Azi dimineata am plecat cu masina la munca si cand imi era lumea mai draga, asteptand la semafor mi s-a oprit motorul pur si simplu si n-a mai vrut sa porneasca de nicio culoare decat la a 7-a cheie cred. In tot acest timp cat dadeam la cheie aveam martorul de la baterie aprins in bord, in rest nimic. Curios e ca atunci cand a pornit pentru 2-3 secunde a scos un sunet asemanator celui de polizor. Dupa ce a pornit n-am mai avut probleme, am mers mai departe. Eu suspectez apa in motorina sau probleme la filtru pentru ca ieri neavand de unde sa alimentez si mergand vreo 20-30 de km pe rezerva am alimentat de la BENZINARIA CARREFOUR X(
cine m-a pus... De cand am alimentat am mai mers ieri vreo 35 de km si azi dimineata 4-5 pana sa mi se intample chestia asta. Voi ce ziceti ca ar fi ? Dupa-amiaza o sa dau o fuga pana la service sa vad care e treaba. A da precizez ca filtrul este MANN si nu are senzor de apa.
cine m-a pus... De cand am alimentat am mai mers ieri vreo 35 de km si azi dimineata 4-5 pana sa mi se intample chestia asta. Voi ce ziceti ca ar fi ? Dupa-amiaza o sa dau o fuga pana la service sa vad care e treaba. A da precizez ca filtrul este MANN si nu are senzor de apa.






, filtrul de motorina se schimba la
) pentru ca azi ma apucasera nervii ca pornea din ce in ce mai greu si consumul crescuse la 8.5 :O. fix unde nu ma gandeam. am descoperit ca unul din furtunele care merg de la filtrul de motorina la motor era fisurat sau mai bine zis gaurit(habar n-am de la ce). e vorba de cel din stanga(cum te uiti la motor) care are un fel de mufa in capat cu o mica sageata in semicerc pe ea. are cineva idee de unde pot cumpara acel furtun, cum se cheama, un cod...ceva detalii ? momentan l-am captusit cu muuulta banda adeziva si nu mai am nicio problema, dar cat de curand vreau sa-l schimb.
Comment