Originally posted by onciu_mircea
View Post


Eu unul nu mai inteleg nimic (glumeam). Daca ma pui sa dau timpul inapoi, nu mi-as mai lua diesel niciodata. Nu se justifica economia care o faci la carburant, ca pe partea cealalta (consumabile+piese) TE JUPOAIE. Am la firma o gramada de loganuri pe benzina luate acum 4 ani. NICIUNUL nu a avut vreo problema la motor ; si au ajuns la 60000 km. La diesel cand incepe sa pice, credema ca trebuie sa ai vreo 2000 de euro pusi deoparte si nu sti daca o sa fie suficient. Uite cateva preturi estimative la componente care de regula pica la 1.5 dci :
injector-11mil. buc si sunt 4
pompa inalta 34mil.
turbosuflanta 23mil.
Astea sunt preturi de reprezentanta!! sau erau

Nu mai zic de riscul topirii pistoanelor din cauza injectoarelor defecte care in loc sa pulverizeze, pisa.
La benzinar nu se infunda nimic! nu are turbo+pompa de inalta.
Nu vreau sa te sperii dar nu se justifica economia la carburan absolut deloc.
Daca ai ghinionul sa-ti pice una din piesele de mai sus (si cam pica) ia zii ce economie mai faci??
Am vazut si bmw diesel seria 7 ala 745 cu probleme la injectoare. venise unu la turcu (de la autogara filaret) e vestit in bucuresti ca meserias in injectie; scotea fum pe ambele tobe de esapament de nu se vedea nimic in spatele lui ; da cand i-a zis ca un injector il costa 1600 de euro , cum a venit asa a plecat!! Concluziile le tragi tu; pe mine daca m-ar pune cineva azi sa aleg intre benzinar si diesel , cu ochii inchisi si fara nicio ezitare as opta pentru prima varianta





cred ca am incurcat butoanele


in legetura cu bornele puse invers am gasit siguranta de la uch arsa ms pentru ajutor
Comment