Pierd Motorina In Zona Injectoarelor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu fi rautacios...Chiar asa este!Eu chiar nu am probleme cu pornirea sau ma rog nu aveam pana sa apara acest ceva (scurgere de motorina in zona infectoare)care sa-mi dezamorseze instalatia.Aseara am verificat acele furtunase de retu si an taiat cate putin din capetele lor,apoi am pornit masina sa se amorseze instalatia si am oprit-o.De dimineata am verificat si doar 2 mai aveau probleme.De pornit a pornit fara sa mai dau la para dar putin mai greu( a invartit motorul de vero 3-4 ori).probabil sunt pe drumul cel bun.

    Comment


    • #17
      Vad ca ai masina de o saptamana. Nu iti fa griji, zic eu ca sunt probleme comune la astea de 65 si 70cp inclusiv ce ai scris tu despre filtrul de motorina pe celalalt subiect. Se rezolva ieftin. Asa cum spunea lenush64, asculta si motorul fara capacul negru la prima pornire. S-ar putea sa sesizezi un fel de "pufait" cadentat ca de furtun de scapa presiune, in felul ala se pierde compresia. In timp se face ca o smoala in zona bujiilor.
      A...si era sa uit, o sa mai descoperi noi probleme cu loganul de 65, cum ar fi "ciuperca" imbacsita de vapori de ulei si ulei aruncat pe acolo. In timp vei invata ce sa faci. Daca iti place sa te bagi la treaba rezolvi cu , costuri minime.
      PS: sa cureti EGR

      Comment


      • #18
        Multumesc de informare colega.Acum daca tot ai pomenit de aceasta ,,ciuperca" ma poti ajuta sa o identific pe teren(motor) ca nu prea stiu unde este situata.In privinta problemei cu motorina la injectoare erau acele furunase de retur( am cumparat o jumatate de metru de furtun de alimentare combustibil de acea dimensiune le-am taiat la 10cm fiecare si le-am inlocuit pe cele vechi in acest fel rezolvand problema:cost materiale 3,5ron:manopera zero:timp de realizare 10 min).De data aceasta am scapat ieftin insa mi-e teama ca va trebui sa schimb supapele de retur de la injectoar(e).Practic un singur injector are un tacanit mai ridicat la accelerare.Ce imi recomandati schimbarea tuturor supapelor sau numai cea cu probleme .O parere din partea celor care au fost in situatia mea nu ar strica.Multumesc anticipat tuturor celor care vor avea amabilitatea sa-mi raspunda.

        Comment


        • #19
          Originally posted by norasifiii View Post
          Domnilor,am o dacia logan,1,5dci 65cp an 2006,achizitionata de mine acum o saptamana.Problema mea consta in faptul ca dimineata trebuie sa-i dau la acea para pentru a amorsa instalatia care se dezamorseaza.Mentionez ca dupa amorsare masina porneste de la prima cheie chiar daca are 122k la bord.Astazi am procedat la schimbarea filtrului de motorina crezand ca pe acolo prinde aer.Dupa schimbare filtru si amorsare a pornit fara probleme dar am constatat ca in zona injectoarelor imi supura motorina destul de vag aproape imperceptibil dar o facea-atat in mers dar si in stationare.Am incercat sa vad daca surubul acela care tine injectorul este strans corespunzator si este.Sa fie oare saiba aceea de cupru de la baza injectorului uzata?Un raspuns grabnic mi-ar fi de mare ajutor caci nu prea am timp sa ajung cu ea la service,apreciind ca merge bine si problema ar fi minora.Stiu ca suna putin necorespunzator ceea ce spun insa nu a ridicat nici o problema de functionare ci doar acea scurgere care la drep vorbind nu as vrea sa devina mai mare.Multumesc anticipat tuturor celor care ma vor putea ajuta cu un raspuns!Mentionez ca la toate 4 am aceiasi situatie.
          Daca supureaza unde am pus sageata galbena trebuie verificat furtunul metalic daca mai are bordura care etanseaza pe injector de verificat si capul injectorului daca mai are conicitate,daca supureaza pe la sageata rosie,scoate injectorul si schimbai saiba de etansare. Iti atasez si o poza cu motorul meu de DACIA LOGAN AMBIANCE din 2006 singur si unic propietar ,iar poza este facuta in septembrie 2014 ;) vizioneaza poza marita!
          Attached Files
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google