Cum Repar O Turbina ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu am 10 mii km,de la ultimul schimba de ulei si mi-a papat cred ca 20 ml de ulei,problema turbinei vb celui cu buba e cu 2 taisuri,ori o iei noua de la cineva de firma la care iei bon si factura si o montezi in servici sa iti dea garantie la lucrare si asa iti poti recupera banutii in caz de defectiune de la cei ce ti-au vanduto,ori iti cumperi una pe benzina,fara caterinca,dar vorba lui cristixp,trebuie sa fii artist emerit si sa ai un service sa se invarta dupa soare sa iti poti permite sculele necesare centrarii unei turbine si inca ceva dupa rezolvare problemei incearca sa mergi cu ea turata peste cel putin 2000 r/min,sau o data pe luna dai o forja pe autostrada sau un drum in afara orasului


    @onciu_mircea - bravo fratie,frumos spus si de partea mecanica si de cea cu mecanicii buni
    Last edited by AGENTUL NYT; 25 July 2010, 10:10.
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #17
      @onciu_mircea. arata-mi tu un singur model de ventilator compact care asigura la o presiune de 2.4bari un debit de cateva sute de litri/secunda. si apoi gandeste-te cat curent consuma si ce implica sa produci curentul ala. in alta ordine de idei, compresorul nu se preteaza unui motor diesel, pt ca respectivul compresor functioneaza bine la turatii ce depasesc turatia de cuplu maxim a motorului dizal. n-au fost chiar prosti inginerii aia (in general, nu doar cei de la renault), cand au ales turbina in locul compresorului. prosti au fost aia de-au proiectat/fabricat turbine de 2 lei, recte Deplhi. Pe benzinarele de competitie se pun turbine KKK sau Garret. Pocnitorile se pun pe motoare mici, low-cost. aici s-o incadra si loganul?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        seba:

        nu sunt sigur, ma uit maine, dar eu pe turbina mea parca am vazut garret; sau m=am uitat la alta masina.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Seba View Post
          @onciu_mircea. arata-mi tu un singur model de ventilator compact care asigura la o presiune de 2.4bari un debit de cateva sute de litri/secunda. si apoi gandeste-te cat curent consuma si ce implica sa produci curentul ala. in alta ordine de idei, compresorul nu se preteaza unui motor diesel, pt ca respectivul compresor functioneaza bine la turatii ce depasesc turatia de cuplu maxim a motorului dizal. n-au fost chiar prosti inginerii aia (in general, nu doar cei de la renault), cand au ales turbina in locul compresorului. prosti au fost aia de-au proiectat/fabricat turbine de 2 lei, recte Deplhi. Pe benzinarele de competitie se pun turbine KKK sau Garret. Pocnitorile se pun pe motoare mici, low-cost. aici s-o incadra si loganul?
          aa nuuu!! loganu e o masina de clasa superioara adevaru e ca suntem noi prea pretentiosi. dai pe un logan 6000 de euro si vrei sa mearga ca un bmw de 30000euro. cred ca nu degeaba costa aia 30000nu??

          Comment


          • #20
            Noua frate, fara discutie, kit special reparatie ptr turbina stock nu se gaseste, si atunci oamenii sunt nevoiti sa adapteze, am mers cu una reconditionata...super lag
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • #21
              yanys78 ai desfacut motorul???

              ce ai descoperit??

              sunt foarte curios deoarece cam aceeas pb (la rece la o accelerare pana pe la 2000RPM da fum albastru) o am si eu... a cam inceput sa dea putin fum la pornire dimieanta si se si aude cum arde uleiulul in capul pistonului adica rapanane cand o accelerez asta numai 2min dupa ce o pornesc in rest merge de nu am pb la 2 sapt fac cam 1000-1500 km chestia ciudata e ca nu consuma ulei ....adica verific paroape zilnic si e la fel....

              pe mine ma bate gantul la uramatoarea revizie sa desfac si turbina si sa iau un kit de reparatie sa ma apuc sa inlocuiesc deva semeringuri pe acolo si ce mai are....

              Comment


              • #22
                Despre turbina

                Daca iti mananca ulei o sa vezi furtunele si intercolerul pline de ulei... este adevarat ca un pic de ulei poate sa apara dar nu trebuie sa-ti curga. verifica EGR-ul si vezi daca este umezit cu ulei daca da ai o problema si-ti consuma ulei daca nu mai poti merge in continuare. Respect

                Comment


                • #23
                  oare o fi reparat-o de atunci?:4th July 2011, 13:46

                  Comment


                  • #24
                    O fi rezolvat intr-un an si ceva...

                    Comment


                    • #25
                      Se demonteaza turbina,se curata capacele -evacuare si admisie
                      Se schimba ansamblul central al turbinei cu un altul...In general la motorul 1.5 dci ..ansamblul central este KKK KP 35-indiferent de putere E3,E4,E5 - max 66 kW (90 CP).
                      KKK KP 35 exista pe mai multe masini...difera doar capacele...
                      Peugeot 206,Fiat 1.3 ,Opel....
                      Sau se pastreaza turbina veche daca nu s-a rupt nimic in ea,doar pierde ulei si se inlocuieste ax+lagare....de pe alta turbina considerata mai buna !
                      ASAM-uri si alte solutii nu se cunoaste fiabilitatea...-de obicei inferioara KKK
                      Se poate incerca si cu un alt ansamblu central compatibil...alta marca recunoscuta de turbosuflanta...eventual se mai fac adaptari pentru ungere...
                      Atentie la ulei si filtrabilitate....de recomandat filtrul de ulei original Renault
                      Intervale de schimb recomandate de producator
                      Atentie...nu trebuie sa se auda fluierat la turbina reconditionata...
                      Se curata catalizatorul prin suflare cu aer comprimat
                      .....

                      Mult succes !!!!!

                      Comment


                      • #26
                        Se schimba ansamblul central al turbinei cu un altul...
                        de ce? unde sunt defectele la ansamblul central?
                        cu pompa de injectie am facut ceva lumina si oarecum am scutit pe multi de jecmaneala din service-uri. poate gasim niste solutii si la capitolul turbina.

                        Comment


                        • #27
                          E foarte greu sa iti reuseasca sa o rezolvi de unu singur. Acel miez interior trebuie echilibrat. Am intalnit multe persoane care si-a cumparat turbine reconditionate si au avut probleme de la montaj. Va recomand sa va cumparati noua. Eu mi-am luat de pe siteul turbosuflantauto.ro. De atunci nu m-ai am probleme cu turbo.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by meggeo82 View Post
                            de ce? unde sunt defectele la ansamblul central?
                            cu pompa de injectie am facut ceva lumina si oarecum am scutit pe multi de jecmaneala din service-uri. poate gasim niste solutii si la capitolul turbina.
                            e foarte greu de echilibrat acel ax sunt vreo doua bancuri in bucuresti care echilibreaza se ating turati de peste 150 000 rotati pe minut orice dezechilibru ducand la distrugerea turbosuflantei

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google