Schimbat Injector Sau Reparat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat Injector Sau Reparat?

    Buna seara tuturor,

    Am avut probleme cu masin la pornire de cand a inceput frigul, anul asta
    Am un Logan Diesel 1.5 48Kw, 2006,Euro 3.
    Am schimbat bujiile, 2 erau arse, dar mi s a aprins si becul acela minunat din bord( nu stiu cum se cheama, dar se aprinde cand este defecta injectia, sau alte probleme electrice si electronice) in fine am fost la Autonesti, si am facut o diagnoza computerizata, si mi-a zis ca injectorul 3 este defect, mi-a sters eroare din calculator si acum porneste bine, insa mi-a zis ca este doar o rezolvare temporarea si ca trebuie sa schimb injectorul cu totul si cat mai repede, etc...
    Problema mea : nu trebuia sa imi faca si un test la injectoare , sau este deajuns doar diagnoza?
    si acum si mai marea mea problema, ce sa fac, sa il inlocuiesc cu unul nou? sau sa il repar?
    Am intrebat la mai multe service-uri (autonesti , Auto Marcurs, auto cobalcescu) in ce consta si cat costa inlocuirea , variaza pretul intre 1100-1350 injecotrul, iar manopera in jur de 50 ron, INSA, am primit si o oferta de la Meridian, pe care o atasez, care chiar daca este cea mai scumpa mi se pare cea mai corecta, tinand cont de lista de operatiuni ce considera ei ca trebuie sa faca(este "umflata"operatiunea sau este corecta?)
    asadar ce sa fac, sa il schimb cu unul nou, (meridian) sau sa incerc sa il repar pe undeva pe la un centru de reparatii...si daca il repar, oare cat ma tine? la unul nou este 12 luni garantia.
    Sunt intr-o mare ceata ..... orice sfat este bine venit. Multumesc f mult!
    Attached Files

  • #2
    salut, din cate am auzit la curatare injectorul ar mai tine cam jumate din km facuti inainte sa il cureti (EX: ai facut inainte sa se infude,defecteze 100.000 curatat te tine undeva la 50.000). Asta din auzite nu am de unde sa stiu sigur si acum mai depinde si cine il curata, daca este o firma serioasa care se respecta si isi face treaba asa cum trebuie il curata bine si se poate sa te tina si mai mult decat am zis eu mai sus, ideal ar fi insa sa iei unu nou in ciuda pretului care este foarte mare. Bafta
    sigpic

    Comment


    • #3
      Am uitat sa precisez ca masina are 71.000 km. Da din pacate pretul este cam mare insa daca este mai bine sa il schimb, asta o sa incerc sa fac ...s au dus naiba cadourile de Craciun)....

      Comment


      • #4
        Treaba nu e chiar asa de neagra precum pare, nu este obligatoriu sa inlocuiesti injectorul cu altul nou care costa o gramada de bani. Se poate repara cel defect si masina va pornii la sfert. Desigur se verifica si daca pompa de injectie baga span, si obligatoriu filtrul de motorina schimbat cu unul original.
        Te pot ajuta si eu, vezi oferta mea din "Anunturi strict legate de masini"
        Last edited by ady24; 26 November 2011, 21:37.

        Comment


        • #5
          Eu am patit cu inlectorul 4,se aprindea martorul de la bujii in bord,a trebuit schimbat injectorul era dusa partea electronica.

          Comment


          • #6
            Da, chestiunea asta nu se poate verifica decat prin tester, sau eventual dat injectorul jos si pus pe un banc de lucru pentru a se vedea daca partea electronica lucreaza in parametri. Insa in 99% din cazuri orice defectiune electronica se poate vedea pe tester.

            Comment


            • #7
              Originally posted by YLYE View Post
              Eu am patit cu inlectorul 4,se aprindea martorul de la bujii in bord,a trebuit schimbat injectorul era dusa partea electronica.
              si unde ai facut asta? si in ce a constat "schimbarea"?, doar schimbarea injectorului sau si a pompei de motorina, a conductei dintre rampa si injector si bineinteles cat te-a costat...
              merci

              p.s. am vazut ca esti din Hunedoara, dar ma refeream la ce tip de service ai facut asta, reprezentanta Dacia sau un service oarecare.
              Last edited by b13acc; 26 November 2011, 21:51.

              Comment


              • #8
                Poti pune unul reconditionat,sau sh.

                Lam schimbat eu.iar la reprezentanta a trebuit sa inregistreze codul de pe noul injector in calculator.60 lei inj.sh 400 lei, si gata fara pompa etc.
                Last edited by YLYE; 26 November 2011, 22:15. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  decat sa te duci sa cumperi un injector sh mai bine te duci la o firma specializata si il cureti pe al tau si il pui la loc, eu am zis mai sus ca te tine minim jumate din km pe care ii ai facuti inainte de curatare dar daca este curatat bine te poate tine si mai mult decat ai facut cu el pana la curatare. Ma repet decat sa cumperi un injector sh mai bine te duci cu asta la curatat, macar stii ca a fost la tine, oricat de curatat sau reparat ar fi cel sh pe care il cumperi nu poti sa stii ce a avut, pentru ca sunt si defectiuni iremediabile sau remediabile dar pentru un scurt timp si te pomenesti ca te lasa ala dupa o luna si schimbi iar filtru de motorina pompa si ce mai trebuie schimbat pe acolo.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Am patit-o si eu la fel ca tine de cand a dat frigul, la mine 3 injectoare erau defecte dar le-am reconditionat pe toate 4, nu le-am schimbat, iti dai seama cat ma costa. Am fost si la cobalcescu si la alte service-uri dar cel mai convenabil mi s-a parut la Dacoserv: 2000 lei toate 4 inclusiv curatat instalatie, rezervor.

                    Comment


                    • #11
                      b13acc nu se merita sa cumperi unul nou ia un sh,eu am dat 250 ron si sunt multumit
                      iar in legatura cu problema ta:
                      verifica bujiile
                      scaote furtumasul de retur si vezi daca scuipa motorina(sa nu fie in jet)
                      unde scuipa in jet insemna ca e dusa diuza sid e acolo vine eroarea(nu schimba injectorul cu tot,schimba doar diuza,)
                      sterge eroarea iar daca in 200 km parcursi nu tia reaparut eroarea inseamna ca e ok
                      Eu am avut aceeasi problema si am rezolvat cu schimbarea diuzei,dar pana sa ajungla ea am schimbat si un releu

                      Comment


                      • #12
                        Am avut si eu probleme cu injectoarele, toate 4 chiar si le-am facut la o firma din braila sau brasov nu mai stiu exact de unde ca s-au ocupat cei de la service de asta si de atunci nu am mai avut probleme cu ele si a trecut un an si am facut 25000 de km ptr toate 4 am dat 1600 ron. Nu stiu ce ar trebui sa faci, am vrut doar sa stii ca se pot repara, restul tine de noroc si de seriozitatea firmei la care apelezi.

                        Comment


                        • #13
                          mi se pare destul de ok, tinand cont ca le-ai facut pe toate 4, si ca te-a tinut 25000....daca ma duc la service ma costa 1700 doar unul
                          Last edited by 77sky; 27 November 2011, 09:22.

                          Comment


                          • #14
                            Ijectoarele Se Pot Repara?

                            salut.am o mica problema la masina,se pare ca injectoarele nu mai "lucreaza" cum trebuie.ma intereseaza daca se pot repara s...si cam cat ar costa unele noi.masina are decat 90000km.e normal sa cada asa repede?

                            Comment


                            • #15
                              Prima data trebuie vazut daca pompa de inalte produce span. Daca da se schimba si pompa si se curata injectoarele. Doi la mana depinde ce s-a stricat la injectoare, daca problema este electric sau mecanic.
                              I HAVE A !sigpic
                              fara linkuri externe in semnatura

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google