Consum Mare De Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Mare De Ulei

    Salutare. De ceva timp am observst ca am consum cam mare de ulei. Masina nu scoate fum la plecarile de pe loc. La turati foare mari 3500 4500 scoate fum. Completez cam 3 litri de ulei la 10000 de vreo 30000 incoace. Am cu masina 294 000 si pot spune ca nu am schimbat turbina pana acum pentru ca stiu ce inseamna un diesel cu turbina si cum trebuie sa mergi cu el. Astazi am fost la un drum Constanta Ploiesti deci dus intors 600 km si am completat 1.2 l ulei. Vreau sa spun ca stiam de consumul de ulei si la drumul asta nu am mers cu masina super turata adica am mers normal pe autostrada cu turatii intre 2900 3100 130km/h si am impresia ca am avut un consum cam mare de ulei. Daca poate cineva sa imi spuna ce ar putea fi oare turbina sau motorul tina-nd cont ca masina nu scoate fum . Va multumesc tuturor celor care o sa cititi acest post.

  • #2
    Cel mai sigur necesita o segmentare.

    Comment


    • #3
      inainte de a face o "segmentare" care implica demontere a chiulasei, verifica jocul axial al turbinei. daca jocul turbinei este OK, nu iti ramine decit sa demontezi chiulasa si sa schimbi semeringurile supapelor. in ceea ce priveste segmentii, daca tot demontezi chiulasa, este bine sa ii schimbi, avind in vedere kilometrii facuti. de asemenea recomand si schimbarea cuzinetilor de biela, pentru ca la rulajul acesta, in mod sigur vei gasi amprente pe semicuzinetii superiori ai bielelor

      Comment


      • #4
        Originally posted by adyxzz View Post
        colegi o problema, am 97000km 1.5 dci, 6 ani luna asta, am obsevat ceva, a mai trebuit sa completez 1l de Elf 10w40 am doar 8000-8500km de la revizie ce ziceti ? e o problema cu motorul?imi mananca ulei sau e posibil sa nu fi pus destul la revizia precedenta? pareri sugestii sa schimb cu Aral sau alta marca?cu stima!
        Ar fi fost bine sa stii nivelul imediat dupa schimb iar apoi monitorizare periodica.
        Nu stim nici daca, dupa completare, nivelul e "la semn", pentru ca e foarte posibil sa fi pus mai mult decat trebuie. Fara aceste minime informatii, vorbim ..."discutii".
        Personal nu cred ca motorul tau a consumat asa mult ulei.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          daca turbina mananca ulei ar trebui sa dea cu fum albastrui pe esapament
          Ai asa ceva? sau nu
          la fel si cu consumu de ulei pe la simeringuri, mai ales la prima pornire la rece oleaca

          ptr segmentare n-ar fi rau sa masurati mai intai compresia, ca asa destepti care sa recomande desfacerea motorului fara sa fie nevoie, se cunoaste pe la romani in special !
          Last edited by Leo0608; 17 December 2013, 23:14. Reason: Automerged Doublepost
          ​​​​​​

          Comment


          • #6
            Si prin compresie ce vezi? Daca segmentii de ungere nu-s buni poti avea compresie buna si sa consume ulei. Vizual e cel mai corect.
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #7
              cred ca a rezolvat omu` problema de mult.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Adyxzz azi a postat
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #9
                  eu recomand sa puneti mana pe orice carte auto, fix la capitolul despre diagnosticarea grupului cilindru-piston-segmenti si gasiti acolo toate info necesare ca sa iti dai seama ca e de la simeringuri sau supape neetanse, segmenti terminati, uzura cilindru, etc
                  subiect inchis !

                  @costi-bc esti off forum, Adyxzz nu a postat pe acest topic Asa ca degeaba aduni posturi de dragul de a posta
                  N-ai altceva mai bun de facut ????
                  Last edited by Leo0608; 18 December 2013, 00:09. Reason: Automerged Doublepost
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • #10
                    E tare aia de la postul 3 cu demontatul chiuloasei pentru a schimba simeringurile de la supape.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      salut

                      Pierzi prea putin ulei sa vezi fum la km astia as da vina 100% pe turbo, apropo cum se merge ca sa te tina turbo 300 k

                      Comment


                      • #12
                        buna baieti!
                        am si eu o nelamurire...la loganul meu la rece scoate putin fum albastru la rece nu enorm de mult dar scoate cateva secunde dupa cheie sau sta un pic dupa cheie nu scoate dar dupa 2 minute scoate constant pana o la plecarea de pe loc...am citit pe aici pe diverse subforumuri in legatura cu turbo...bun... la mine ii teava aceea in forma de U si daca e motorul rece ea cam joaca un pica fata de motor ca mno se misca cu totul daca mista sanatos de ea dar parca are un pic de joc...asa trebuie sa aiba sau s-a desfacut... ulei papa dar cat nush ca la mine cam pica putin si pe la busonul de la baie dar mno in fiecare zi cand e uleiul cald pica dar la rece ff putin... mai completez cate 2-300 ml la luna...
                        un sfat cv...????

                        Comment


                        • #13
                          daca iese ulei pe la buson inseamna ca pierzi compresie.adica trebuie sa faci o segmentare.si faptul ca-ti da fum si ca mai mananca si ulei sunt semne de uzura ale motorului.verifica si turbina e posibil si acolo sa ai surprize.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google