Problema Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pornire

    Va salut am si eu urmatoarea problema care ma apasa
    De cand a venit frigul siberian , dupa ce pornesc masina daca pornesc dezghetarea la luneta sau aeroterma mi se opreste motorul , daca o las 5 minute pornita si pornesc apoi caldura sau dezghetarea lunetei nu se mai opreste motorul
    Plus ca dupa pornire pana se incalzeste putin am oscilatii de turatii la anumite intervale de timp...
    Precizez ca n am nimic aprins in bord
    Ce trebuie sa schimb , cumva cureaua de la accesorii , ma gandesc ca adaca as avea probleme cu injectoarele nu ar porni....
    Last edited by edee; 31 January 2014, 23:26.

  • #2
    Nu am dci, asa ca doar presupun; cade releul de la bujii. Din cate stiu, bujiile raman partial in functiune si dupa pornire, pentru asigurarea relantiului.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      pai da dar de ce nu se opreste fara sa pornesc consumatori ...nu mi se aprinde nici bateria in bord , ma gandesc e posibil sa patineze cureaua cat e rece ..dar nici asta nu se leaga pentru ca ar trebui sa se aprinda bateria in bord ma gandesc

      Comment


      • #4
        sau celebrul regulator de presiune...un tester ar fi indicat pentru problema ta...
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #5
          m am gandit si la asta datorita oscilatiilor dar tot am sperat si sper sa nu fie asta )

          Comment


          • #6
            Originally posted by edee View Post
            pai da dar de ce nu se opreste fara sa pornesc consumatori ...nu mi se aprinde nici bateria in bord , ma gandesc e posibil sa patineze cureaua cat e rece ..dar nici asta nu se leaga pentru ca ar trebui sa se aprinda bateria in bord ma gandesc
            Pai tu nu ai cumva si incalzire auxiliara? E un consumator important ca si dezaburire luneta. Nici bateria nu te ajuta, pentru ca ea ar fi trebuit sa sustina, pentru un moment, cererea mare de putere.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              verifica imediat dupa pornire daca iti incarca 14,2(3). consumatorii ii tine alternatorul. bateria e "tampon" in circuit.

              Comment


              • #8
                curata clapeta, corp clapeta, MPP.

                Comment


                • #9
                  meggeo82 si care ar fi explicatia ca dupa 5 min nu se mai opreste....

                  Comment


                  • #10
                    La rece nu functioneaza cum trebuie regulatorul de presiune. Cand se porneste un consumator mare, alternatorul opune rezistenta iar regulatorul trebuie sa-i dea "gaz" sa-l urce in ture sa poata invinge rezistenta pe care o opune alternatorul si sa-l tina si in turatia necesara puterii cerute de consumatori. E doar o parere.

                    Comment


                    • #11
                      asta ar explica si oscilatiile de turatie , care cade brusc cateodata , si nu e nici scump rahatul ala de regultor...4 milioane , ms cromatic

                      Comment


                      • #12
                        Verifica si bornele de la baterie, incarcarea daca e ok. Firele groase de masa.
                        Sa nu ai o cadere mare de tensiune pornind aeroterma si dezaburire luneta (sunt consumatori mari).
                        Poate sa mai fie si releu de incarcare din alternator.Calculatorul de injectie cred ca merge si cu 7~9Volti.
                        Bateria sa fie ok.

                        Comment


                        • #13
                          Cu siguranta regulatorul de presiune, dar cred ca e praf daca numai tine presiunea deloc nemaiputand s-o tina pornita. Dar daca pleci imediat dupa ce pornesti la 30 de sec un min, nu-ti moare motorul? La mine asa face cateodata, doar la plecare, nu si cand dau drumul tuturor consumatorilor, si am oscilatii destul de dese cand pornesc consumatorii, asa nu prea se vede nimic! Sau te mai poti uita la conducta de tur vezi daca ai bule si asta poate fi o problema!

                          Comment


                          • #14
                            si eu am o problema,am logan 1.5 din 2007,70cp si uneori imi apar bule de aer pe retur alte ori nu...tin sa precizez ca doar pe retur.
                            iar "para" aia de amorsare dupa ce o amorsez,in jumatate de minut se dezamorseaza...e normal asa?

                            Comment


                            • #15
                              Din cate stiu daca sunt bule pe retur nu prea conteaza, tur e mai important, din ce stiu eu. Daca gresesc sa ma corectati!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google