Originally posted by marusk
View Post
Martorul De Bujie Sta Aprins
Collapse
X
-
inca nu am ajuns la service,dar dupa ce ajung va zic,oricum masina se comporta normal,chiar si la viteza mai mare,la 140 km/h
dar acum nu se mai stinge deloc martorul
va tin la curent,oricum era programat sa schimb si filtrul de motorina ca cel cre a avut-o inainte nu i-a schimbat nic in afara de ulei
Comment
-
Comment
-
Cel mai probabil e din cauza filtrului de motorina, care cred ca este cu senzor pe el, si daca nu l'ai schimbat de mult atunci cu siguranta e plin de apa si de impuritati.Originally posted by marusk View Postinca nu am ajuns la service,dar dupa ce ajung va zic,oricum masina se comporta normal,chiar si la viteza mai mare,la 140 km/h
dar acum nu se mai stinge deloc martorul
va tin la curent,oricum era programat sa schimb si filtrul de motorina ca cel cre a avut-o inainte nu i-a schimbat nic in afara de uleiLast edited by ady24; 22 June 2011, 19:27.
Comment
-
eu am alimentat odata de la lukoil si dupa 5 km cam asa mi s a aprins becul de la filtru..l am desfacut am purjat filtrul am curatat senzorul si am bagat ceva motorina evo si n am mai avut probleme.sper sa fie aceeasi problema.
Comment
-
o problema asemanatoare am si eu dar ce e interesant e ca akma se aprinde mai rar si un proiector ceata merge doar cand vrea el si unu e spart( lovit un caine) se poate sa fie de acolo problema? turatiile se mentin la fel si cand se aprinde nu sta mult aprins in manual zice ca e si ceva defectiune electrica cand se aprinde
Comment
-
Da! La tine un contact electric de la vreun injector nu este bun (face si nu face contact)! Verifica contactele electrice de la injectoare!!Originally posted by claudiubpp View PostAceasi problema o am si eu ,se aprinde o data la cateva zile sau de 3-4 ori pe zi ,cand se aprinde creste si turatia motorului cam cu o suta de turatii in plus daca o accelerez peste 2000 rpm isi revine.
Imi poate spune cineva care sa fie problema ???
Comment
-
Salut, am si eu o problema asemanatoare :
Am mers cu ea la drum lung, si am zis sa o curat putin, fostul proprietar mergand cam batraneste. Am lasat-o intr-a patra, si am dus-o intre 3500 si 4000 ture, constant. Cum am ajuns la 3500, s-a aprins martorul bujii/preincalzire, fara a se modifica in vreun fel comportamentul motorului. A tras in continuare fara probleme. Cum am lasat acceleratia sub 3500 ture, martorul s-a stins. Am mai incercat de 3-4 ori aceeasi manevra, a facut la fel.
Precizez ca in accelerare mai fortata scoate putin fum negru, ma refer cand trece de 2000-2500 de ture.
Care ar fi buba? Motorina de la Lukoil? EGR murdar? Injector?
Comment







Comment