pornirea mai grea?
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #10
                    Posibil sa fie dincauza injectiei am mai auzit pe cineva cu acesta problema si zicea ca dupa ce a schimbat injectoarele(pt ca tacaneau) nu i s-a mai aprins becul de apa. Deasta a vanduto vechiul propietar(stia ca avea probleme la injectie si costa cat aproape jumate din pretul masinii acesta reparatie) cumva asa facea de cadn ai cumparato? Sper sa ma insel si sa nu ai ba nimic la injectie dar din pacate loganul si mai ales cel diesel e cea mai mare teapa care a iesit vreodata pe piata.
                    Last edited by Flipper; 14 October 2009, 09:27.

                    Comment


                    • #11
                      care poate sa ma ajute si pe mine am un logan 14 mpi si cand merg cu el cu motoru rece merg pana in 2500 ture si creste apa la 2 liniute apoi la 4 liniute apoi scade la 2 iar la 4 linitue iar la 2 si apoi la 4 si ramane asa ce poate sa fie??????termostatu sonda pt apa ???????? vara nu face asa numai cand e frig afara

                      Comment


                      • #12
                        Vezi ca sunt doua topicuri pe tema asta. Cauta si o sa te lamuresti despre fenomen.

                        Comment


                        • #13
                          unde sunt ma frate astea doua topicuri ca am cautat si nu pera am gasit mare lucru>???>?>?>?>?????

                          Comment


                          • #14
                            asa face toate ... aproape

                            am si eu un 1.5 dci si becul de la temperatura se aprinde de la injectoare. Sta aprins cateva secunde doar cand este in sarcina . Cat timp este aprins se simte o scadere de putere iar cand se stinge merge normal. La mine este insotit de trancanitul de la un injector. Trebuie sa schim supapa de retur
                            Diferenta intre geniu si prostie este urmatoarea: geniul are limitele sale in timp ce prostia nu are limite .

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google