Erori 1.5 DCi 70 Cai Euro 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erori 1.5 DCi 70 Cai Euro 4

    Salut de ceva timp nu imi mai porneste "Tractorul" toata treaba a inceput intr-o dimineata cand nu a mai vrut sa porneasca , intr-un final am pornito cu spray ( stiu ca nu este foarte indicat ) treaba era ca dupa ce se incalzea putin motorul pornea daca nu faceam pauze de 3-4 ore pana acum cateva zile cand nu mai porneste nici asa ,asa ca i-am facut o diagnoza in DDT2000 si am urmatoarele erori

    Injection - DCM12 - L4C51 - v4.1 Failures detected
    Fuel Pressure Regulator 1 Performance
    Glow Plug/Heater Circuit "A"
    Fuel Trim
    UCBIC/BFR - UCH transv 5_3 Failures detected
    liaison relais alarme


    Masina cand am cumparato avea probleme la 2 injectoare le-am reparat dar atunci avea martorul luminos Bujii aprins pornea destul de greu da pornea pana se incalzea nu mergea rotund si scotea un fum alb-albastrui
    Daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator Multumesc !
    Daewoo Matiz=> Dacia Logan=> Renault Laguna 2

  • #2
    Dar ai verificat bujiile alea de preincalzire sa nu fie arse sau circuitul intrerupt?
    Mai ai probleme pe regulatorul de presiune pompa (cauza) si calaj injectroare (efect probabil). Cel mai bine mergi la cineva care stie sa foloseasca un tester si stie sa faca un test de retur injectoare, nu doar din defecte se face diagnoza.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      faptul ca nu iti porneste, vis-a-vis de erorile afisate, e din cauza problemelor pe sistemului de injectie. ca iti mai da si bujii arse, nu au treaba cu pornirea. pornirea e una, arderea motorinei pina se incalzeste motorul e alta. eu am doua bujii arse de un an si nu am avut probleme cu pornirea, inclusiv toata iarna, asa ca verifica returul la injectoare si motorina care iese din pompa sa nu fie cu pilitura.
      atentie! nu ai regulatorul defect!

      Comment


      • #4
        am verificat returul la injectoare si unul da multa motorina pe la retur , dar nelamurirea mea era alta De ce cu 2 injectoare stricate imi pornea si acum nu ?
        Daewoo Matiz=> Dacia Logan=> Renault Laguna 2

        Comment


        • #5
          poate asta da mai multa motorina decit celelalte doua impreuna. citi ml/min iti da fiecare injector, inclusiv asta care da mult?
          pune niste valori exacte, altfel din vorbe...

          Comment


          • #6
            Ar fi bine de dat niste valori exact cum zice si colegul nostru, Acum depinde si daca diferenta dintre injectoarele defecte si cele bune era de 10% atunci intervin astfel de situatii. Cel mai bine este daca esti hotarat sa le faci pe toate patru o data, nu pe rand.

            Comment


            • #7
              si pompa sa o faci, nu doar injectoarele.
              Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

              Comment


              • #8
                Stiu ca sunt off, dar asta e sectiunea dci 65 de cai euro3.

                Comment


                • #9
                  Am vazut imi cer scuze !
                  Last edited by IancuMIC; 26 April 2014, 22:16.
                  Daewoo Matiz=> Dacia Logan=> Renault Laguna 2

                  Comment


                  • #10
                    si vezi ca nu trebuie sa cumperi neaparat supape de retur originale..merg si alea ieftine f bine

                    Comment


                    • #11
                      fa-ma sa inteleg daca ii schimb eu supapele de retur si le pun eu nu mai trebuie rescrise injectoarele ?
                      Daewoo Matiz=> Dacia Logan=> Renault Laguna 2

                      Comment


                      • #12
                        eu leam schimbat acum un an la 2 injectoare apoi au cedat si celelalte 2,leam schimbat si pe cele din urma si merge bine fara resoftare fara scriere coduri mai ales ca nu se scrie oriunde un cod la un injector umblat, ca efecte secundare ar fi o usoara galopare a motorului la relantiu asa a fost acum un an asa este si acum, sa pui saibe de cupru originale pt ca sunt mai groase in carne si etanseaza mai bine, ca sa citeasca si sa invete calculatorul injectoarele dupa ce schimbi supapele de retur ii dai o forja in toate treptele si gata

                        Comment


                        • #13

                          In sfarsit s-a elucidat misterul! din 4 injectoare doar unu e cat de cat ok !
                          Daewoo Matiz=> Dacia Logan=> Renault Laguna 2

                          Comment


                          • #14
                            Diesel-urile sunt, in general, mai pretentioase!

                            Comment


                            • #15
                              Noi Erori In Dtt2000

                              Va salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu erorile astea

                              A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit
                              Incorrect Immobilizer Key

                              Fuel Pressure Regulator 1 Performance
                              Injector Circuit/Open - Cylinder 3
                              la astea pe rosu stiu despre ce este vorba
                              Fuel Pump Secondary Circuit Low
                              Glow Plug/Heater Circuit "A"
                              Fuel Trim
                              Last edited by Addy_bz; 5 June 2014, 13:48.
                              Daewoo Matiz=> Dacia Logan=> Renault Laguna 2

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google