Ciudatenie Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciudatenie Logan 1.5 Dci

    Salut,

    Am o problema la pornire Logan 1.5 Dci, mai exact acum 2 zile am incercat sa pornesc masina si am dat de vreo 3 ori la automat ....pina la urma a pornit masina. Am zis ca este bateria( are 3 ani si este ROMBAT ). Am cumparat si am montat o baterie VARTA Silver 74Ah-750Ah. Toate bune si frumoase... ca de 2 zile masina nu porneste decat dupa ce dau la automat de vreo 3-4 ori. Probleme cu alimentarea ?!?!?!? Am inceput cu mecanicul prin a verfica de la filtru de motorina...supapa de la pompa de injectie si terminand cu testul la injectoare . Nu am gasit vreo problema. Cand am pus interfata DDT nu imi gasea ECU - Injectia...dupa mai multe incercari totul a fost OK imi gasea ECU - Injectia . Ideea este in felul urmator: Cand interfata DDT imi vede dispozitivul ECU - Injectia masina porneste fara probleme...cand nu o gaseste este clar ca nu porneste.Am schimbat toate releele de pe masina. Am atasat 2 print-screen-uri si daca aveti ceva idei sau ati mai vazut asa ceva cum s-a rezolvat problema.


    P.S - Daca gasiti greseli de exprimare sau ortografie imi cer scuze....am scris in graba acest topic. Ma "arde" aceasta problema si nu stiu cum sa o rezolv.
    Attached Files

  • #2
    daca este fum alb este de la turbina bulita care pierde ulei pe la lagarele de ungere. daca este fum negru este o lipsa de aer. adica o turbina blocata sau fisuri pe undeva prin admisie. daca egr se blocheaza nu stiu in ce masura va scoate fum. egr nu face dacat sa iti bage gaze arse inapoi in motor pentru reducerea oxizilor de azot care au formula chimica NOX. deci daca se blocheaza din considerente mecanice ecu va sesiza eroarea si ti o va arata in bord.
    poti face altceva. desfiintezi egr, te duci la un chip tuning sa ti l stearga din memoria ecu si sa il faca sa mearga fara. vei fi placut impresionat de performantele masinii dar nu cred ca veimai lua itp-ul.
    cu wastegate ul marit vei lua ceva cai dar fara chiptuning in completare nu vei rezlva cine stie ce. problema este ca stresezi turbina. se va tura mai tare.

    Comment


    • #3
      @marx ce probleme are omul si ce postezi tu...

      Comment


      • #4
        da asa e. imi cer scuze mi a zburat gandul la tuning.
        deci daca este fum negru este o insuficienta de aer sau surplus de motorina. daca fumul este alb este un turbo stricat sau blocat. trebuie verificata galeria de admisie sa nu aiba pori sau fisuri prin care sa se piarda aerul sau turbina sa nu fie blocata. daca este fum alb este de la turbina, care se poate inlocui sau schimbate lagarele.

        defapt stiti ceva imi cer iar scuze, dar am postat gresit. era un alt thread pe aici cu un dci care scotea fum. acolo am vrut sa postez.

        Comment


        • #5
          Cand nu porneste sau nu iti vede ECU se stinge ledul rosu din bord (imobilizatorul) sau clipeste des?
          ECUFix
          Please don't visit my homepage!

          Comment


          • #6
            Originally posted by $$ilvviu View Post
            Cand nu porneste sau nu iti vede ECU se stinge ledul rosu din bord (imobilizatorul) sau clipeste des?
            Imobilizatorul se stinge dupa ce introduc si pun cheia pe contact, nu imi apare niciun fel de martor luminos. Deci cand pun DDT pe el si nu imi "vede" ECU - Injectia, motorul nu porneste cand DDT imi "vede" ECU - Injectia mototul porneste la sfert de cheie. Am masurat parametri cu DDT si sunt in limite normale. Masina merge brici dar...trebuie sa dau la automat de 4-5 ori pina porneste masina. Ma dispera problema asta....nu stiu ce sa mai fac.

            Cei de la reprez Dacia mi-au spus ca trebuie sa schimb tot ce inseamna INJECTIE( pompa de injectie, injectoare etc). Pai de ce sa schimb daca injectoarele functioneaza....pompa de injectie este OK . Raspunsul lor a fost..."trebuie sa ne lamurim exact ca nu este de la injectie". Ei bine acesti dobitoci de la reprez mi-au spus sa fac acest lucru pe barba mea...De unde scot eu acum 3000 euro fara TVA ???

            Comment


            • #7
              Sa nu fie de la ECU.
              Dar e mai greu de depistat.
              Ar trebui un alt ecu si uch de pe masina unui amic, sa vezi daca simptomele persista.
              ECUFix
              Please don't visit my homepage!

              Comment


              • #8
                si eu am aceesi problema, eu am schimbat un injector ca ei mi-au spus ca 3 sunt bulite din care unu e varza asa ca l-am schimbat pe cel varza, a dat caldura si a mai luato cat de cat, dar cum a inceput iar sa ninga iar nu mai porneste, si eu mai am o problema cred, e vorba de para din dreapta masinii(supapa de senes unic de motorina) sau cum se numeste nu se amorseaza calumea, inainte nici nu se mai intarea am schimbat si filtru de motorina de 2 ori si tot degeaba, am mai inteles de la altii ca e posibil sa fie si de la asta ca cik trebuie curatat, eu acum daca vreau sa pornesc masina, tre sa ma duc cu bidonu de apa fierbinte si sa torn peste acea supapa(sau pompa)(para) si peste conducte sa se amorseze cat de cat ca altfel tot moale e.

                A inca ceva daca reusesc sa pornesc motoru dupa aprox 1 min se opreste... si iar tre sa ma chinui sa o pornesc daca aveti vreo idee sa ma ajutati raman dator cu un MULTUMESC

                apropo am 72.500 km si problema a aparut pe la 70.000 km cred ca e menit sa se intample asa, mai am un prieten care a avut un megan bicorp si tot pe la 70.000 i s-a bulit si lui, chiar ma atentionat ca asa am sa patesc, acum are un 407 ca l-a dat la schimb si 1000 euro
                Last edited by djhmusic; 27 January 2010, 21:11. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Verificati firele de masa ale calculatorului de motor.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by georgea View Post
                    Salut,

                    Am o problema la pornire Logan 1.5 Dci, mai exact acum 2 zile am incercat sa pornesc masina si am dat de vreo 3 ori la automat ....pina la urma a pornit masina. Am zis ca este bateria( are 3 ani si este ROMBAT ). Am cumparat si am montat o baterie VARTA Silver 74Ah-750Ah. Toate bune si frumoase... ca de 2 zile masina nu porneste decat dupa ce dau la automat de vreo 3-4 ori. Probleme cu alimentarea ?!?!?!? Am inceput cu mecanicul prin a verfica de la filtru de motorina...supapa de la pompa de injectie si terminand cu testul la injectoare . Nu am gasit vreo problema. Cand am pus interfata DDT nu imi gasea ECU - Injectia...dupa mai multe incercari totul a fost OK imi gasea ECU - Injectia . Ideea este in felul urmator: Cand interfata DDT imi vede dispozitivul ECU - Injectia masina porneste fara probleme...cand nu o gaseste este clar ca nu porneste.Am schimbat toate releele de pe masina. Am atasat 2 print-screen-uri si daca aveti ceva idei sau ati mai vazut asa ceva cum s-a rezolvat problema.


                    P.S - Daca gasiti greseli de exprimare sau ortografie imi cer scuze....am scris in graba acest topic. Ma "arde" aceasta problema si nu stiu cum sa o rezolv.
                    Am rezolvat problema.... am gasit un releu "bubos", mai exact cel care raspunde injectia de pe masina. Daca aveti Vivid WorkShop Data 9.1 veti gasi in program o descriere completa asupra releurilor si sigurantelor fuzibile. L-am schimbat(am dat pe el 30 lei). Multumesc de ajutor

                    Comment


                    • #11
                      Intampin si eu aceeasi problema de cateva saptamani, doar ca la mine, uneori nu porneste deloc. Incerc sa fac rost de program, iar daca am nelamuriri apelez la tine!
                      MiNnRuZ

                      Comment


                      • #12
                        referitor la ciudateni..?!?!?
                        dupa ce opresc masina este normal sa mai se mai auda un piuit....??? timp de 15-20 secunde ????
                        si de unde se aude??

                        mai functioneaza vreun releu sau ce se intampla..?
                        parca se cupleaza si se decupleaza ceva timp de 15-20 secunde.????
                        Last edited by antonica_78; 13 June 2010, 20:04. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          cica ar fi de la egr.si cica e normal.altii au mai zis ca e de la servo care e electric.parerile sunt impartite.mai degraba e egr-ul.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #14
                            pai si este normal sau trebuie sa ma astept la ceva..?
                            se mai intampla si la alt cineva..?
                            parca la alti nu se aude asa ..cei drept nici nu am stat cu urechia pe capota lor
                            ????

                            Comment


                            • #15
                              E normal sa se auda tiuitul ala dupa ce opresti masina.Eu am 85000 km si se aude de cand era masina noua.
                              MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google