nu stiu daca ma adresez unde trebuie dar am o problema;
1,5dci 25000km,alimentat numai de la rompetrol,masina porneste usor la rece dar pana se incalzeste apar usoare fluctuati de turatie vizibile pe torometru,cat si sesizabile la auz,face asa de cand am luato.. o km;am fost la servis la revizia de 15000km cei de acolo zic ca este normal sa apara astfel de oscilati la rece,au puso pe calculator si zic ca la injectie este totul inregula;masina a fost condusa numai de mine,exploatata cat se poate de normal poate usor subturat astept sfaturi si pareri
1,5dci 25000km,alimentat numai de la rompetrol,masina porneste usor la rece dar pana se incalzeste apar usoare fluctuati de turatie vizibile pe torometru,cat si sesizabile la auz,face asa de cand am luato.. o km;am fost la servis la revizia de 15000km cei de acolo zic ca este normal sa apara astfel de oscilati la rece,au puso pe calculator si zic ca la injectie este totul inregula;masina a fost condusa numai de mine,exploatata cat se poate de normal poate usor subturat astept sfaturi si pareri



vorba ta sa crape acum









Hai sa-ti spun ceva cu...turatia!Nu trebuie sa mergi continu cu 3500-4000 th/min. dar din cind in cind este necesara aceasta turatie .Din colegii de serviciu patru au Dacia Logan 1.5 DCI,si nu deasesc 2500 th/min cind folosesc masina .Trei din patru deja au schimbat injectoarele la aproximativ 40000-60000Km.Al meu Loganel are 96000 Km. si functioneaza excelent.Am mers si eu cu masina lor ei fiind la volan si mi-au explicat ca vezi Doamne protejeaza motorul nu depasesc ei 2500 rotatii pe minut.Cu alte ocazii au mers ei in masina la mine eu fiind la volan ,unul dintre ei mi-a dat o replica :O sa faci varza motorul! A trecut timpul iar dupa ce le-au cazut injectoarele tot ei cu replica :E ai noroc tu,dar nu mai faci multi Kilometri si vine si rindul tau! Ce crezi sa fie doar noroc?
Comment