Furtun eliminare lichid baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Furtun eliminare lichid baterie

    Ieri am observat, cand m-am aplecat sub masina, un furtun iesit. Este undeva langa roata stanga fata, imediat langa bratul inferior. Daca cineva se pricepe poate sa imi spune de unde este? Mentionez ca nu curge nimic pe furtun, motorina, ulei sau alte chestii. Atasez si niste poze.
    Attached Files

  • #2
    Cred ca este de la aerul conditionat.

    Comment


    • #3
      este furtunul de scurgere de sub baterie - daca bateria iti curge - si ai sansa tavita de sub baterie iti colecteaza "acidul" si se scurge prin acel tub.
      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

      Comment


      • #4
        in sfarsit cineva care stie )

        nu are cum sa fie de la ac, ala de ac e pe partea cu compresorul, cam la nivelul aerotermei, nu sub cutie
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          sigur este de la tava de baterie, cum au zis si antepostatorii.
          si nu stiu daca pentru acid, ci si pentru eventual condens.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Canto View Post
            este furtunul de scurgere de sub baterie - daca bateria iti curge - si ai sansa tavita de sub baterie iti colecteaza "acidul" si se scurge prin acel tub.
            Banuiesc ca vrei sa glumesti sau sa faci misto de el!! daca nu e niciuna e grav.
            Fii atent prietene; acel furtun ar putea fi iesirea gazelor din carter(adica pe acolo se face evacuarea gazelor ce se strang in chiuloasa) dar ala trebuia sa fie bagat intr-o membrana( actuatorul ) care este situat pe tubulatura ce vine de la filtrul de aer si intra in turbosuflanta. Ori a sarit singur ori la scos vreun mecanic.
            Auzi "este furtunul de scurgere de sub baterie - daca bateria iti curge - si ai sansa tavita de sub baterie iti colecteaza "acidul" si se scurge prin acel tub".
            ahahaa!ahaaa! ma doare burta de cat am ras!!

            Comment


            • #7
              Eu v-am intrebat ca sa nu duc masina la service, sa mai dau niste bani in plus. Ma gandeam ca o pot repara singur acasa. deci este o problema grava? Cum o pot remedia? Acum vreo 2 saptamani am schimbat bratul inferior, si ma gandesc ca mecanicul a fost incepator, sa nu zic mai mult, pentru ca mi-a indoit si pragul. Deci cred ca e vina lui. Revin si cu o alta poza. Intra-devar, furtunul merge undeva sub baterie.
              Dati-mi o solutie. Ce ar trebui sa fac? Am incercat eu sa il imping in sus, dar nu merge. Sta fix, se misca doar 2-3 cm, apoi revine inapoi. Si este foarte rigid, nu il pot indoi.
              Attached Files
              Last edited by paulino; 20 October 2010, 09:28.

              Comment


              • #8
                stai linistit ca nimeni nu a facut misto,ti-au explicat cat se poate de corect,eu iti adaug si niste poze unde ai sa vezi ca si eu am acest furtunas si LOGAN-ul meu e dizal

                1.ai o poza cu bateria si sistemul ei de prindere,unde sub baterie exista aceasta tava de plastic
                2.in compartimentul motor se vede acest furtun,cat si pe unde ar iesi
                3.aici se observa mai putin pe unde este iesit,pt ca eu l-am tras sa nu atirne ca la tine
                4.se observa bateria care ii iese un furtunas pt surplusul de acid,nu toate au acest furtunas,furtunas care ajunge pe aceasta tavita si evident in acel furtun care la tine a creat putina panica

                dar ca sa fii tu sigur si sa dormi linistit ai putea sa desfaci bateria si sa verifici cu mina ta ca nu e nimic grav,iti trebuie un T-eu torx parca de 35-40,o cheie fixa sau inelara de 13,ca sa poti desface bornele si acel surub si apoi poti da bateria afara...daca doresti sa il scurtezi fao cu un cater

                stima si succes !!!
                Attached Files
                Last edited by AGENTUL NYT; 20 October 2010, 10:02.
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by onciu_mircea View Post
                  Banuiesc ca vrei sa glumesti sau sa faci misto de el!! daca nu e niciuna e grav.
                  Fii atent prietene; acel furtun ar putea fi iesirea gazelor din carter(adica pe acolo se face evacuarea gazelor ce se strang in chiuloasa) dar ala trebuia sa fie bagat intr-o membrana( actuatorul ) care este situat pe tubulatura ce vine de la filtrul de aer si intra in turbosuflanta. Ori a sarit singur ori la scos vreun mecanic.
                  Auzi "este furtunul de scurgere de sub baterie - daca bateria iti curge - si ai sansa tavita de sub baterie iti colecteaza "acidul" si se scurge prin acel tub".
                  ahahaa!ahaaa! ma doare burta de cat am ras!!
                  "Prietene", daca nu te potolesti cu genul asta de adresare, prieteneste iti dau o vacanta de cel putin doua saptamani. Daca tu crezi ca ala e furtunul pentru iesirea gazelor din carter, iti dai singur cu firma in cap.

                  Furtunul ala este pentru eliberarea gazelor de la bateriile care au acel orificiu (ii mai zice si arestor de flacara) si pentru cum a explicat si colegul NYT. Din fabrica, bateriile de pe Logan au un furtun de diametru mic ce se duce undeva jos...e, ala se continua pana in acel tub.
                  Da jos bateria si trage de el mai in sus si n-o sa se mai vada pe sub masina.
                  Last edited by darksid3; 20 October 2010, 10:34.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by onciu_mircea View Post
                    Banuiesc ca vrei sa glumesti sau sa faci misto de el!! daca nu e niciuna e grav.
                    Fii atent prietene; acel furtun ar putea fi iesirea gazelor din carter(adica pe acolo se face evacuarea gazelor ce se strang in chiuloasa) dar ala trebuia sa fie bagat intr-o membrana( actuatorul ) care este situat pe tubulatura ce vine de la filtrul de aer si intra in turbosuflanta. Ori a sarit singur ori la scos vreun mecanic.
                    Auzi "este furtunul de scurgere de sub baterie - daca bateria iti curge - si ai sansa tavita de sub baterie iti colecteaza "acidul" si se scurge prin acel tub".
                    ahahaa!ahaaa! ma doare burta de cat am ras!!
                    Ar trebui sa ai grija cum te adresezi la unii ca poate moderatorii iti dau concediu. Vezi ca nu intodeauna ai dreptate! Darksid3 are dreptate in explicatia data in legatura cu acel furtun.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc de raspunsuri. Deci nu e o problema grava. NYT merci frumos si de poze. O sa imping putin furtunul sub bratul inferior sa nu mai stea atarnat sub masina. In weekend am sa dau jos bateria sa il trag in sus, cum a zis darksid3. Aveam de gand sa merg in service cu ea, ma gandeam ca o fi ceva de la frana sau alimentare. Acum e in regula. Drumuri bune va doresc.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by darksid3 View Post
                        "Prietene", daca nu te potolesti cu genul asta de adresare, prieteneste iti dau o vacanta de cel putin doua saptamani. Daca tu crezi ca ala e furtunul pentru iesirea gazelor din carter, iti dai singur cu firma in cap.

                        Furtunul ala este pentru eliberarea gazelor de la bateriile care au acel orificiu (ii mai zice si arestor de flacara) si pentru cum a explicat si colegul NYT. Din fabrica, bateriile de pe Logan au un furtun de diametru mic ce se duce undeva jos...e, ala se continua pana in acel tub.
                        Da jos bateria si trage de el mai in sus si n-o sa se mai vada pe sub masina.
                        Ia zi tovarase intunecat; iti place sa ameninti?? daca ai frustrari personale eu zic sa te lasi de meseria de moderator. Daca nu-ti place stilul meu; chiar nu te poti abtine?? Ia spune-mi pe cine am mai jicnit?? Si data trecuta cand m-ai banat nu ai tinut cont de circumstante. Ala de m-a facut betiv; ce merita?? Sa ii multumesc?? Vezi ca fac cerere sa ti se ridice dreptul de administrare ca ai probleme psihice.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by onciu_mircea View Post
                          Banuiesc ca vrei sa glumesti sau sa faci misto de el!! daca nu e niciuna e grav.
                          Fii atent prietene; acel furtun ar putea fi iesirea gazelor din carter(adica pe acolo se face evacuarea gazelor ce se strang in chiuloasa) dar ala trebuia sa fie bagat intr-o membrana( actuatorul ) care este situat pe tubulatura ce vine de la filtrul de aer si intra in turbosuflanta. Ori a sarit singur ori la scos vreun mecanic.
                          Auzi "este furtunul de scurgere de sub baterie - daca bateria iti curge - si ai sansa tavita de sub baterie iti colecteaza "acidul" si se scurge prin acel tub".
                          ahahaa!ahaaa! ma doare burta de cat am ras!!
                          lasand orice flame deoparte - in momentul in care o sa faci vreo 2 baterii sa curga cum am facut eu - si nu datorita alternatorului ci datorita unei pasiuni suplimentare(muzica) o sa multumesti ca ai acel furtun pentru care repet - este de scurgere - daca esti in mers nu prea are el efect insa pe loc 100% nu-ti curge pe furtunele/masele/tamponul motor/scut toate de sub baterie - pentru ca daca dai bateria jos vei vedea ca tavita are anumite unghiuri care preiau eventualul lichid de la baterie lichid care iese prin orificiile special facute in baterie... daca vrei iti ofer si niste imagini explicative mai pe intelesul dumitale(prietene sa vorbesti cu cine tie drag dar nu cu mine atata timp cat exprimarea nu e mutuala).

                          Mai exista un furtun asemanator cu acela - tot pe partea cu bateria dar acela are un capacel in capat - dar si acela nu e pentru chiuloasa ci joaca rolul unui vas de expansiune pentru uleiul din cutia de viteze(deasemenea pot sa probez cu poze/schite).
                          Last edited by Canto; 20 October 2010, 17:18.
                          B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by onciu_mircea View Post
                            Ia zi tovarase intunecat; iti place sa ameninti?? daca ai frustrari personale eu zic sa te lasi de meseria de moderator. Daca nu-ti place stilul meu; chiar nu te poti abtine?? Ia spune-mi pe cine am mai jicnit?? Si data trecuta cand m-ai banat nu ai tinut cont de circumstante. Ala de m-a facut betiv; ce merita?? Sa ii multumesc?? Vezi ca fac cerere sa ti se ridice dreptul de administrare ca ai probleme psihice.
                            Invata sa vorbesti intr-o comunitate ca mie unu, nu-mi inspiri nimic...nu de alta dar e un Regulamant daca nu stiai. Deci du-te tare si poate...next time.

                            Va rog sa reveniti la subiect.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              sal

                              am si eu o "durere". cand imping usa din stanga fata mai tare nu ramane inchisa ci sare la prima treapta, si cand zic imping nu inseamna ca dau tare cu ea. dar asta nu se intampla tot timpul. poate ma puteti ajuta.
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google