Probleme Temperatura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E bine ca esti curios ca eu cand am cumparat masina m-am speriat am zis ca e defecta cand dadeam drumu la caldura incepea si imi fluctua la relantiu si tacaneau tot felul de relee....din cate am inteles este o instalatie gen "resou". intr-un topic cineva spunea ca toate dci-urile o au dar am vazut si dci-uri "full" care nu aveau asa ceva
    Attached Files
    Last edited by Claudeel; 5 March 2011, 22:17. Reason: am dato-n mirc :)

    Comment


    • #17
      Referitor la temperatura, azi de dimineata (-15 gr) mi s-a aprins in mers ( cu intermitente) martorul din bord pentru temperatura a apei. Martorul de aprindea pentru 1-2 secunde dupa care se stingea. Concomitent cu aprindere lui motorul dadea sa moara. In tot acest timp nivelul tempereturii indicate era normal (2 liniute). Am sesizat ca se aprindea mai des atunci cand acceleram. Am verificat antigelul si nivelul lui - era OK. Ce poate sa fie?

      Comment


      • #18
        in general, daca se aprinde atunci cind o accelerezi, in mers, ai presiune scazuta in rampa, adica valve de retur duse, una sau mai multe, mizerie, pilitura, functionare necorespunzatoare a actuatorului.

        cel mai bine fa-i o diagnoza, iar daca ai presiune scazuta in rampa, verifica returul la injectoare iar daca sunt bune,scoate rampa comuna a injectoarelor,din pompa, las-o sa curga intr-un pet(rampa) si pune magnetul sa vezi daca ai pilitura.

        Comment


        • #19
          meggeo82 : Am facut cum mi-ai recomandat. Am fost la diagnosticare (reprezentanta/service Dacia - Pitesti). Au fost testate si injectoarele - mi s-a spus ca sunt OK.
          Verdict (cum ai spus si tu) : o eroare datorata scaderii presiunii in rampa injectoarelor. S-a efectuat stergerea erorii. Restul zilei am parcurs cca 30km fara sa se mai aprinda martorul.
          P.S. Mi s-a spus ca daca reapare eroarea trebuie schimbata pompa de injectie.

          Intrebarea mea este : cum este posibil sa se strice pompa inaintea injectoarelor (74000 km)? Motorina 98% din viata masinii numai efix (90 % aceeasi statie ) - iarna mai folosesc si alto 55, filtru de motorina - cumparat numai din service Dacia (ultimul este Mahle) .

          Comment


          • #20
            Originally posted by $ok View Post
            meggeo82 : Am facut cum mi-ai recomandat. Am fost la diagnosticare (reprezentanta/service Dacia - Pitesti). Au fost testate si injectoarele - mi s-a spus ca sunt OK.
            Verdict (cum ai spus si tu) : o eroare datorata scaderii presiunii in rampa injectoarelor. S-a efectuat stergerea erorii. Restul zilei am parcurs cca 30km fara sa se mai aprinda martorul.
            P.S. Mi s-a spus ca daca reapare eroarea trebuie schimbata pompa de injectie.

            Intrebarea mea este : cum este posibil sa se strice pompa inaintea injectoarelor (74000 km)? Motorina 98% din viata masinii numai efix (90 % aceeasi statie ) - iarna mai folosesc si alto 55, filtru de motorina - cumparat numai din service Dacia (ultimul este Mahle) .
            la mn s-a dus pompa inaintea injectoarelor cica gripata, da la mn nu a mai pornit deloc( nu am impinso ca nu suntem in epoca de piatra) si la tester nu aveam presiune si la tester am trimis-o pompa pe banc( nu pot spune 100% ca sa intamplat) cert e ca dupa ce am primit-o refacut masina a pornit si merge deci fi sigur ca e pompa cand iti spun ei asta

            Comment


            • #21
              Azi la -17 mi-a pornit specatculos de bine dar in mers iar a aparut problema. Dupa 25 km parcursi in treapta a 3-a am mai pus 15 litri de motorina din peco pana s-a facut plinul si BINGO dupa cca 5 minute problema a disparut. Acum las masina sa inghete la loc pentru ca sa-mi dau seama. Banuiesc ca ar putea fi ceva apa in rezervor..sau in filtru ....

              Comment


              • #22
                e destul de normal sa urce temperatura, asta depinde insa si de cum mergi cu ea, daca mergi cu ea mai turata nomal ca urca mai repede temperatura dar din moment ce nu urca mai mult de 4 liniute e bine din cate am inteles eu la un logan diesel urca pana undeva la 85 de grade. In comcluzie dupa cum s-a spus si mai sus nu ai de ce sa iti faci griji.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  nu asta era problema; citeste ultimele 4 posturi

                  Comment


                  • #24
                    Referitor la temperatura, azi de dimineata (-15 gr) mi s-a aprins in mers ( cu intermitente) martorul din bord pentru temperatura a apei. Martorul de aprindea pentru 1-2 secunde dupa care se stingea. Concomitent cu aprindere lui motorul dadea sa moara. In tot acest timp nivelul tempereturii indicate era normal (2 liniute). Am sesizat ca se aprindea mai des atunci cand acceleram.
                    ai probleme cu lipsa de presiune , care e cauzata de inj sau pompa.
                    vf prima data returul sa nu ai mai mult de 5ml/min. daca te incadrezi, atunci pompa:mizerie, pilitura sau alte gorgoaze pe acolo.
                    spor la treaba!

                    Comment


                    • #25
                      Cred ca s-a rezolvat - azi a pornit la - 17 si s-a completat ff bine.
                      Parafina se solidificase in filtrul de motorina. Am inlocuit filtrul,am scos toata motorina din rezervor cu o pompa, am lasat-o la decantat, am desfacut toate conductele si le-am suflat cu aer, dupa care am asamblat totul la loc si am bagat motorina in rezervor tot cu pompa, dupa care am bagat un aditiv in motorina pentru a nu ingheta. Totodata am scapat si de tremuratul/intreruperea motorului la rece prin demontarea regulatorului de presiune de la pompa de injectie si suflarea acelei site.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google