Intercooler

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intercooler

    Am un LOGAN 1,5DCI
    Vreau sa pun intercooler-ul pe capota motorului. Pt aceasta am cumparat un ornament de aerisire motor ( gura de aspiratie ). Stie cineva de unde pot sa fac rost de furtun flexibil astfel incat sa pot monta intercooler-ul pe capota?
    Imi trebuie unele care sa reziste la 80-90 grd C , cam ata este in zona motorului si a capotei plus ca mai trebuie sa si raceasca.

    Multumesc anticipat hard_soft_21

  • #2
    Da' nu sta bine jos, in fata radiatorului de clima si de apa? cum o sa arate pe capota?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Seba sti cum sunt Fordurile/sau Dodge/Mustang alea cu motoare de 900 si ceva de cai cu turbina scoasa in afara... era parca si in 2 fast 2 furios
      vrea si el probabil in genu ala sa fie
      Attached Files
      Last edited by boris; 14 May 2008, 00:58.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Nu stiu cat de bine e din punct de vedere tehnic.Debitul de aer este mult mai mare jos unde este pozitionat el normal.Am vazut masini "modificate" la care intercooler-ele sunt scoase char in afara barii fata.De ce doresti sa faci modificarea asta.Ai tu o ambitie sa faci treaba asta sau te ajuta la ceva?
        EX : + =

        Comment


        • #5
          Completare: vrei sa-l faci s aarate ca masinile de raliu/wrc, cu acea fanta in capota si acolo sa pui intercoolerul? caz in care, loc mai prost nu-ti puteai gasi. pt ca aerul de jos, nde e plasat actualmente intercoolerul e mult mai rece decat cel de deasupra motorului, debitul de aer e si el mult redus, deci randamentul intercoolerului va scadea, de unde clar rezulta ca-n loc sa castigi putere, vei pierde cativa caluti din cei 85 sau 70 care-i are masina stock, dupa caz.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Masinile alea americane....pai alea sunt motoare Hemy...asa e arhitectura lor, ce iese prin capota e de fapt admisia!Americanii, daca e sa bage turbina....baga 2 de obicei!Acolo este alta mentalitate despre ce inseamna motor sau cai putere!Sfatul meu e sa te gandesti bine si mai ales sa aibe utilitate ceea ce faci!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Cred ca faci o gresala punand intercooler_ul pe capota acolo debitul de aer e altul si e aer mai cald decat cel care e langa radiatorul lichidului de racire si cel de clima. As face urmatoarea asemanare pozitionarea intercoolerului cum zici tu e cam acelasi lucru ca si cand filtrul de aer in loc sa traga aer rece ar trage aer cald deci in nici un caz imbunatatire a performantelor ci o diminuare.

              Comment


              • #8
                Eh cu TOTII visam
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Vezi aici http://www.tuningshop.ro/content/view/66/5/
                  http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by b45gao View Post
                    Nu stiu cat de bine e din punct de vedere tehnic.Debitul de aer este mult mai mare jos unde este pozitionat el normal.Am vazut masini "modificate" la care intercooler-ele sunt scoase char in afara barii fata.De ce doresti sa faci modificarea asta.Ai tu o ambitie sa faci treaba asta sau te ajuta la ceva?

                    Am fost la un amic in strainezia si am vazut ce si-a pus pe capota.
                    Acum are un surplus de 5,5 C.P.. Recomandarea specialistilor care au spus unde sa puna intercooler-ul a fost ... PE CAPOTA. Cica acolo este mai bine si cantitatea de caldura schimbata este mai mare decat daca este pus in spatele barei din fata.
                    Am pus o poza cu capota amicului meu ( in atasament) dupa decupare si montarea ornamentului de admisie.
                    Cam asa vreau si eu sa arate capota mea. Cica locul este mai bun si mai SIGUR.
                    Bafta baieti
                    Attached Files
                    Last edited by hard_soft_21; 14 May 2008, 23:29.

                    Comment


                    • #11
                      Ar arata cumva ..daca ai avea un logan cu suspensie sport, jante, alt kit... etc dar ...loganul nu e masina de curse (asta e parerea mea ...sper sa nu se supere nimeni) Numai bine

                      Comment


                      • #12
                        Mai sigur este, asta-i clar. dar totusi jos, sub bara fata, vine aer rece si intercoolerul e primul in care intra acel aer. la montajul pe capota, aerul trece deja prin radiatorul de apa si iese prin acel decupaj de pe capota motorului. acel aer e cald...ideea intercoolerului e sa raceasca aerul ec vine din turbina cat mai mult, nu sa-l tina cald.
                        apropo, aia-i capota de logan? seamana cu cea de mitsubishi lancer...in fine...
                        decupajul ala e mai degraba un castig in aerodinamica decat in randamentul intercoolerului. poti sa ne spui firma care i-a recomandat prietenului tau acea modificare si daca cei 5,5CP sunt obtinuti in urma unui test pe dyno sau doar o aproximare ?
                        recunosc ca m-ai pus pe ganduri, o sa ma re-documentez dar pt asta imi trebuie raspunsurile la cele doua intrebari. mersi
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by hard_soft_21 View Post
                          Am fost la un amic in strainezia si am vazut ce si-a pus pe capota.
                          Acum are un surplus de 5,5 C.P.. Recomandarea specialistilor care au spus unde sa puna intercooler-ul a fost ... PE CAPOTA. Cica acolo este mai bine si cantitatea de caldura schimbata este mai mare decat daca este pus in spatele barei din fata.
                          Am pus o poza cu capota amicului meu ( in atasament) dupa decupare si montarea ornamentului de admisie.
                          Cam asa vreau si eu sa arate capota mea. Cica locul este mai bun si mai SIGUR.
                          Bafta baieti
                          capota asta nu o fi de la vreun EVO ?
                          Asemanare mai mare nici ca se poate... Logan vs Evo 9
                          Attached Files
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by csebalyn View Post
                            Mai sigur este, asta-i clar. dar totusi jos, sub bara fata, vine aer rece si intercoolerul e primul in care intra acel aer. la montajul pe capota, aerul trece deja prin radiatorul de apa si iese prin acel decupaj de pe capota motorului. acel aer e cald...ideea intercoolerului e sa raceasca aerul ec vine din turbina cat mai mult, nu sa-l tina cald.
                            apropo, aia-i capota de logan? seamana cu cea de mitsubishi lancer...in fine...
                            decupajul ala e mai degraba un castig in aerodinamica decat in randamentul intercoolerului. poti sa ne spui firma care i-a recomandat prietenului tau acea modificare si daca cei 5,5CP sunt obtinuti in urma unui test pe dyno sau doar o aproximare ?
                            recunosc ca m-ai pus pe ganduri, o sa ma re-documentez dar pt asta imi trebuie raspunsurile la cele doua intrebari. mersi
                            Nu este de LOGAN. Era prea frumos sa aibe Loganul o asemenea capota.
                            Exact! - este de la un LANCER EVO. Si kitul il gasesti foarte usor oriunde in germania, olanda sau italia.Si nu costa mult - ca are si alte elemente
                            Ideea este sa pun si eu unul dar care sa circule fortat aerul din partea de sus a capotei spre partea de jos , inspre pavilioanele rotilor. Adica o circulatie INVERSA, ajutata de 2 ventilatoare.
                            Regret ca nu am pozat si montajul dar la el circulatia este inversa, adica are doua ventilatoare care FAC aspiratie prin capota, trec aerul prin intercooler si scot aerul cald undeva dupa paviloanele rotilor din fata. In circulatie directa CRED ca aerul este vehiculat cum spui. Dar nu sunt sigur.
                            Alte moduri de abordare ale problemei sunt cele spuse de tine. Adica aerul sa vina din radiator si sa iasa prin intercooler. Aici iti dau dreptate ca eficienta in acest caz este mica. Si nu stiu daca merita efortul.
                            Ornamentul cumparat o sa-l pun inclinat la peste 56grd astfel incat partea din fata sa fie mai jos ca cea din spate. Adica voi forta aerul sa circule prin el in sens invers.
                            Diagrama dyno are, iar cei 5,5 C.P. sunt reali DUPA REACORDAREA ADMISIEI. Ce insemna mai exact nu am inteles ca la capitoluol tehnica el e bita si nu a stiut sa-mi explice clar ce au dres baietii ai la garaj la ragalia lui.
                            Mai vorbim.

                            Bafta

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cristi_Xp View Post
                              capota asta nu o fi de la vreun EVO ?
                              Asemanare mai mare nici ca se poate... Logan vs Evo 9
                              Am spus ca este de la LANCER EVO!. Si mie imi place mult cum arata.
                              Regret ca nu a fost inclinat spre fata , adica parte din fata mai jos si partea din spate mai sus.
                              Problema este ca la LANCER de la motor la capota exista ceva spatiu in timp ce la Logan nu stiu daca poti sa introduci un "sandwich cu sunca PRESATA".
                              Acum este problema cum modific capota sa intre intrcoolerul acolo ca apoi pun eu ornamentul la locul lui sa fie frumos.
                              Si unde mai fac "loc de spatiu" ca intercoolerul este destul de gros si nu mai am unde sa pun si ventilatoare pt TIRAJ FORTAT (ca la cazanele de apa calda). Circulatie inversa se numeste.
                              Am facut eu ceva schite in adobe si dupa ce la colorez o sa le postez aici sa-si dea lumea cu OPINIA.
                              Poate asa ajung la un rezultat POZITIV.

                              Bafta baieti
                              Last edited by hard_soft_21; 15 May 2008, 21:01.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google