Zgomot Ciudat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Ciudat

    salut de ceva timp dupa ce am schimbat filtru de motorina si uleiul(castrol 10w40) se aude un carait \tacanit ca un greiere in turatii mari de peste 3000 doar cand motoru este in sarcina daca iau picioru dupa acceleratie dispare. mentionez ca sunetu asta nu apare tot timpul si la aceasi turatie poate sa nu apara deloc nici la 4000rot/min dar cateodata apare si pe la 2800. ce poate sa fie am auzit pareri ca ar ramane vreo supapa blocata la vre-un injector ,sau ca asi avea aer pe traseu.

  • #2
    Zgomote de acest gen apar, de obicei, de la sistemul de injectie, rareori poate fi de la motor.

    Schimbarea filtrului de motorina nu are nicio legatura cu acest zgomot, decat daca s-a introdus din greseala vreo mizerie pe admisia de motorina in timpul inlocuirii filtrului, urmand ca in scurt timp dupa aceea sa se fi defectat vreun injector. Daca noul filtrul de motorina este foarte prost si nu filtreaza cum trebuie motorina, atunci da, se poate intampla ca in cateva sute de km sa inceapa sa faca figuri vreun injector sau chiar mai multe, dar asta se intampla in timp si nu imediat dupa inlocuirea filtrului.

    La fel si inlocuirea filtrului de ulei si a uleiului, acestea nu prea au treaba cu tacanitul, decat daca uleiul e foarte prost, eventual expirat sau contrafacut si se aud cumva tachetii. De regula, dupa ce schimbi uleiul, greierasii de la motor obisnuiesc sa taca pt. o vreme...

    Este recomandabil sa mergi sa faci un test al injectoarelor, iar daca totul iese OK, poate ar fi bine sa incerci sa schimbi filtrul de ulei cu unul original REANULT si sa bagi si un alt ulei, de preferinta un ELF...macar de-un test.

    Este destul de ciudat ca numai in turatii relativ ridicate ai aceste zgomote...mi-e frica sa ma gandesc la turbina, dar asta cam huruie in ture ridicate, nu tacane...e ciudat oricum...

    Comment


    • #3
      asa face si al meu, tu ai rezolvat cu tacanitul? ori e de pe la un injector ori de pe la pompa de inalte, nu are treaba uleiul.
      Eu am pus-o pe tester si nu a aparut nimic, deci merg asa deocamdata ...un mecanic zicea ceva despre regulatorul de presiune de la pompa ...

      Comment


      • #4
        Tacanitul acela poate si de la regulatorul de presiune de pe pompa. Se poate verifica foarte usor doar de cei care stiu sa citeasca datele de la motor in timp real. Te intereseaza in mod regulat ca presiunea din pompa sa ramana stabila, adica nu trebuie sa fie oscilatii mari de presiune in relantii.
        Last edited by 77sky; 1 April 2012, 09:55.

        Comment


        • #5
          asa face si al meu, tu ai rezolvat cu tacanitul? ori e de pe la un injector ori de pe la pompa de inalte, nu are treaba uleiul.
          Eu am pus-o pe tester si nu a aparut nimic, deci merg asa deocamdata ...un mecanic zicea ceva despre regulatorul de presiune de la pompa ...
          adu-o la turatia unde se aude cel mai bine tacanitul, tine-o asa si scoate pe rind cite o mufa electrica de la injectoare iar la un moment dat,cu omufa scoasa, nu o sa se mai auda acel tacanit. ei,acel injector trebuie reparat sau schimbat,doar duza de pulverizare. ideea e ca nu mai tine etans si scapa motorina pe la virf, datorita cuiului, inainte de a primi comanda electronica injectorul.
          succes!

          Comment


          • #6
            Vinde-o si cumparati benzina; garantat nu o sa mai auzi nimic (ii bagi gaz si iesi mai ieftin decat motorina si nici nu se mai infunda ceva; ca daca merge pe gaz?!! ce draq sa se infunde??). Bafta!! Eu am dat-o azi pe 1000 de euroi dupa ce am bagat o caruta de bani in motor si tot nu mergea!! Piston topit+turbina bulita+injectoare praf+ dupa ce i-am schimbat distributia a sarit de la punct si i-am dat la cheie pana sa dus draq electromotorul; dar i-am luat baterie mai intai si tot asa danga langa!! VINDE-O!!! si ia-ti MASINA!! asta nu e masina!! e o tocatoare de bani !!

            NU mai cita postul anterior, foloseste Post Reply!
            Last edited by 77sky; 1 April 2012, 09:58.

            Comment


            • #7
              O sa merg cu ea la reprezentanta pentru un test, nu ma deranjeaza f tare, dar sa nu se strice altceva si macar sa stiu despre ce e vb.
              Totusi, tind sa cred ca e de la un injector, de cand pun de la rompetrol nu se mai aude asa de tare si de des tacanitul.

              Comment


              • #8
                Zgomot foarte puternic

                Am nevoie de ajutorul vostru. Am un Logan 1.5 DCI din 2006. Nu am avut nici o problema cu el, masina foarte intretinuta. De aproximativ un an, am un zgomot extraordinar de puternic, care apare la fix 79-80 km/h si dispare fix la 100 km/h. Zgomotul este si cand masina este scoasa din viteza. Initiam am zis ca este de la tamburii de frana, am schimbat placute, ferodouri, si nimic. Toba daca ar fi sparta s ar auzi si la viteze mai mici. Rulmentii i-am desfacut si am bagat vaselina, tot nimic.
                Nu stiu ce este, dar zgomotul este foarte puternic. Zgomotul a aparut cumva dupa ce am schimbat distributia, dar eu as zice ca nu este de acolo. Masina trage impecabil, porneste perfect.
                Nu ma pricep nici la forumuri si poate ma ajuta si pe mine cineva. Nu stiu daca trebuia sa scriu aici, dar nu am stiu sa deschid alt post. Sper sa citeasca cineva si sa ma ajute.
                Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Pai daca a aparut dupa ce ai schimbat distributia?!?!
                  Verifica rola intinzatoare+pompa de apa.
                  Sti ce am patit eu cand am schimbat distributia?
                  Dupa ce am pus cureaua cu distributia la punct; trebuia fixata rola intinzatoare!
                  Se fixeaza cu un surub ce trece prin mijolcul rulmentului si prinde rola de chiuloasa! Ei atunci cand am strans cu cheia de zece; sa sficuit filetul din chiuloasa (tare!! nu?)ca jigodia aia de surub se duce stramb din cauza curelei!!Ai mare grija!! La carte scrie ca tot ce se strange la motor se face cu cheia dinamometrica; eu nu am vazut niciun mecanic sa foloseasca respectiva cheie!!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google