Motor Diesel Megane, Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor Diesel Megane, Pe Logan

    Vreau sa fiu cat mai explicit si sa primesc raspunsuri cat mai exacte la acest subiect deoarece vad in forum ca sunt oameni destul de trecuti prin problemele pe care le am si eu acum cu Dacia 1.5dci
    Pe scurt, a picat motorul. sau o sa pice cat mai curand.
    Am luat un Renault Megane lovit, euro3 de 80cp, de la care as vrea sa inlocuiesc motorul pe Loganul meu care e tot euro 3 si 60cp.
    Majoritatea oamenilor, spun ca merge dar a facut cineva acest lucru de pe alta masina marca Renault? De pe vreun Clio sau Megane?
    Am posibilitatea sa pun si cutia cu motor cu tot deoarece e complet.
    Si mai e un amanunt, Meganul are intercooler iar Loganul nu are.

  • #2
    cam greu sa pice motorul. poate doar ai o problema minora si te-ai speriat degeaba. spune ce "belele" face motorul vechi si poate nu e cazul de inlocuit.

    Comment


    • #3
      cum sa pice motorul ? daca ai probleme cu injectoarele nu trebuie sa schimbi motorul

      Comment


      • #4
        Originally posted by marius11 View Post
        Vreau sa fiu cat mai explicit si sa primesc raspunsuri cat mai exacte la acest subiect deoarece vad in forum ca sunt oameni destul de trecuti prin problemele pe care le am si eu acum cu Dacia 1.5dci
        Pe scurt, a picat motorul. sau o sa pice cat mai curand.
        Am luat un Renault Megane lovit, euro3 de 80cp, de la care as vrea sa inlocuiesc motorul pe Loganul meu care e tot euro 3 si 60cp.
        Majoritatea oamenilor, spun ca merge dar a facut cineva acest lucru de pe alta masina marca Renault? De pe vreun Clio sau Megane?
        Am posibilitatea sa pun si cutia cu motor cu tot deoarece e complet.
        Si mai e un amanunt, Meganul are intercooler iar Loganul nu are.
        Incearca! daca schimbi cu toate perifericele ar trebui sa mearga, nu?

        Comment


        • #5
          spune-ne ce probleme ai de unde ai tras concluzia ca o sa pice, are cumva 500 k chilometri parcursi?

          Comment


          • #6
            Am luat masina sh, si deja fumega... apoi am schimbat pe rand diuzele de la injectoare apoi iar nu a mers bine si a cazut turbo de la prea mult fum. Si apoi vibrochenul... si tot asa, inca doua diuze de injector... in total peste 1000 de euro bagati aiurea. Apoi am gasit un megane din 2006 lovit in fata si am luat motorul cu tot cu accesorii si l-am tunat pe loganul meu si de la 48kw a inviat cu adevarat cu cei 80 de cp de la megane. Acum, Doamne ajuta!
            Va multumesc ca ati incercat sa ma ajutati.

            Comment


            • #7
              a mers la fix pe prinderi ? ce ai modificat ? cu intercooler-ul cum ai facut ?
              a trebuit pus si calculatorul de la megane ?

              Comment


              • #8
                Am facut schimbarea la un service autorizat pt ca imi trebuiau si acte pt autentificare RAR. La prinderi a fost usor. Doar ca iti trebuie instalatia de la megane pt injectoare si pt calculator. Py ca iti trebuie si calculatorul de la megane, altfel nu castigi calutii de la megane.

                Comment


                • #9
                  salut

                  deci sa intelegem ca tu ai crezut ca loganu diesel este masina sport ? si ca atare a cedat injectoarele turbina etc, acum nu ai mai vrut sa o repari stoc si ai facut upgrate, vezi ca nici motorul de megan nu este sport si 85 de caluti nu sunt chiar multi deci rezumate la ce pot ei nui chinuii si o sa tina

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google