Masina Refuza Sa Mai Porneasca!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina Refuza Sa Mai Porneasca!

    Am un logan 1,5 dci 65cp cu 81.000km la bord! De cateva zile refuza sa mai porneasca! Masina porneste doar cu un jet de spray pentru pornire, merge aproximativ 5 minute si apoi se opreste din senin, fie ca e la relanti fie ca e accelerata! Am facut o scanare cu DDT 2000 si erorile ce le-am primit sunt in logul atasat. Pana acum am verificat asa la ea, bujii, circuit de alimentare cu motorina, demontat tot de la rezervor pana la pompa, spalat curatat etc! Dupa log am schimbat la masina acea bobina din capul pompei ca cica ala ar fi regulatorul de presiune si senzorul de temperatura la motorina! Dupa ce am schimbat astea masina se comporta la fel, porneste doar cu spray si merge cateva minute si se opreste, iar ddt2000 imi reporteaza aceeasi eroare Fuel Trim si Fuel Regulator Pressure circuit low (sau ceva de genul asta). Cei de la service mi-au spus sec, pompa de inalta+injectoare in total 8500 ron... Astept o parere de la voi! Atasez logul! Va multumesc!
    Attached Files

  • #2
    Ia fa mataluta un test de injectoare si vezi starea lor si nu cumva se dezamorseaza ?

    Verifica dupa ce sta mai mult timp para aceea neagra din partea dr a motorului langa curele pe acolo e moale ?
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      Nu stiu cum pot face un test de injectoare cu DDT-ul, daca ma poti invata as ramane recunoscator! Nu se desamorseaza! Vorbesti de pompa de amorsare din partea dreapta! E tare tot timpul!

      Comment


      • #4
        incearca sa scxhimbi duzele de retur,ca nu iti mai retine presiunea in injector si ti-o da pe retur,de aici si fuel presure low
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Delphinul View Post
          Am un logan 1,5 dci 65cp cu 81.000km la bord! De cateva zile refuza sa mai porneasca! Masina porneste doar cu un jet de spray pentru pornire, merge aproximativ 5 minute si apoi se opreste din senin, fie ca e la relanti fie ca e accelerata! Am facut o scanare cu DDT 2000 si erorile ce le-am primit sunt in logul atasat. Pana acum am verificat asa la ea, bujii, circuit de alimentare cu motorina, demontat tot de la rezervor pana la pompa, spalat curatat etc! Dupa log am schimbat la masina acea bobina din capul pompei ca cica ala ar fi regulatorul de presiune si senzorul de temperatura la motorina! Dupa ce am schimbat astea masina se comporta la fel, porneste doar cu spray si merge cateva minute si se opreste, iar ddt2000 imi reporteaza aceeasi eroare Fuel Trim si Fuel Regulator Pressure circuit low (sau ceva de genul asta). Cei de la service mi-au spus sec, pompa de inalta+injectoare in total 8500 ron... Astept o parere de la voi! Atasez logul! Va multumesc!


          Salut, in legatura cu erorile pe care ti le da, fuel trim = aer pe instalatie,poate sa traga aer ori pe la para de amorsare, ori pe la injectoare, si a doua Fuel Regulator Pressure Circuit Low = presiune scazuta in rampa adica concret ai unul sau mai multe injectoare care da mai multa motorina pe retur. Ti'as recomanda un test la injectoare.
          Last edited by ady24; 2 February 2011, 11:54.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Delphinul View Post
            Am un logan 1,5 dci 65cp cu 81.000km la bord! De cateva zile refuza sa mai porneasca! Masina porneste doar cu un jet de spray pentru pornire, merge aproximativ 5 minute si apoi se opreste din senin, fie ca e la relanti fie ca e accelerata! Am facut o scanare cu DDT 2000 si erorile ce le-am primit sunt in logul atasat. Pana acum am verificat asa la ea, bujii, circuit de alimentare cu motorina, demontat tot de la rezervor pana la pompa, spalat curatat etc! Dupa log am schimbat la masina acea bobina din capul pompei ca cica ala ar fi regulatorul de presiune si senzorul de temperatura la motorina! Dupa ce am schimbat astea masina se comporta la fel, porneste doar cu spray si merge cateva minute si se opreste, iar ddt2000 imi reporteaza aceeasi eroare Fuel Trim si Fuel Regulator Pressure circuit low (sau ceva de genul asta). Cei de la service mi-au spus sec, pompa de inalta+injectoare in total 8500 ron... Astept o parere de la voi! Atasez logul! Va multumesc!
            Doar pompa de inalta. Verifica pompa de inalta vezi daca scoate presiunea data de producator (1200-1400 bari) parca; nu mai stiu sigur. Vezi ca pe ea ai regulatorul de presiune; ai un surub de reglaj pe el; dai in stanga o tura doua vezi sa tii minte cate ture desurubezi. Desurubeaza o tura sau doua si vezi daca porneste. Stai sa-ti zic cum functioneaza; daca insurubezi obturezi presiunea; daca desurubezi maresti presiunea e simplu!! Dai de el da fa-o cu cap(adica sa ti minte cate ture desurubezi).

            Comment


            • #7
              Pai degeaba umbli la regulator, chiar daca il desurubezi si ii mai reglezi presiunea din pompa, daca injectoarele scapa prea multa motorina pe retur atunci treaba asta care o faci este egala cu zero.Mai degraba faci testul la injectoare care este destul de simplu, iei 4 paharele de plastic si 4 furtunase, scoti fiecare retur si pui apoi pui furtunele, Pornesti motorul timp de 1 minut si vezi imediat care injector este cu probleme.
              Last edited by ady24; 2 February 2011, 16:38.

              Comment


              • #8
                o sa fac testul de injectoare asa cum mi-a sugerat colegul! Astazi am mers cu ea 40 de km dupa ce dimineata am pornit cu spay si nu am avut nicio problema! Mentionez ca nu o opresc, daca am oprit-o nu mai porneste! Porneste doar cu spray de pornire!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Delphinul View Post
                  o sa fac testul de injectoare asa cum mi-a sugerat colegul! Astazi am mers cu ea 40 de km dupa ce dimineata am pornit cu spay si nu am avut nicio problema! Mentionez ca nu o opresc, daca am oprit-o nu mai porneste! Porneste doar cu spray de pornire!

                  Zi-mi si mie cum se porneste masina cu spray ca deja inebunesc!
                  Poate ca ma fac de ras dar mai bine ma fac de ras decat sa raman prost.
                  Cum naiba folosesti tu spray-ul si pornesti masina??
                  Il aprinzi de la bricheta si il ti sub motor? il bagi pe admisie? pulverizezi pe undeva cu el?
                  Auzi "spray de pornire" chiar exista asa ceva?? si ce face ??

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by un fleac View Post
                    Zi-mi si mie cum se porneste masina cu spray ca deja inebunesc!
                    Poate ca ma fac de ras dar mai bine ma fac de ras decat sa raman prost.
                    Cum naiba folosesti tu spray-ul si pornesti masina??
                    Il aprinzi de la bricheta si il ti sub motor? il bagi pe admisie? pulverizezi pe undeva cu el?
                    Auzi "spray de pornire" chiar exista asa ceva?? si ce face ??
                    Il pulverizezi in admisie

                    Comment


                    • #11
                      scoti colectorul de aer,dai un"fas" in cutia filtrului de aer si o pornesti,dar,atentie mare,pornirea indelungata cu spray-ul dauneaza motorului!
                      ubi concordia ibi victoria

                      Comment


                      • #12
                        masina se porneste cu spray astfel :
                        1. scoti furtunul de admisie aer cel care pleaca de la carcasa de la filtru de aer
                        2.pulverizezi acolo spray
                        3. dai la automat si porneste
                        dar atenti folosirea acestei metode timp indelungat duce la deteriorarea componentelor motorului
                        Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                        Comment


                        • #13
                          daca e spray special pt pornire motoare diesel,nu scoti nimic dai unde trage aer in filtrul de aer si porneste la shfert,dar nu dai ca deodorantul cand il dai pe tine,dai un fas in buze si dai la cheie,cand porneste cu spray o sa iti creasca tensiunea aproape de infart,cand vei auzi cum rontaie pentru cateva secunde
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                            daca e spray special pt pornire motoare diesel,nu scoti nimic dai unde trage aer in filtrul de aer si porneste la shfert,dar nu dai ca deodorantul cand il dai pe tine,dai un fas in buze si dai la cheie,cand porneste cu spray o sa iti creasca tensiunea aproape de infart,cand vei auzi cum rontaie pentru cateva secunde
                            A gata mersi! Inseamna ca acest spray contine oxigen pur. Am auzit ca exista asa ceva dar nu stiam unde se da cu el

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by un fleac View Post
                              A gata mersi! Inseamna ca acest spray contine oxigen pur. Am auzit ca exista asa ceva dar nu stiam unde se da cu el
                              nu stiu daca contine oxigen pur,ca pute ca naiba
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google