Schimbare Motor - Procedura Omologare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    acelasi motor 1.5dci, euro 3, 65cp. nu m-am complicat cu alte lucruri. Motorul are 82.000km ...reali se pare, dupa confirmarile mai multor mecanici, in special a celor care l-au montat.
    acum trebuie sa dau kilometrii inapoi, ptr ca am 99.000 pe bord. )))

    Comment


    • #17
      Las-o asa cu km reali.
      Daca la 180000 km rulati imi pun motor de la dezmembrari rulat 60000 km dau kilometraju inapoi la 60000 km?

      Comment


      • #18
        in mod normal, eu asa as face. mai mult m-ar interesa 'kilometrii' motorului decat cei ai trenului de rulare (in fond, schimbat bucse, rulmenti si amortizoare etc etc, nu implica niste costuri astronomice, ca in cazul motorului). caroseria oricum o vezi si poate arata f. bine si dupa 500 mii km, ori f. prost dupa primii 10 mii, in functie de cum a fost abuzata.
        ps. in cazul revanzarii, i-as spune omului cati km a mers cu primul motor.
        Last edited by zeegermans; 29 April 2013, 01:14.
        internal combustionizer

        Comment


        • #19
          era o gluma cu km...raman asa, nu imi stau in gat, macar sa mearga masina inca 200.000km de acum incolo.
          mi-a ramas un motor intreg care va fi pus la punct, pentru ca a fost desfacut, si s-a deblocat. culmea e ca nu pare nimic in neregula. nu stiu ce sa mai cred. va fi curatat complet, pus tot la loc, asigurat ca functioneaza corect si pus la pastrare. nu exclud varianta in care cineva are nevoie de ceva de pe el si sa vand la un pret moderat.
          dupa 500km deja facuti, motorul "nou" se prezinta foarte bine, a avut un consum de 4.1% la drum lung si 5.2 mixt, trage foarte bine, nu da gram de fum. per total multumit.

          Comment


          • #20
            cu 5 mii de lei cheltuiti ar fi chiar trist sa nu fi multumit , sa fim seriosi

            Comment


            • #21
              sunt foarte serios.
              ideea era ca ...si cu 5000 cheltuiti...puteau aparea probleme.
              a facut si primul drum lung...400 km...fara probleme, fara "figuri". s-a comportat excelent, a consumat foarte putin, vad ca se mentine la un 4.1 %, in conditiile in care nu a depasit 100 km/h si condus normal, fara smucituri sau accelerari brutale. Sa dea Dumnezeu sa mearga in continuare asa.
              Urmatoarele pe lista : capete de bara. Apoi chiar pot sa zic ca 10.000km stau linistit, pana la urmatoarea revizie.

              Comment


              • #22
                sal

                Originally posted by vali.iacov View Post
                nu e vorba neaparat de pretentios, e vorba ca am facucct greseala cea mai mare, fiind si defectul meu : am fost superficial la verificarea masinii cand am cumparat-o, toti cei care au vazut motorul defect spunand ca are cel putin 250.000km, in cazul in care pe bord in momentul de fata sunt 98.000km. Cel cumparat se spune ca ar avea 82.000km, si sincer...cam pare sa aiba doar atat.
                sper sa nu mai fie probleme, multumesc pentru urari.
                ca informatie, daca (Fereasca Dumnezeu!) mai are cineva nevoie : a fost cumparat de la un tip Marin, de la Balaceanca, intre Cernica si Glina. Om super ok, a fost super de treaba si si-a respectat cuvantul. Acum sa vedem ce spun si mecanicii dupa ce vad motorul in functiune.

                Daca mai aveti alte recomandari, referitor la operatiuni dupa montare, sunt binevenite. Distributia se va schimba, injectoarele vor fi rescrise in computer...mai multe chiar nu imi vin in minte acum.
                Sal mai ceva tel din balaceanca am auzit de el ese foarte bun, sau unde in balaceanca

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google