Probleme Turbosuflanta Logan 1.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Turbosuflanta Logan 1.5

    Salut!
    Am cumparat un logan din targul de masini .. si am descoperit ca pe la filtrul de ulei imi curge putin ulei dupa vreo2 luni de zile... Ieri am fost cu ea la un service auto dacia si au desfacut un furtun de la turbosuflanta .. l-au dat jos si au gasit ceva ulei pe akolo si o garnitura un pic taiata..concluzia turbosuflanta este pe duca... le-au ansamblat apoi dupa ce au curatat totul bun si frumos plec cu ea si pe drum aud un fasait ciudat cand turometrul ajunge undeva pe la 2000 dar acest fasait se aude numai cand masina este in miscare, pe loc nu se aude nimic doar simplul motor diesel .. azi dimineata am fost la ei am dat masina inginerului de acolo eu in dreapta sa testeze si el masina ... raspunsul lui dupa vreo 2 km parcursi cu el masina e buna si e logic sa nu mai traga din cauza turbosuflantei.. mentionez ca masina de la 60 km\h pana la 100-110 km\h in trapta a 4-a se ducea in cateva secunde in schimb acum dupa ce au desfacut ei alea si au montat zici ca mai trage un tractor dupa ea... un sfat va rog frumos ..

  • #2
    Fasaitul ala cred ca provine de la furtunul care intra in turbosuflanta. Verifica furtunul sa nu fie spart.
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #3
      Furtunul acelaa nu este fisurat ,in interiorul furtunului e un colier de cauciuc la ambele capete are cate unu . dar intr-o parte este taiat cam 70% din el....Din cate am inteles o turbosuflanta este in jur de 2900 lei la ei. Dar am inteles ca mai exista si alte posibilitati cum ar fii o curatare sau ceva de genu a ei costa in jur de 100-200 lei ..
      Last edited by remus2peu22; 8 December 2010, 15:24.

      Comment


      • #4
        trebuie schimbat

        Comment


        • #5
          Originally posted by remus2peu22 View Post
          Salut!
          Am cumparat un logan din targul de masini .. si am descoperit ca pe la filtrul de ulei imi curge putin ulei dupa vreo2 luni de zile... Ieri am fost cu ea la un service auto dacia si au desfacut un furtun de la turbosuflanta .. l-au dat jos si au gasit ceva ulei pe akolo si o garnitura un pic taiata..concluzia turbosuflanta este pe duca... le-au ansamblat apoi dupa ce au curatat totul bun si frumos plec cu ea si pe drum aud un fasait ciudat cand turometrul ajunge undeva pe la 2000 dar acest fasait se aude numai cand masina este in miscare, pe loc nu se aude nimic doar simplul motor diesel .. azi dimineata am fost la ei am dat masina inginerului de acolo eu in dreapta sa testeze si el masina ... raspunsul lui dupa vreo 2 km parcursi cu el masina e buna si e logic sa nu mai traga din cauza turbosuflantei.. mentionez ca masina de la 60 km\h pana la 100-110 km\h in trapta a 4-a se ducea in cateva secunde in schimb acum dupa ce au desfacut ei alea si au montat zici ca mai trage un tractor dupa ea... un sfat va rog frumos ..
          fii atent! turbosuflanta are un furtun pe unde aspira aer cel ce vine din filtru de aer si un furtun pe unde baga aer in admisie. tu ai probleme la cel ce baga aer in admisie; nu mai este etans si scapa aer pe langa el, verifical si ia masuri. uleiul care l-ai gasit este de la turbosuflanta e semn ca-i pe duca. ea are racirea pe uleiul din motor ce vine pe-o conducta care intra in turbosuflanta. axul turbinei este prins de corpul turbinei prin niste segmenti care in timp se duc draq ca deh trebuie sa traiasca si cei de la renault; si pe acolo iti scapa ulei. tot e bine ca nu-ti scapa ulei in admisie. atunci era mai nasol. faceai ceata in spatele masinii)

          Comment


          • #6
            daca te ajuta cu ceva uite aici niste poze,pt nelamuriri intreaba
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #7
              A m fost azi si m-am certat cu ei le-am explicat din nou problema care se intampla am fost la inca 2 reprezentante dacia .. sa intreb daca au garnitura pt turbosuflanta defapt acel furtun cica ar fii de Intrare si ar costa vreo 520 lei furtunul cu totul sau decat garnitura nu mai stiu exact pentru ca aveam o groza de nervi. ca de cica pe acolo trage aer dar ea nu trage..Am intrebat si mi-a spus cineva ca acel fluierat este sigur de la paleti dinauntru si ca e posibil sa le fii scapat la taranusi ceva in ea .. si sa fii facut zob pe acolo tot.. in fine sa vedem ce o mai fii luni de capu lor.. Le-am spus ca daca era turbo suflanta dusa sau pe duca deja imi scotea fum pe evacuare si nu mai vedeam pe nimeni in spate lasam o dara de fum ( dar ei o tin pe-a lor ca e dusa ...).. si au cam lasat ciocu mic sper sa imi remedieze problema cat mai curand ...

              Originally posted by AGENTUL NYT View Post
              daca te ajuta cu ceva uite aici niste poze,pt nelamuriri intreaba
              http://www.loganclub.ro/forum/b_74_n...t13746p16.html
              Da in ultima poza se vede ce mi-au dat ei mie jos de la motor sa vada ei daca e dusa s-au nu turbosuflanta.... ( furtunul de intrare l-au desfacut )..
              Last edited by remus2peu22; 10 December 2010, 20:41. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Mi-au schimbat garniturile de pe furtunul de intrare dar tot imi trage aer... am observat ca furtunul la gura este cam deformat sa fie de acolo ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by remus2peu22 View Post
                  Mi-au schimbat garniturile de pe furtunul de intrare dar tot imi trage aer... am observat ca furtunul la gura este cam deformat sa fie de acolo ?
                  Daca iti trage aer fals nu-i nicio problema; asta nu cauzeaza pierderea de putere. Este exact cum ai scoate filtrul de aer. Ar trebui sa castigi putere. Pierderea de putere este cauzata la intrarea aerului in motor. Turbosuflanta mai are un furtun din plastic pe unde baga aer in motor. Practic ea il impinge. Acolo se cupleaza cu egr-ul. Verifica daca este etans de la iesirea din turbosuflanta-intrarea in egr-iesirea din egr-intrarea in galeria de admisie. Acest traseu trebuie sa verifici tu. S-ar putea ca egr sa fie infundat sau un colier sa fie slabit.
                  Deci turbosuflanta are 4 orificii. pe una trage aer din filtru de aer; pe alta baga aer in in motor prin egr; iar celelate 2 gauri sunt pe evacuare si astea practic antreneaza axul turbinei. practic turbina functioneaza cu gazele evacuate de motor acestea ajutand la rotirea axului turbine care trage aer din filtru de aer si il baga in motor. Nu stiu cum sa ma exprim ca sa intelegi!!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google