If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu nu stiu ce sa mai cred nici despre alea de 85. asa se zice, ca la astea pompele sunt mai de calitate. in ultima vreme am auzit de cazuri cu pompe duse + injectoare si la alea de 85...
Cred ca ca au durata de viatza si atat..apoi sa tot bagi in ele ca au niste scoruri de plangi In concluzie..nimeni a mai avut o problema asemanatoare? Ma interesa daca exista sansa de a fi masina sigura cu care sa te poti deplasa cu familia in siguranta (excluzand factorii exteriori)
Nu stiu de ce imi face impresie dar afirmatia "se infige mai tare" mi se pare la misto.
Adica cum se infige mai tare?...in cat timp face suta de km pe ora?
mi se pare de prost gust ca sa ne luam de lume asa aiurea si OFF
Cikko: problema ta este cum au zis si baietii de la injectie, la tine in motor se ating temperaturi mult mai mari decat cele optime datorita sistemului de injectie necorespunzator, injectoarele fiind "infundate" cu span de la pompa de injectie nu mai injecteaza cum trebuie motorina.
S-a rezolvat in mare...mai sunt injectoarele de schimbat ca momentan am de "megane" pe ea si consuma bestial, cca 2%mai ca-mi vine s-o las asa. Merge bine...are momente cand face ca un tractoras dar bine ca ma pot folosi de ea. Va multumesc pentru tot.
Salut. Eu sunt de parere ca pana nu schimbi pompa care sigur baga span ca altfel nu se blocau injectoarele pe deschis(daca ai scos cheia din contact si masina era iin continuare turata maxim sigur erau pe deschis), in acelasi timp cu schimbarea pompei mai trebuie sa dai rezervorul jos si sa il speli foarte bine(daca il dai jos o sa observi ca are pe fund un mare strat de pilitura (span)], conductele de alimentare le cureti cu spray de frane + aer comprimat, si para o cureti cu 3 litri de benzina(pompezi la para pana circula benzina dintr-o sticla in alta) si filtru de combustibil. Personal am trecut prin asa ceva, dar eu am luat motor din dezmembrari, pompa si injectoare noi, turbina veche ca nu avea nimic si curatarea sistemului de alimentare. Ce ti-au facut tie mecanici e vopsea peste rugina. Daca se topesc pistoanele, se topesc si bujiile si supapele, iar dieselu de logan e monobloc, nu stiu ce camasa ti-a schimbat tie mecanicul. poate ti-a alezat blocul... da nu prea cred. daca mai ai nelamuriri si pot, te ajut cu placere, stiu prin ce treci. Succes
Da o intrebare masina pornea mai greoi la rece si daca da dece nu ai reparat injectia(pompa si injectoarele) eu am 430000 si la 2 schimburi de curea dau la verificat pompa de inalta si asa economisesti reparatia injectoarelor eu am reparat injectoare la 280000 si filtru de mot numai de origine este cam scump dar totusi nu fac dzastru
Nu trebuie schimbata pompa se schimba practic pompa de joasa(pompa de alimentare)care produce pilitura si mai am o observatie de facut incercati sa mergeti cu rezervorul plin pentru ca forta de decomprimare scade pe tur si nu mai forteaza asa tare pompa de joasa reparatia pompei de inalta costa 500ronsi este ca noua daca schimbi cu schrot tot schrot vei avea
Last edited by rabla62; 10 April 2014, 22:31.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment