Te duci la reptezentanta dacia-renault la departamentul comenzi piese ,cu talonul in mana si-i povestesti functionarului de acolo cam ce piese ai dori ,el o sa deschida programul acela in care baga seria ta de sasiu si alege codul de repere care iti trebe ..daca e stangagi roagal sa vezi schita la turbina si vei recunoste tu ce piesa iti trebuie .Eu asa am procedat .dupa 4-5 zile mi au venit doua granituri valoare totala +tva 8euro
La partea mecanica nu ma pricep ce chei si unde tre sa desfaci ,nu sunt mecanic.
La partea mecanica nu ma pricep ce chei si unde tre sa desfaci ,nu sunt mecanic.






)
aerul din filtru si-l baga in admisie.
Au creat un motor complicat care se strica des!!
, m-am indragostit efectiv fata de moleseala pe care o avea. Am mers, am pus mufa la loc, clar mai lenesa. Am facut ceva teste pe cronometrul telefonului din a 2-a de la 2000 rpm. pana in 4500 rpm. blana iar cu mufa scoasa scoteam 5.7 secunde iar cu mufa pusa 6.9 secunde (de precizat cu mufa pusa apoi e mai sprintena asa, probabil o chestie de moment pana sa moara iar). Concluzie, trebuie sa schimb debitmetrul. Masina nu da' cu fum, consuma normal, porneste la sfert iar ulei nu papa mai deloc, are aproape 150.000 km. .
.. ca si cum i-ar lua din aer
. Am depistat problema, macar stiu ce are, voi lua un alt debitmetru, sau sa vad daca il pot curata pe cel actual
Comment