Consum mediu Logan 1.5 dci 65 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by culaurentiu
    Atentie!!! cei cu variante de motorizare pe benzina, in caz ca citeste cineva postul meu, sa le dea prin cap sa faca asa ceva, la ei e alta mancare de peste.
    Lipseste un "NU" din fraza cred. In privinta pavelelor de la indicatorul de carburant va spun 100% ca nu-s bune de nimic. Eu am bagat fix 5l (masurat cu 2 sticle) si s-au aprins 2. Si cu a doua am mers cativa km nu s-a stins imediat.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #62
      Originally posted by Rocri
      Lipseste un "NU" din fraza cred. In privinta pavelelor de la indicatorul de carburant va spun 100% ca nu-s bune de nimic. Eu am bagat fix 5l (masurat cu 2 sticle) si s-au aprins 2. Si cu a doua am mers cativa km nu s-a stins imediat.
      Scuze, epoca vitezei ) , merci de corectie.
      Hai sa-ti explic ca sunt cat de cat corecte.
      Iti propun urmatorul experiment:
      Mergi si la un moment dat imediat dupa ce ti-a disparut o dala, verifici cu ajutorul codului litri din rezervor. Mergi in continuare, dupa ce dispare si aceasta dala, verifici din nou litrajul din rezervor, tot cu codul. si pui pe urma 5L si 100 - 200ml pentru a acoperi eroarea.
      S-ar putea ca dupa ce faci completarea sa-ti apara 2 dale in plus, dar dupa cativa km, o sa ramana doar o dala in plus. Eu asa am facut, si am tras concluzia ca indica relativ bine, dar nu precis.
      Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

      Comment


      • #63
        Pfui...munca de chinez batran. Bagi , mergi, verifici, alimentezi...

        Comment


        • #64
          Nene... tot datorita ispitei provocate de alti utilizatori. Am considerat de datoria mea sa postez, mai ales ca am experimentat, nu doar ca sa ma aflu in treaba. (A nu se interpreta nu am nimic cu nimeni !!! - vreau doar sa impartasesc experientele mele)

          Originally posted by Octavian___28
          Ha....la 120 sa-ti consume 5%, inuman ) Pana la urma asta ramane marele avantaj la diesel, consumu' tata! La un 1.4 daca nu ia 6,5-7,5% la drum, inseamna ca ceva nu e in regula...si asta mers decent 100-130
          Valorile sunt la viteze constante, fara accelerari, fara vant, fara inclinatie (0 %) si 2 persoane cu ceva bagaj. La un drum sa zicem Bucuresti - Costinesti, nu poti spune decat un consum mixt, intervin accelerari, decelerari, schimbare treapta de viteza, si automat alte sarcini, de asta lor l-ea dat respectivul consum mixt.
          Nu am inteles ce vrei sa spui!?!? Ti se pare mult sau putin?
          De ex. in treapta IV la 60 km/h, la mine consumul e de 2,9-3 L/100 km, la un drum mixt consumul tine cont de media dintre consum total si distanta.
          Last edited by crististreulea; 8 December 2007, 17:32.
          Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

          Comment


          • #65
            Am mai scris chestia asta pe alt thread dar era cam off topic si cred ca aici e cel mai bine. Eu am facut asta vara Transfagarasanu, deci serpentine f mult si aveam in masina inca 2 pasageri si portbagaju plin(paturi,cort una alta pt camping) am mers calm sa zic asa, schimbat undeva pe la 2100 2200 ture nam apasat brusc pe acceleratie am mers afar cu 120 nu mai mult in localitati 60 70 si am facut 1200 km cu un plin, cand am ajuns inapoi in Timisora aveam 1100 si pana sa aprins becu am mai facut cam 100. Bine...cand am plecat am umplut rezervoru mai tare sa zicem au mai intrat inca 5 litri, adica am consumat 50 litri ca atunci cand se aprinde becu mai ai 5 litri de aici rezulta un consum de 4,2 f bun avand in considerare serpentinele si ca totusi masina nu era chiar goala
            1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!

            Comment


            • #66
              am un consum mediu de 8%, ceea ce sincer mi se pare cam mult. Cert este faptul ca am mers numai in mediu urban si in conditzii de mediu rece. Am pus benzina de la OMV, Alpin Diesel.

              Comment


              • #67
                ai pus motorina nu benzina

                Comment


                • #68
                  Ca sa nu mai vorbim ca Alpin Diesel e motorina aditivata...normal sa consume mai mult.

                  Comment


                  • #69
                    scuze andrrei_ro. Evident era vorba de motorina......Totusi intrebarea ramine....

                    Comment


                    • #70
                      interesant consum si totusi intrigant. eu cu aceasi motorizare si remapat, ca sa scot consumul tau a trebuit sa omor masina la propriu (nu m-am putut abtine sa nu-i dau in gura)
                      e interesant si felul cum conduci si cum ai calculat acel consum. pune mai multe detalii ca sa-mi pot face o parere.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #71
                        Ptr Cristi Streulea. Sincer, am circulat numai prin trafic aglomerat. La conditziile traficului actual, trebuie sa mergi mai ...tare; am alimentat cu motorina diesel 4 de la Petrom si vad ca a scazut consumul sub 8. Cred k voi face un drum in afara sa verific consumul si in exterior. Consumul il verific dupa indicatziile de la bord (posibil sa fie si aici o eroare).

                        Comment


                        • #72
                          e posibil ca acel consum sa se datoreze felului tau de a conduce.
                          citeva recomandari indiferent de trafic.
                          - accelerarea sa fie progresiva si sa o duci pina la 2.300-2.500rpm ca sa schimbi viteza (nu accelera sportiv)
                          - turatia de croaziera sa o ai pe 2.000rpm
                          - foloseste cit de mult poti frina de motor
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #73
                            si cand e motoru rece nu trage tare de ea..las`o usor..si respecta ce a zis si crististreulea

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by crististreulea View Post
                              e posibil ca acel consum sa se datoreze felului tau de a conduce.
                              citeva recomandari indiferent de trafic.
                              - accelerarea sa fie progresiva si sa o duci pina la 2.300-2.500rpm ca sa schimbi viteza (nu accelera sportiv)
                              - turatia de croaziera sa o ai pe 2.000rpm
                              - foloseste cit de mult poti frina de motor
                              Mi se pare cam mica turatia la croaziera.Eu la 2000rpm am ~80km/ora.De obicei merg intre 110 si 120(2500-2700rpm)

                              Comment


                              • #75
                                Eu am 5.5 oras vara si 6.5 iarna, 4.5 inafara vara, iarna sau 5 daca o calc.
                                Consumul il fac notant km cand mai am o linie de motorina in rez si tin cont cata motorina pun, la 1000 de km eroarea e fff mica.
                                De cand am cb ceea ce zice el e verificat dupa metoda asta si corespunde cu ce pun de la pompa, cu o eroare de +- o zecime.
                                Astea erau inainte de remapare. Sa vedem acum, dupa ce ma linishtesc de senzatia noua osa fac si consum, deocamdata e cam 6 da vede ce n-o vazut ea de cand e.
                                Dupa ce imi trece fac si consumul.
                                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google