Verificare Bujii Incandescente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si la mine pornea foarte greu, la a cincea, sasea cheie lunga, lunga. Si dupa aceea tacanea parca era masina de scris. La verificare au iesit 3 di 4 bujii arse. Am luat BERU cu 72 lei bucata si de atunci porneste fara probleme. Si nici nu mai face zgomotul ala la rece.
    Atentie insa la codul de pe bujie. Eu am incercat cu una arsa si am comparat cu ce era in magazin tot BERU si nu sunt la fel. Unele dintre ele sunt pentru DACIA Pick-up cu motor diesel si sunt tot BERU dar cu vreo 2 mm mai lungi.

    Comment


    • #17
      @ AGENTUL NYT: toate patru au fost 80 de lei? De unde le-ai luat si ce marca sunt? Multumesc...

      Comment


      • #18
        marca beru,adica cele cu care vine loganul echipat din fabrica si le-am luat de la evali_daniel colegul nostru,acum sau mai scumpit probabil,ia legatura cu el
        sfat,ca bujiile sa nu le rupeti in chiuloasa,datile afara dupa ce a-ti pornit motorul si s-a incalzit chiuloasa,inainte de desurubare insurubatile usor
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #19
          Ai cumparat 4 buji originale la 80 de lei bun pret
          Vand piesa auto logan originale si aftermarket

          Comment


          • #20
            Verifica senzorul pe carcasa unde e distributia (se vad acolo 2 fire) acela este un senzor de turatie...deasemenea verifica bujiile incandescente. Eu am avut aceeasi problema ca tine, in sensul ca imi pornea chiar la a 4-a, 5-a cheie nu conta ca e frig afara sau cald, sau motor cald. Am remediat problema la service prin inlocuirea a doi senzori
            -captor arbore came K
            -senzor de repere cilindrii . In prezent pe -10 \ -20 grade porneste la prima cheie.
            Cam costisitoare operatiunea dar a meritat!
            SFAT : Bujiile incandescente se inlocuiesc doar dupa ce motoru s-a racit ! Bafta!!
            Last edited by andrei_mircea; 18 February 2012, 01:14.
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • #21
              ,,SFAT : Bujiile incandescente se inlocuiesc doar dupa ce motoru s-a racit ! Bafta!!,, mai sus scrie Agentul ca dupa ce sa incalzit motorul!!, care i adevarul? ca am si eu de schimbat 2 bujii si sa nu am surprize

              Comment


              • #22
                Eu le-am schimbat cu motorul rece si nu a fost nici o problema!Tubulara lunga de 10 si...spor la treaba!
                ubi concordia ibi victoria

                Comment


                • #23
                  salutare baieti
                  un prieten de al meu are un logan diesel si a gasit ceva bujii la 40 de lei bucata aproximativ
                  este vorba de bujii bremi si alt model flanor
                  asa se numesc , stiti ceva despre ele ?

                  e vorba de motorizarea 1.5 Dci 70 cp
                  Its just a car ...

                  Comment


                  • #24
                    bremi??? nu am auzit nimic de marca asta, flenor e ceva nemteasca dar si ceva ieftin

                    Comment


                    • #25
                      Daca motorul este cald, posibil ca bujia sa fie dilatata si nu poti sa o desfaci cel mai bine cu motorul rece

                      Comment


                      • #26
                        poate ai vrut sa zici beru si flennor beru sunt pe echipare la logan si flennor sunt sub medie ca si calitate
                        Vand piesa auto logan originale si aftermarket

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google