Dupa 130 Simt ca Isi Ia Zborul!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Octavian___32 View Post
    Tu sa fii linistit, eu stiu ce am sub cur. )
    Dar, cand spuneai ca la ''180/ reali nu are nimic masina'' te refereai la masina ta cu arcuri HR sau la una stock?
    ma refeream la masina mea .
    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

    Comment


    • #17
      senzatia de zbor nu o am nici eu la 175 (atat i-am dat max) si e tot stock. are probleme cu echilibrarea rotilor colegul nostru, ori era vant lateral mare.

      Comment


      • #18
        Originally posted by mcornel View Post
        asa face toate...
        Raspuns de un "veritabil" mecanic romanesc.
        Omul are o problema la masina daca simte ca isi ia zboru la 120-130km/h... Eu am 1.5DCI cu suspensie stock si nu am aceasta problema. Usor instabila o simt abea la 160 daca mai bate si vantul.
        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

        Comment


        • #19
          tulai doamnie , doar nu oi fi alimentata cu zama de cocos???

          sigpic

          Comment


          • #20
            da sa vezi ce misto face spatele in curbe pe la 120 X il simteam cum se duce da eram baiat cuminte cu volanu nu mai mult ...mai bine mai putin ....asta era unicat senzatia simteam curu masinii ca o boscuta (precizez drum din republica moldova daca nu mergi pe urmele celorlalte masini mai bine pe jos. pe drum european)

            PS: ms pt sfat se poate sa fie de la echilibristica (schimbat cauciuri)si de la o bieleta (cam bate in dreptul rotii drepte mai ales cand iau gropi) dar experientele sunt dinaintea bataii la roata
            Last edited by Cristi_Xp; 13 January 2011, 00:38.

            Comment


            • #21
              am si eu o "mica" problema, la o intoarcere tip cerc de cateva zile mi.am dat sema ca nu mai merge lin pana la capat, nu stiu cum sa explic, am dat cu roata fata dreapta intr.o groapa, e posibil sa fie rulmentul, ca din cate mi se pare se aude si un "rontait" sau sa mai fie si altceva, plus de asta ca volanul nu mai sta perfect drept la brum drept
              sigpic

              Comment


              • #22
                @nicu_rcn: treaba cu volanul daca sta stramb cand mergi pe drum drept e 100% de la capatul de bara. Schimba-l, fa-i geometria si daca tot mai e stramb, verifica amortizorul, bascula..

                Am mers singur cu dci-ul de la Alexandria spre Bucuresti acum cateva zile, noapte, ceata, 170 km/h, drum cu o singura banda pe sens, bine ca stiu cat tin liniile drepte, n-am insistat sa iau 180, ziceam ca zbor de pe sosea, in rest mergeam 130-150, este ok, dar pe curbe mai mult de 110 n-am riscat, se inclina prea rau. Pe autostrada cu 180 in cap simt o usoara instabilitate cand bate cate-un vant sau depasesc un tir.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #23
                  O sa incerc, dar capetele de bara le.am schimbat anul trecut cu unele de origine, totusi cred ca e rulmentul, altfel de ce rontaie? Ma gandesc ca e spart si d.aia face figurile alea in cerculet si tine volanul intr.o parte, nu stiu, doar presupun, ma puteti contrazice daca nu e asa
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    moamaaa aleXpeed : da ce logan ai tu ca eu mai mult de 155 cred ...n-am prea avut de unde si asta la vale am dat si atunci cu emotii

                    PS:cat ai turat motorul ala???

                    Comment


                    • #25
                      fuguta la service nicule cap bara sigur bascula poate si dumnezeu mai stie ce o mai fi cred ca ai fost suparat tare pe groapa aia si ai dat cu sete mare in ea......

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by nicu_rcn View Post
                        am si eu o "mica" problema, la o intoarcere tip cerc de cateva zile mi.am dat sema ca nu mai merge lin pana la capat, nu stiu cum sa explic, am dat cu roata fata dreapta intr.o groapa, e posibil sa fie rulmentul, ca din cate mi se pare se aude si un "rontait" sau sa mai fie si altceva, plus de asta ca volanul nu mai sta perfect drept la brum drept
                        problemele la tine pot fi urmatoarele,din cauza ca ai dat in groapa,ai toate sansele sa fi indoit capatul de bara,bratul capatului de bara,bascula,fuzeta(mai greu dar nu de luat in desconsiderare) si in cel mai rau caz cadrul motor,numai la o geometrie iti poti da seama ce este,dar cand mergi acolo specifica ca ai dat cu roata intr-o groapa sa isi faca oamenii treaba ca lumea

                        eu i-am dat 180 km/h in germania,dar m-am chinuit km buni sa ajung la viteza asta,nici un fel de problema,in Romania pe autostrada soarelui am mers cu maxim 160 km/h,nici un fel de senzatie,mentionez ca masina a fost stock,acum dupa 1 an de H&R,am reveit la stock ca ce am patit iarna trecuta printre nameti numai eu stiu...stima
                        Last edited by AGENTUL NYT; 13 January 2011, 15:44.
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Sm1ley View Post
                          na nu situ ce sa zic... posibil sa fie de la centraj dar si masina din 2005 dar ca-mi trepideaza oglinda de pe parbriz... si asta nu o singura data si vara....(la tester asta vara mi-a zis k e pe ducasa o bieleta )
                          pai si cum au vazut aia de au pus-o pe tester ca s-a dus bieleta. aia sunt adevaratii mecanici deci mergeti cu incredere!!!
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Sm1ley View Post
                            moamaaa aleXpeed : da ce logan ai tu ca eu mai mult de 155 cred ...n-am prea avut de unde si asta la vale am dat si atunci cu emotii

                            PS:cat ai turat motorul ala???
                            pai uite aici sa vezi daca nu crezi https://www.loganclub.ro/forum/newat...anageattach&p= si asta nu-i tot ce poate da d-aici incolo pe distanta mai lunga!
                            Attached Files
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • #29
                              Am avut eu problema cu senzatia de luat zborul la viteza.A fost de la amortizoare.Daca troncane inseamna ca are si altceva la ,,trenul de rulare,,Nu stiu ce sa zic dar o vizita la service e cea mai buna.
                              sigpicPasionat de MCV si natura

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google