Probleme Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire

    Am un Logan 1,5 DCI din 2006, are peste 100.000 km si de vreo jumatate de an m-a innebunit de cap: porneste greu.Cateodata dau la automat de ma plictisesc. Daca reusesc s-o pornesc nu mai am probleme vreo 3-4 ore. Am pus calculatorul pe ea si totul este in regula, nu vede nicio eroare. Am schimbat tot ce era posibil: pompa de amorsare, injectoare, filtre (ulei, aer, motorina de doua ori). Am verificat bujiile, acelasi rezultat. Intr-un final am decis sa fac si ultimul pas si anume sa schimb pompa de injectie. Am pus pompa de 3 zile, a plecat la fel de greu dar aseara am constatat ca s-au defectat toate: nu mai merge inchiderea centralizata, nu mai am faza lunga, nu mai am niciun fel de lumina in masina, nu mai merge nimic pe la bord, mi s-a resetat si ceasul, ba mi se mai aprinde si martorul de la usi. Ca sa fie tacamul complet, in dimineata asta nu a mai pornit deloc. Am verificat para de la pompa de amorsare inainte de pornire si ramane tot goala. Mentionez ca nu a vazut altfel de motorina decat OMV si Petrom.Cred ca am mai platit-o de 2 ori si tot nu merge. Nici nu mai indraznesc sa mai merg la vreun service ca nu-mi rezolva nimic si ma usuca de bani. Deja m-am indatorat cat pentru 2 ani numai pentru masina. Nu stiu ce sa-i mai fac.
    Daca m-ati putea ajuta v-as fi recunoscator! Va multumesc.

  • #2
    bateria? ai masurat-o? 12v-12,4 cand sta mai multe ore si 14,2-14,4 cand motorul este pornit. asta referitor la ultima problema, despre celalate nnu stiu ce sa spun

    Comment


    • #3
      In ceea ce priveste tensiunea,verifica bornele bateriei si mai cu seama firul de masa.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        salut am si eu o problema.am un logan diesel 1.5 nu ami mai porneste masina,am duso la service si miau zis ca mia cazut 2 injectoare si trebuie sa curat si pompa de injectie.aveti idee cat ma costa

        Comment


        • #5
          Originally posted by radu2009 View Post
          salut am si eu o problema.am un logan diesel 1.5 nu ami mai porneste masina,am duso la service si miau zis ca mia cazut 2 injectoare si trebuie sa curat si pompa de injectie.aveti idee cat ma costa
          duzele pt injectoare le gasesti pe net 300ron/buc.+50ron/montajul. curatatul pompei difera de la service la service.in bucuresti iti ia 100ron/montat,demontat+50ron/curatatul.fara rezervor si conducte.bafta.

          Comment


          • #6
            Problemele cu partea electrica le-am rezolvat(erau niste cabluri neizolate care dadeau la masa ) dar au ramas aceleasi cele referitoare la pornire. Am pus din nou laptopul pe ea si, bineinteles ... nu gaseste nimic in neregula. Nu stiu ce sa mai fac.

            Comment


            • #7
              Verifica compresia, diesel-ul nu porneste daca nu are compresie. Sa fie motorul rece cand ii iei compresia.

              Comment


              • #8
                Salut,Cred ca ai un por in conducta tur de motorina,si se dezamorseaza pompa de injectie.Am patit si eu o situatie asemanatoare acum o luna,si nu am reusit sa-i dau de cap decat cand s-a sectionat conducta si a inceput sa curga motorina(am schimbat distributia la clio in vara si "specialistii "de la service nu au clipsat ca lumea conductele de motorina pe capacul de la distributie ,cureaua de accesorii a inceput sa roada din conducta tur pana a sectionat-o.

                Comment


                • #9
                  Te ajut eu cu un sfat!! schimba motorul!! si vei iesi mult mai ieftin!!

                  Comment


                  • #10
                    bravo "gicule". Asta da sfat. poi daca nu da nicio eroare la ce bun sa schimbe motorul. crezi ca altul o sa fie mai bun ca 'al lui? io zic mai bine sa verifici conductele care duc din rezervor la filtru, de la filtru la pompa si eventual pune o supapa de sens. multa bafta si sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat.
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • #11
                      urmatorul lui sfat ar fi: ia-ti direct bmw
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mester Vali View Post
                        Salut,Cred ca ai un por in conducta tur de motorina,si se dezamorseaza pompa de injectie.Am patit si eu o situatie asemanatoare acum o luna,si nu am reusit sa-i dau de cap decat cand s-a sectionat conducta si a inceput sa curga motorina(am schimbat distributia la clio in vara si "specialistii "de la service nu au clipsat ca lumea conductele de motorina pe capacul de la distributie ,cureaua de accesorii a inceput sa roada din conducta tur pana a sectionat-o.
                        pai cu aparatoarea neagra din plastic ce ai facut?!?!

                        Originally posted by popavlm View Post
                        bravo "gicule". Asta da sfat. poi daca nu da nicio eroare la ce bun sa schimbe motorul. crezi ca altul o sa fie mai bun ca 'al lui? io zic mai bine sa verifici conductele care duc din rezervor la filtru, de la filtru la pompa si eventual pune o supapa de sens. multa bafta si sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat.
                        De aia ca o sa bage bani in el pana se plictiseste; probat de mine
                        piston topit =1200 euro refacut motorul
                        turbina defecta =400 euro (baga ulei in admisie de aici si injectoare praf)
                        injectoare praf =400 euro
                        pompa de injectie=?! nu stiu cat o sa ma coste ca sa defectat recent
                        electromotor mort=100 euro asta ca am dat la cheie pana la luat draq
                        Hai mai zi ceva acum
                        Bine ca i-am pus cauciucuri de iarna+schimbat distributia+baterie noua+ITP=2000ron
                        Deci dupa ce am bagat atatia bani in ea dom profesor "gicule" ce imi recomanzi ?? Aaaa stiu eu ce o sa fac....o repar iau 1800 de euro pe ea imi iau logan cu 2500-3000 de euro 1.4mpi si ii pun gaz.
                        NU MAI VREAU DIESEL NICIODATA!! NICI DEGEABA!! SI NICI PE LUMEA CEALALTA!!
                        Last edited by un nimeni; 9 December 2011, 21:25. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          iti recomand din suflet un mecanic bun si ai sa vezi ca nu o sa mai bagi atatia bani in ea.
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • #14
                            Vreau si eu un mecanic bun. Nici la mine nu mai porneste deloc. Pur si simplu am mers toata seara cu masina si dimineata nu a vrut sa mai porneasca. Nu stiu ce sa fac!
                            Last edited by 77sky; 14 March 2012, 21:06.

                            Comment


                            • #15
                              probleme pornire

                              Te rog sa ma scuzi,m-am exprimat eu gresit.Aparatoarea aia de plastic de la distributie e de vina,nu a fost prinsa bine,si din cauza vibratiilor a ros conducta de motorina(tur)pana a sectionat-o.Eu am un CLIO,cred ca la LOGAN este ales un alt traseu al conductelor de motorina(sunt prinse pe contraaripa)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google