Problema Pompa De Inalte (bimetal )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pompa De Inalte (bimetal )

    Salut!
    Sunt Eduard din Ploiesti si am o problema cu un logan 1.5 DCI (varianta de 65 cai).
    Pe scurt masina are 23.000 km in 3 ani (a fost luata de noua) si dupa un drum lung Ro-Germania si inapoi ,pe la Arad am bagat motorina de la un Petrom,apoi am mers 160 km si am tras pe dreapta.
    Nu a vrut sa mai porneasca (lucru care pana atunci nu mi s-a intamplat).
    Am fost la un service si acolo mi-au zis ca ar parea sa fie bimetalul de la pompa de inalte .
    Aveti idee cat ar costa reparatia acestui bimetal sau daca exista un om priceput in zona Ploiesti/Bucuresti?

  • #2
    pai si daca au spus mintile luminate din acel service,ca ar putea fi bimetalul de la pompa de inalta si nu stiaiau exact ce-ar fi,nu ai si intrebat cam cat te-ar costa?
    de acolo cum ai ajuns pina in ploiesti/bucuresti?
    fiind doar o componenta a pompei nu cred ca e si exagerat de scumpa,incearca sa montezi una sh pt proba si asa iti dai seama daca acolo e buba,sa nu ai vreo siguranta arsa,eu sunt curios sa aflu ce a avut,deoarece cauzele pot fi multe...stima
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Puiu1983 View Post
      Salut!
      Sunt Eduard din Ploiesti si am o problema cu un logan 1.5 DCI (varianta de 65 cai).
      Pe scurt masina are 23.000 km in 3 ani (a fost luata de noua) si dupa un drum lung Ro-Germania si inapoi ,pe la Arad am bagat motorina de la un Petrom,apoi am mers 160 km si am tras pe dreapta.
      Nu a vrut sa mai porneasca (lucru care pana atunci nu mi s-a intamplat).
      Am fost la un service si acolo mi-au zis ca ar parea sa fie bimetalul de la pompa de inalte .
      Aveti idee cat ar costa reparatia acestui bimetal sau daca exista un om priceput in zona Ploiesti/Bucuresti?
      Poti sa ne spui si noua ce a avut masina daca ai reparat-o ?

      Comment


      • #4
        Singurul "bimetal"in pompa este caracasa din aluminiu, si celelalte componente din otel. Astea sunt cele doua metale. Lasand gluma la o pate, nu exista niciun bimetal in pompa, sau exista vreun regionalism pe acolo, si bimetalul inseamna supapa de dozaj (spre exemplu.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Puiu1983 View Post
          Salut!
          Sunt Eduard din Ploiesti si am o problema cu un logan 1.5 DCI (varianta de 65 cai).
          Pe scurt masina are 23.000 km in 3 ani (a fost luata de noua) si dupa un drum lung Ro-Germania si inapoi ,pe la Arad am bagat motorina de la un Petrom,apoi am mers 160 km si am tras pe dreapta.
          Nu a vrut sa mai porneasca (lucru care pana atunci nu mi s-a intamplat).
          Am fost la un service si acolo mi-au zis ca ar parea sa fie bimetalul de la pompa de inalte .
          Aveti idee cat ar costa reparatia acestui bimetal sau daca exista un om priceput in zona Ploiesti/Bucuresti?
          Vezi ca buba e de la un releu de pe langa ecu. acolo ai un bloc cu relee. am patit-o si eu dadeam la cheie si nimik. am dat niste telefoane la mecanici adevarati nu la panglicari si am rezolvat problema!! Depinde acum de ce "mecanici" dai; de aia care vor sa te jupoaie sau de aia care vor sa-ti rezolve problema. Deci pe langa ecu e un bloc cu relee; infigele ma bine si o sa porneasca

          Comment


          • #6
            Mai exact este un o siguranta de culoare maronie, daca imi aduc eu bine aminte, care taie alimentarea cu motorina. Daca aia nu este infipta bine in locas sau nu este buna atunci dai la automat de iti sar capacele. Da cel mai bine pune'o pe un tester si vezi exact de unde vine problema.

            Comment


            • #7
              cel mai bine pe un tester, eu am reusit sa bulesc releul ala (desi cei de la dacia mi.au zis ca era o siguranta) punand bateria invers, apropo, cand pui contactul se mai aude bazaitul ala in spate? daca nu e din releu/siguranta, daca se aude posibil sa fie din pompa...bafta!
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by nicu_rcn View Post
                cel mai bine pe un tester... daca se aude posibil sa fie din pompa...bafta!
                pai parca diesel-ul nu are pompa electrica,decat de amorsare...sa gresesc eu oare?!
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #9
                  agentul cred ca asa e, dar parca si la diesel se aude un bazait la punerea contactului...
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Loganul nu are pompa de motorina sau de amorsare, singurul lucru este para manuala.Pompa de inalta are rol si de pompa de motorina si se alimenteaza singura.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by costin158 View Post
                      Loganul nu are pompa de motorina sau de amorsare, singurul lucru este para manuala.Pompa de inalta are rol si de pompa de motorina si se alimenteaza singura.
                      are dreptate omu' si nu se aude nici un bazait cand pui contactul
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google