Se Taie Alimentarea Apoi Se Tureaza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se Taie Alimentarea Apoi Se Tureaza

    am un Logan 1,5 din 2005...prima generatie.
    am ajuns la 100.000km si pana acum totul a fost ok, revizii la dacia, ingrijita, alergata prin Europa, prin tara...totul ok.
    cu ceva timp in urma, cam o luna, a inceput sa apara urmatorul simtom:
    la mers croaziera, eram pe la 80km/h s-a taiat alimentarea si ainceput sa incetineasca usor, ca o frana de motor, fara smucituri fara zgomote. am zis ca e de la vant sau ca mi se pare! dupa alti km a facut la fel, atunci mi-am dat seama ca e ceva neinregula.in urma cu cativa ani a mai facut la fel dar am zis ca mi s-a parut, mai ales ca eram pe autostrada, ok...
    am zis sa pastrez conditiile, sa merg usor, se reducea viteza indiferent ce faceam cu pedala de acceleratie. aceasta "reducere" dura maxim5,6 secunde dupa care isi revenea singura.
    intr-o alta zi, tot in mers intins s-a petrecut din nou aceeasi problema, de data asta m-am gandit sa apas ambreiajul sa vad ce se intampla...motorul s-a turat instantaneu...hooopaaa zic, ciudat...si de atunci de cate ori are loc problema apas ambreiajul imediat sau mai tarziu sa vad ce ar fi la relanti dar, la fel se tureaza pana in 4000 si coboara la normal.
    nu sunt zgomote, nimic, nimic...am niste ani de condus, credeti-ma.
    tot fac revizia la 100 mii, ma duc la dacia le spun si astept rezultatul. eu credeam ca este din calculator, am zis ca taie alimentarea pt ca daca era din motorina sau o problema mecanica, facea tot timpul, nu? nu are legatura cu temperatura motorului, mi-a facut si la 2 minute de la plecarea de acasa.
    respuns dacia, nu stim! poate sa scot covoarele de la sofer, ok...baietii au fost ok dar...?
    ma duc in proba cu un meserias de la ei, nimic frate in 10 km nimic!
    ei spun ca nu le apare nicio eroare la tester. la revizie mi-au schimbat doar 2 bujii de preincalzire.
    iin fine...ciudatenia este ca desi se taie alimentarea, masina se tureaza cand apas ambreiajul.
    ieri s-a intamplat din nou si am facut urmatorul experiment...am trecut calculatorul pe consumul instant sa vad...el se reduce la un consum mai mic conform debitului care trece prin(ce-o trece) prin pompa. n-am mai apasat nimic l-am lasat sa-si faca de cap. isi revine in 5 secunde si asta e.
    mi-a facut si de 2 ori in demaraj, nu in croaziera.
    sper sa dau de cineva care a patit-o sau s-o rezolve dacia, azi ma duc la ei din nou.
    sper ca am explicat bine...

  • #2
    Eu am patit ceva asemanator dar nu similar, pana mi-am dat seama ca defapt covorasul de la sofer atingea acceleratia pe franari si numai cand calcam si ambreiajul, probabil din inertia franarii. Dar la tine poate fi si altceva. Incearca intai sa imobilizezi covorasul. Sunt multe chestii ciudate la logan, de ex. un simplu surub desfacut de la scut iti poate crea impresia de fel si fel de defectiuni pe dedesubt.

    Comment


    • #3
      poate ai ceva probleme cu pedala de acceleratie,care e electronica...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Cu covorasul am patit si eu,acum vreo 5 ani,insa am patit si fara sa fie covorasul de vina de vreo cateva ori acum vreo 2 ani,turatie in 6-7000(resoftare cu ridicare limita de turatie) si-a revenit singura doar dupa repornire.Nu am avut probleme tehnice pana acum.
        Originally posted by Cristi_Xp View Post
        poate ai ceva probleme cu pedala de acceleratie,care e electronica...

        Cu solicitarea mea ce se mai aude,cand ai timp?Trebuie doar sa spui cand fara sa te ambalezi.

        Comment


        • #5
          Ai rezolvat cu problema?La fel si la mine taie alimentarea apoi se tureaza singur

          Comment


          • #6
            problema rezolvata cam dupa o luna, cand am consumat rezervorul. concluzia motorina infecta de la o statie de rahat. daca nu bagam benzina in scuter (pornea greu toate porcariile) credeam ca as avea ceva la motor. schimbat pompa motorina rezolvat problema, de atunci bag cea mai scumpa motorina.

            Comment


            • #7
              ne bucuram pt. tine ,daca toti am fi ca tine ,oare ce s-ar alege de forumul asta ,de ce nu ne-ai scris de anul nou era mai interesant !
              Last edited by valentin2005; 23 November 2014, 22:02.

              Comment


              • #8
                hello, am avut aceleasi simptome insa la benzinar.
                La mine a fost motorasul pas cu pas, cel care regleaza debitul de aer ce intra in motor.
                Am fost la mecanic unde l-au demontat si l-au curatat, era plin de funingine, si de-atunci, aproape un an, nu am mai avut probleme.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by valentin2005 View Post
                  ne bucuram pt. tine ,daca toti am fi ca tine ,oare ce s-ar alege de forumul asta ,de ce nu ne-ai scris de anul nou era mai interesant !
                  mea culpa.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google