Electromotor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Electromotor

    Am si eu o intrebare.
    Am gasit sa cumpar de pe un logan avariat 1.4 MPI un electromotor. Intrebarea e se potriveste la un logan 1.5 DCI 65 CP?

  • #2
    Nu se potriveste

    cod articol electromotor 1.4/1.6 6001547289,7700274303
    cod articol electromotor 1.5 dci 8200584685 , 8200426577 , 8200227092
    Last edited by john Q; 13 June 2012, 11:46. Reason: Automerged Doublepost
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • #3
      si la diesel difera intre ele in functie de euro 3 sau 4
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #4
        Originally posted by roxxzzy View Post
        Am si eu o intrebare.
        Am gasit sa cumpar de pe un logan avariat 1.4 MPI un electromotor. Intrebarea e se potriveste la un logan 1.5 DCI 65 CP?
        Da de ce??!! Daca tot cumperi de ce nu il iei pe ala care-ti trebuie?? Nu se mai fabrica electromotare de 1.5dci??? Este plin netu de ele; de la 350 ron in sus(noi)!! Si iti spun ca sigur nu se potriveste!! Daca nu ma insel 1.5dci 65cai are electromotorul situat intre planetara dreapta si catalizator. La mine mecanicii s-au chinuit 2 ore sa-l schimbe ) cu masina pe elevator!! Dupa ce i-am schimbat electromotorul am vandut-o ) Varza rau de tot motorul asta!!

        Comment


        • #5
          Nu e varza deloc,cum te porti cu el asa se poarta si el cu tine,la buzunar
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #6
            Cum adica cum ma port cu el?? Da ce, e femeie??
            Dupa parerea ta poti sa te porti altfel decat scrie la carte??
            Adica poti sa-i bagi ulei bunica in loc de 10W40??
            Ori sa-i bagi bere in loc de motorina??
            Nu inteleg.."cum te porti cu el"!!
            Sa sti ca orice are un sfarsit; dar motorasul asta se duce prematur!!
            Aaa doar daca o tii in garaj si te uiti la ea..asa te tine mult si bine!!
            O masina trebuie sa te serveasca; nu sa devii sluga ei!
            Atunci cand te pui la volan dimineata trebuie sa porneasca!!
            Cand mergi lejer pe autostrada nu trebuie sa ti se topeasca pistonul!
            Nu trebuie sa sara de la punct cand ti-e lumea mai draga!
            Turbina nu are voie sa bage ulei in admisie si sa buleasca injectoarele!!
            Consumabile schimbate CA LA CARTE!!
            Tu nu te uiti cand mergi pe strada?!? iti dai seama dupa fum ce tip de motor e!! Ia sa fii atent..parca e o regula 1.5dci muuuuult fum alb; negru; de toate natiile!!
            VARZA!!
            Last edited by Seba; 19 June 2012, 22:58.

            Comment


            • #7
              Sezi domol,am un vecin care are un 1.5 dci din 2007 si merge perfect, schimburi ulei castrol magnatec 5w40 filtre piese de origine are 12000 km,sunt mai multe variabile daca tie ti s-a intamplat asta ai avut ghinion si nu inseamna ca trebuie sa generalizezi.
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #8
                12000km am facut eu in 3 luni. aia-s km dupa care sa zici ca o masina e fiabila? astept dizalul de 400000km fara reparatii la motor, pompa, injectoare, turbo si care sa nu fumege. benzinare am tot vazut, dizaluri care sa se incadreze mai sus, inca nu. daca vorbim de dieselul de 65/70cp, da, ala e un motor nereusit. e prea sensibil la motorina proasta de la noi, pt ca-n restul europei, acelasi motor n-are probleme.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  120.000 km greseala mea
                  "light up the darkness" Bob Marley

                  Comment


                  • #10
                    Eu sed destul de domol ca am vandut-o!!
                    Afacerea vietii; am dat pe ea 5000 de euro in 2008(clio/1.5/65cai); am mai bagat 2000 de euro si am vandut-o in februarie anul asta cu 1000 de euro.
                    Da tin sa-ti zic ca am refacut motorul(topirea unui piston); scimbat turbina ca baga ulei in admisie(pus noua); reconditionat injectoare(din cauza uleiului bagat de turbina in admisie); schimbat electromotor l-am terminat ca a sarit distributia de la punct si cand am dat-o tot nu pornea!! Trebuia sa-i pun distributia da am cedat nervos si mi-am bagat p....in ea !!
                    Am facut un calcul si din 2008 pana in 2011 varza asta mi-a papat lunar 10milioane!
                    Da sti de ce am cumparat-o?!? ca si tine.....are consumul mic!
                    Toate reparatiile facute intre 150000 si 180000 de km!!
                    TEAPA VIETII!!

                    Comment


                    • #11
                      nu generaliza ca nu e un motor asa de "varza" cum spui. cred ca esti cel mai ghinionist fost posesor de diesel.
                      Last edited by logan21cdc; 20 June 2012, 19:15. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        si restul d ecateva mii tot cei mai ghinionisti sunt? dci65/70, la noi are probleme serioase. adica o masina dintr-o mie daca e cu hibe (si statistic, cred ca sunt mai multe), motorizarea aia e dezastruoasa. dci-uri de 65/70cp care in 100-150000km sa nu fi schimbat macar un injector, turbina sau pompa de injectie sunt destul de putine. de la dci85 se pare ca au remediat multe din probleme, dar motorul de 65/70cp chiar nu-i vreo referinta in materie.
                        dar, totusi, sa revenim la electromotorul nostru, nu?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          da dar cand cumperi un logan te gandesti arata jalnic la interior , materiale ieftine nu are un design prea reusit dar e noua macar sa mearga sa-mi fac treaba cu ea , se pare ca nici de asta nu te poti bucura la o masina ieftina eu am avut noroc ca mi-a picat injectia in garantie si pana la urma tragi concluzia , suntem prea saraci pentru masini ieftine )

                          Comment


                          • #14
                            asta nu ne impiedica insa sa ne documentam inainte de a alege o anumita motorizare si sa evaluam riscurile. dar cum pt marea majoritate, singurul lucru care conteaza e sa fie dizal, sa consume putin, asta e rezultatul. pun pariu ca daca masina asta era facuta in kurdistan, din fibra de bambus, dar avea sigla de bmw sau floxvagin, era cea mai meseriasa masina inventata vreodata
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Corect!! 1.2 sau 1.4 16valve; am impresia ca motorasele astea sunt in top la clasa lor; oricum la pretul carburantului din zilele noastre; benzina=motorina; nu se mai merita motor diesel!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google