Probleme Turbina Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Turbina Logan 1.5 Dci

    Salutare am un logan 1.5 dci euro 3 am facut acum 2 zile un drum bucuresti constanta cand am plecat din bucuresti pana in constanta totul ok cand am plecat din constanta la pod la taxare la cernavoda cand am plecat am inceput sa aud un sunet urat cand acceleram ca si cum "SAR RUPE CEVA SI UN FLUIER" am fost cu ia la mecanic si a zis ca e turbina dar nu curge ulei nu scoate fum.
    Last edited by mustafa12; 8 May 2013, 11:35.

  • #2
    S-ar putea sa fi facut un joc mare in ax. Ti-a facut zgomotul asta tot drumul Cernavoda-Buc?

    Comment


    • #3
      da tot drumul si am mai observat ceva cand se incalzeste masina bine adica se ridica apa la 3 liniute atunci incepe zgomotu si fluieru ala pana atunci nu face deloc se comporta normal masina

      Comment


      • #4
        ciudat mi se pare ca se ridica 3 liniute la apa... de obicei ele se ridica cate doua...
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #5
          pai se ridica primele 2 si mai se ridica 1 si porma incepe sa se auda chestiaia aia si fluieru ala in habitaclu !!!

          da am gresit eu se ridica primele 2 si porma iar 2 si incepe se se auda !!!
          Last edited by mustafa12; 9 May 2013, 13:27. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Ce ulei ai in motor?
            Incearca sa il schimbi in prima faza si pune ceva de calitate. Este clar ca atunci cand se incalzeste uleiul incepe si zgomotul.
            Fum de ulei da pe evacuare?
            real power..... diesel power by

            Comment


            • #7
              si am mai observat ceva acum am ridicat capota si am si urme de ulei pe la evacoare cred daca vreti va fac si o poza multumesc credeti ca e turbina cum a spus mecanicu ???

              Comment


              • #8
                Pune pozele mai intai. Sau daca ai cum fa un clip cu motorul cald.

                Comment


                • #9
                  alt mecani mia zis ca sarputea sa fie o conducta de la turbina altu a zis ca e turbina ???? dar idea este ca masina trage perfect

                  Comment


                  • #10
                    ce e cel mai trist si dramatic in acelasi timp ca , daca cedeaza turbina pana la urma si ti baga uleiul in admisie e pa pa si motorul , mai bine verifici si remedeiezi acum , nu te joci cu turbine defecte , bafta

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mustafa12 View Post
                      si am mai observat ceva acum am ridicat capota si am si urme de ulei pe la evacoare cred daca vreti va fac si o poza multumesc credeti ca e turbina cum a spus mecanicu ???
                      Cum vezi tu urme de ulei pe evacuare doar ridicand capota?! Vrei sa spui pe admisie, ceea ce am vazut la cateva Renault-uri diesel si nu aveau nici pe naiba.

                      Comment


                      • #12
                        Nu are nimic daca baga nitel ulei pe admisie, ba din contra se simte ca motorul are ceva mai multa viata in el. Problema mare intr-un astfel de caz este ca trebuie sa urmaresti nivelul la ulei, ca poti avea surpriza sa iti traga tot uleiul din motor. Este boala veche la turbinele de Renault, Dacia 1.5, se prajesc simeringurile repede la ele.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          pana la urma la 6 lei litru de motorina mai bine mergi pe ulei se infige mai tare nu? hahaha e mai nasol cand o sa-ti sara pistoanele prin capota din cauza asta dar nu-i nimic si asta se repara

                          Comment


                          • #14
                            al 3 mecani care a venit si sa uitat la msina a zis ca e turbina deci pana la urma turbina este dar mai am o problema imi pica ulei pe la pompa vacuum sa dus garnitura? si unde gasesc o garnitura un site ceva multumesc !!!

                            Comment


                            • #15
                              Vezi ca se gaseste kit garnituri de reparat turbine.

                              Originally posted by edee View Post
                              pana la urma la 6 lei litru de motorina mai bine mergi pe ulei se infige mai tare nu? hahaha e mai nasol cand o sa-ti sara pistoanele prin capota din cauza asta dar nu-i nimic si asta se repara
                              Motorul pate merge si fara turbina, numai ca pierde din putere. Ce treaba are turbina cu pistoanele? Hai sa nu vorbim ca sa ne aflam in treaba.
                              Last edited by MihaiiahiM; 12 May 2013, 12:57. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google