Franare Logan Cu Motorul Oprit Fara ABS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Franare Logan Cu Motorul Oprit Fara ABS

    Sunt incepator de 7 luni, imi poate explica si mie cineva de ce nu se poate frana cu motorul oprit, si se intareste pedala de frana. E ceva legat de servofrana... nu am ABS, insa de curiozitate am incercat sa franez pe liber cu motorul oprit (si cu contactul pus si fara) si sa constat ca nu se poate (pana se creeaza presiune pe instalatie, 3-4 pedale si gata), bineinteles am actionat frana de mana.

    Stima!
    sigpic

  • #2
    aveam contactul pus, directia nu era blocata....
    Last edited by Seba; 9 June 2010, 16:37.
    sigpic

    Comment


    • #3
      motorul ne fiind pornit servofrana nu isi mai ia vacum de pe galeria de admisie.
      merge sa franezi si fara dar trebuie sa apesi pedala foarte tare.
      e mai greu cu servodirectia ca se misca foarte foarte greu volanul.

      recomandarea mea este sa nu mai faci astfel de experimente

      p.s. nu are legatura cu nici un sistem antifurt. daca ai cheia in contact nu se blocheaza volanul. aste e singurul sistem antifurt. frana nu are astfel de sistem

      Comment


      • #4
        Originally posted by florin.fanatik
        Pai intra sistemul anti-furt si blocheaza directia si franele
        Glumesti, nu?

        Originally posted by marx View Post
        motorul ne fiind pornit servofrana nu isi mai ia vacum de pe galeria de admisie.
        merge sa franezi si fara dar trebuie sa apesi pedala foarte tare.
        e mai greu cu servodirectia ca se misca foarte foarte greu volanul.

        recomandarea mea este sa nu mai faci astfel de experimente
        Dieselul are pompa de vacuum..
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #5
          Originally posted by marx View Post
          motorul ne fiind pornit servofrana nu isi mai ia vacum de pe galeria de admisie.
          merge sa franezi si fara dar trebuie sa apesi pedala foarte tare.
          e mai greu cu servodirectia ca se misca foarte foarte greu volanul.

          recomandarea mea este sa nu mai faci astfel de experimente

          p.s. nu are legatura cu nici un sistem antifurt. daca ai cheia in contact nu se blocheaza volanul. aste e singurul sistem antifurt. frana nu are astfel de sistem
          multumesc mult pentru explicatie, acuma am inteles, o sa tim cont de recomandarea ta,
          Stima si respect!
          sigpic

          Comment


          • #6
            nu stiam ca ai dci. nu am citit. oricum si cu pompa de vacum tot aia e. nu functioneste cu motorul oprit

            Comment


            • #7
              Originally posted by frankcadillac
              Ori esti kamikaze, ori...

              Nu pot sa inteleg de ce un om ar incerca chestia asta...
              ca incepator am multe curiozitati, si doresc sa stiu totul despre masina mea, prin absurd daca se opreste motorul in varful muntelui cand cobor? ce sa actionez prima oara frana de picior, de mana, sau masina se va opri automat fara probleme fiind intr-o treapta inferioara?

              Toti am fost incepatori si ne-am bagat nasul unde nu ne-a fiert oala
              sigpic

              Comment


              • #8
                daca apesi tare - franeaza masina si fara motorul pornit doar ca nu mai ai servo(ajutor mecanic din partea masinii) frana - ci totu e sa te tii de volan asa cum trebuie(tragi cu mainile de volan si apesi pedala de frana...) si sa apesi pe frana - acelasi lucru il vei face si daca vei fi tractat ... nu recomand franarea cu frana de mana pentru ca vei fi uimit ca nu va tine
                B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                Comment


                • #9
                  scuzati-mi deranjul. multe persoane pot sa faca misto de cei noi insa putine sunt ca @marx si @Canto sa raspunda pe subiect nu sa imi atraga atentia ca tot ce fac aici e gresit! Mi-a parut bine de acest forum. De acuma o sa citesc posturile si atata pun intrebari in alta parte daca pe voi majoritatea va deranjeaza prezenta cuiva care vrea sa invete.
                  Last edited by RYCHY88; 9 June 2010, 16:36.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by RYCHY88 View Post
                    .............prin absurd daca se opreste motorul in varful muntelui cand cobor? ce sa actionez prima oara frana de picior, de mana, sau masina se va opri automat fara probleme fiind intr-o treapta inferioara?
                    ............................
                    Folosesti frana de picior cu incredere (FARA sa o scoti din viteza sau sa apesi ambreajul), cu motorul oprit mai ai ''pedala''/frana pentru ~una-doua actionari a franei ca sa opresti .

                    Oricum ideea e sa nu mai faci experimente d-astea.

                    Comment


                    • #11
                      Pentru cei mai vechi pe acest forum va rog sa ajutati userii cu informatii utile altfel abtineti-va ca nu e frumos...sau voi v-ati nascut invatati?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        n-am raspuns omului la intrebari pt ca sincer am crezut ca face misto...stii bine ca au mai fost cazuri, n-ar fi primul. acum pe bune: rychy, cand calezi motorul (moare ca nu iese plecarea sau moare ca asa vrea el), nu intri in panica. in primul rand nu bruschezi masina. franezi si cu frana apasata, retrogradezi treapta cu treapta pana se opreste masina. nu tragi frana de mana, ca nu stii cum initiezi un derapaj de mai mare dragul, pe care aproape sigur n-o sa-l poti controla. foarte important, nu iei contactul dupa ce motorul a facut "amin". din 2 motive: contactul ramanand pus, ai volanul neblocat si servodirectie. ceea ce-ti usureaza mult "chinurile". lasand contactul, in momentele cand executi retrogradarea si lasi ambreiajul, poti reporni motorul ca si cand impingi masina.
                        Last edited by Seba; 10 June 2010, 16:03.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google