Fierbe Motorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fierbe Motorul

    Salut,
    Va rog sa-mi spuneti si mie cam ce cauze ar putea duce la fierberea motorului pana refuleaza aproape tot lichidul de racire.
    Am un logan diesel 1.5 euro3 si am avut probleme cu el bineinteles cu injectoarele. Dupa un drum mai lung in acesta vara s-a topit un piston, l-am inlocuit si totodata segmentat si pe celelalte (cu unul euro 4 dar mecanicul a zis ca nu este nici o diferenta) si de atunci masina nu mai merge, adik se incinde foarte repede si foarte tare, am schimbat radiatorul, termostatul, sonda de temperatura, garnitura de chiuloasa dar nu am rectificat chiuloasa pentru ca mecanicul mi-a spus ca nu e nevoie cica nu am aer in vasul de expansiune si nici ulei.
    Va rog daca ati intampinat asa ceva sa-mi spuneti cam ce este de facut ca de mecanici sunt cam satul.

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Schimba pompa de apa. Doamne ajuta...

    Comment


    • #3
      am schibat si pompa de apa, am uitat sa specific...multumesc!

      am vorbit cu inca un mecanic si zice sa-i planez chiuloasa!!!!
      Last edited by Radu GYF; 31 October 2012, 14:30. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        termostatul sau garnitura chiulasa arsa.incearca mai intai cu termostatul.numai bine!

        Comment


        • #5
          sunt schimbate chiar de cate doua ori si garnitura si termostatul si sonda de temperatura... ((

          Comment


          • #6
            singura care mai e de facut pe planeitatea chiuloasei.
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • #7
              asa zic si eu, da sper sa nu am probleme cu pistonul care este de euro 4 si cu segmentii care cica nu sunt originali!!!

              Comment


              • #8
                Circula antigelul prin motor? Deschide termostatul? Probeaza cu mana pe fiecare furtun de apa, cu motorul cald. Toate trebuie sa fie fierbinti. Daca nu e asa, atunci ai undeva infundat. Si inca ceva: motorul a fost dat jos de pe masina, nu? E posibil ca meseriasul sa fi scapat ceva prin gaurile motorului si sa nu circule apa cum trebuie.

                Comment


                • #9
                  pai daca ai schimbat segmentii de alt euro si de atunci se incalzeste excesiv, ti se pare ca ar fi la fel euro 3-euro 4 ? mie nu..
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • #10
                    Daca mecanicul ti-a spus ca nu este nicio diferenta intre e3 si e4 si merge cu orice fel de segmenti pentru binele tau schimba mecanicul. Incearca si singur sa urmaresti circuitul logic al antigelului, adica prima data se incalzeste inainte de termostat si caloriferul de caldura din masina este cald (radiatorul mare este rece),apoi deschide termostatul si se incalzeste si radiatorul mare (nu face bule in vasul de expansiune, antigelul curge usor prin furtunul de sus al vasului de expansiune), dupa un timp porneste ventilatorul (pe bord ai 4 linii la temperatura lichid de racire). Daca ceva nu se intampla in ordinea asta mai este de discutat. Succes.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc de sfaturi, astazi duc chiuloasa la verificat si o sa v-a tin la curent cu ce se intampla.
                      Segmenti pusi pe masina sunt euro 3 doar un piston este de euro4

                      Comment


                      • #12
                        desfa dopul de la aerisitor, iar daca iese lichid, cu motorul pornit, atunci ai chiuloasa crapata. in urma la ce ai schimbat, a ramas singura. in fine, daca nu iese lichid, incearca sa observi si cu motorul turat. in mod normal,la relanti, trebuie sa iasa cu putere pe acea gaurica. aerisitorul e pe dreapta, cind stai in fata motorului, iar dopul respectiv e de fapt un capacel de valva de roata.

                        Comment


                        • #13
                          Am rectificat si chiuloasa si degeaba, fierbe ca la balamuc!!!! nu stiu ce draq sa-i mai fac, cred ca trebuie alt motor!!!!

                          am observat ca am o presiune foarte mare in vasul de expansiune, aveti idee de la ce se intampla asa ceva??? poate fi o cauza si pompa de ulei??? multumesc.
                          Last edited by Radu GYF; 6 November 2012, 14:27. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Dar gmv-ul porneste? Masoara si presiunea la ulei daca te incalzeste cu ceva. Toate furtunele de apa se incalzesc? Ceva nu se leaga. Daca circula apa prin motor si gmv isi face treaba nu are voie sa fiarba.

                            Comment


                            • #15
                              se incalzeste prea repede adik in cativa km (2 - 3 km) pana la firbere, apa se incalzeste intai inainte de termostat, dechide termostatul si se incalzeste si radiatorul si da sunt toate furtunele calde. Ventilatorul porneste si chiar am mers cu el pornit tot timpul (am pornit AC-ul) si tot a fiert.
                              Nu am gasit o explicatie nici eu si nici un mecanic adus sa o vada, am desfacut chiuloasa de 6 ori pana acum si cred ca mai urmeaza...m-am uitat si in bloc si erea apa in toate orificiile unde ar trebui sa fie!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google