Foarte Ciudat Va Rog Ajutor

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Foarte Ciudat Va Rog Ajutor

    Masina nu porneste la prima cheie si la 2 secunde dupa ce se stinge becul de la bujiile incandescente se reaprinde si ramane aprins tot timpul. Am verificat toate bujiile si sunt ok. Am pus testerul pe ea si arata un singur defect. Senzor pozitie axa came. L-am schimbat si nu s-a schimbat nimic, aceleasi lucruri acelasi defect. Daca aveti idee despre o eventuala remediere va rog sa imi spuneti si mie ca nici un mecanic nu a reusit pana acum si am cheltuit deja destul de multi bani cu testere si pareri. Ms

  • #2
    Cum ai verificat bujiile??
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #3
      Curata senzorul de turatie de pe volanta.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Bujiile le-am verificat doar prin atingerea unui fir de ele si au facut scantei mici ceea ce mi-au indicat ca primesc curent si ca sunt functionale, in plus nu imi da nici una pe tester ca defecte.

        Chiar asta am facut acum cateva zile cand nu a mai vrut sa porneasca deloc pt mai bine de 24 de ore. Iar dupa aceea si-a reluat ciclul ca si cand nu ar fi fost nici o chestie. Mentionez ca am curatat senzorul pe la 11.00 AM si nu a facut nici o diferenta. A doua zi a pornit lafel la a doua cheie si de atunci tot asa. F ciudat
        Last edited by Seba; 20 August 2008, 14:18.

        Comment


        • #5
          Cu ce ai verificat erorile? Cu DDT-ul sau cu CLIP-ul?
          Ai sters eroarea?
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Imi exprim si eu o parere neavizata. Verifica si acumulatorul masinii, incarcarea, nivelul din acumulator... Eu am avut ceva probleme similare si am constatat ca era de la acumulator.
            It's nice to be important but it's more important to be nice!

            Comment


            • #7
              Nu stiu ce programe au folosit cei de la service dar sunt sigur ca au sters eroarea de cateva ori si nu a avut nici un succes. Imi amintesc odata cand unul din mecanici a tinut senzorul apasat inspre motor in timp ce imi spunea sa il pornesc si asta a mai inbunatatit un pic. Pornea parca mai bine un picut dar nu asta e solutia ca totusi senzorul tot apare ca problema si martorul tot ramane aprins.

              Acumulatorul nu pare a arata chiar super insa invarte f f bine motorul si de incarcat incarca bine pt ca atunci cand nu a pornit toata ziua am dat la automat destul de mult si nu ma lasat deloc.

              nu mai posta consecutiv! ai 10 minute sa-ti editezi propriul post. foloseste butonul "edit"
              Last edited by Seba; 20 August 2008, 14:21.

              Comment


              • #8
                E posibil sa fie de senzorul de turatie. Am avut si eu probleme cu el insa erau momente in care refuza sa porneasca chiar daca dadeam de mai multe ori la cheie. Dupa ce l-am curatat nu am mai avut probleme.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by send2cristea View Post
                  Masina nu porneste la prima cheie si la 2 secunde dupa ce se stinge becul de la bujiile incandescente se reaprinde si ramane aprins tot timpul. Am verificat toate bujiile si sunt ok. Am pus testerul pe ea si arata un singur defect. Senzor pozitie axa came. L-am schimbat si nu s-a schimbat nimic, aceleasi lucruri acelasi defect. Daca aveti idee despre o eventuala remediere va rog sa imi spuneti si mie ca nici un mecanic nu a reusit pana acum si am cheltuit deja destul de multi bani cu testere si pareri. Ms
                  Salutare cristea. Acea spirala de la bujile incandescente nu se aprinde numai cind se incalzesc bujiile. Cind se aprinde in mers, inseamna ca ai un defect electric pe motor. Este foarte important sa-mi spui ce defect era memorat. Era un defect electric (de genul "open circuit"), sau unul de proasta functionare a senzorului (de genul "inplausible singal" sau "inplausible ratio"). Daca este un defect electric, inseamna ca poate fi senzorul defect sau probleme cu cablajul. Daca da un defect de functionare a sa, inseamna ca s-ar putea sa fie sarita distributi de la punct. Acest senzor semnaleaza deca distributie nu este OK. Revino cu un mesaj si spune-mi ce fel de defect era memorat.

                  Comment


                  • #10
                    Salut si ms pt ajutor, mesajul era asa. In prima faza aparea ca si defect necunoscut iar apoi dupa ce sapa mai mult mecanicul in tester gasea mesajul urmator: senzor pozitie axa came defect
                    Mentionez faptul ca si mecanicul s-a gandit la chestia cu saritul de la punct si a mai mutat rola pompei de inalta cu un dinte si apoi iar un dinte si iar si degeaba, lafel aceiasi problema. De mentionat ca mecanicul este varul meu si nu doreste sa imi spuna alte chestii ca sa para mai greu si sa-mi ia mai multi bani, dar nici alti mecanici nu au reusit sa ii dea de cap ma chinui de mai bine de 6 luni.

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Daca muti rola pompei de inalta presiune nu rezolvi nimic. La motoarela diesel cu tehnologia common-rail, la montarea culelei de distributie, pompa de inalta presiune nu se caleaza. Nu este nevoie calarea ei deoarece aceasta are rolul doar de a crea presiune in rampa comuna.(nu are rolul de a distribuii motorina la injectoare ca la pompele de injectie rotative) Se caleaza doar arborele cotit si axa cu came. Trage la semn arborele cotit, si verifica daca este axa cu came este la semn. Pe urma verifica cablajul senzorului de pozitie ax came. De exemplu, poti verifica cu un ohmetru rezistenta la mufa. Daca ai valoarea 0 inseamna ca ai scurcircuit pe cablaj. Daca ai infinit, inseamna ca un fir rupt. Trebuie sa-ti arate o valoare de ordinul ohmilor sau kiloohmilor (practic rezistenta circuitului din calculatorul de motor).
                      Multa bafta.
                      Last edited by Seba; 22 August 2008, 15:09.

                      Comment


                      • #12
                        Ms sincer Adi am sa fac asta si am sa mai revin cu un raspuns de indata. Are logica ceea ce imi spui si am sa trec la treaba cat mai curand. Salut

                        Comment


                        • #13
                          Ok. Astept raspunsul tau.

                          pt ultima data: nu mai da, domnule, "quote" la ultimul post! se da warn pt asta. conform regulamentului, ar fi trebuit sa ai deja "vacanta" o saptamana
                          Last edited by Seba; 22 August 2008, 15:14.

                          Comment


                          • #14
                            Adicata nu mai cita postul anterior...E clar ca la el te referi
                            Nu mai da "quote", foloseste "da rapid un raspuns" sau "go advanced"

                            Comment


                            • #15
                              Sunt mai nou in lumea "forum" (nu am folosit pina acum). O sa mai am de invatat cite ceva. Chiar vroiam sa nu mai dau "quote", dar nu stiam cum.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google