Sfaturi Aerisire Instalatie Dupa Schimbarea Filtrului De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi Aerisire Instalatie Dupa Schimbarea Filtrului De Motorina

    Buna ziua! Astazi am schimbat filtrul de motorina si am connstatat ca dupa ce am facut aceasta opertiune (am respectat ordinea de montare a furtunelor si am fost atent la montarea acelui senzor din partea inferioara a filtrului,am amorsat instalatia de la acea para),odata amorsata instalatia masina a pornit insa un pic mai greu ca de obicei.Intrebarea pe care o adresez este daca mai trebuie aerisit ceva la instalatie si cum anume se face dupa schimbare filtru, caci de dimineata acea para era moale ,aveam aer pe conducte si pornirea abia la a doua cheie mai lung.Eu pana acum am avut masina pe benzina si nu prea am cunostinta cum este cu dieselul.La benzina era autoamorsabila instalatia.Am procedat la schimbarea tuturor consumabilelor fara probleme insa la filtrul de motorina cred ca mi-a scapat ceva(mai bine zis nu stiu cum sa aerisesc instalatia dupa schimbare filtru).Mentionez ca nu scapa motorina pe nicaieri si ca acea supapa unisens din para este buna(pana sa schimb filtrul era mereu tare).In speranta unui raspuns satisfacator multumesc tuturor care au amabilitatea si timpul necesar sa-mi raspunda.

  • #2
    Cred ca s-a mai scris pe forum, exista si tutorialul lui Cristi Streulea.

    Ce nu ai facut tu(o zic pe baza de presupunere): nu ai "amorsat" filtrul nou, adica trebuia sa il umpli cu motorina folosind un furtunas sau o seringa. Si banuiesc ca inainte de prima pornire nici nu te-ai asigurat daca pe furtunul de tur ai sau nu aer. Datul la para nu e mereu 100% cu rezultat garantat. Eu de regula aplic o metoda mai neortodoxa: trag cu gura pe furtunul de tur pana ajunge motorina la capatul furtunului apoi il montez rapid. Abia apoi dau prima cheie. Bine, la mine nu functioneaza para corect deci sunt nevoit sa fac asa.

    Acum...avand in vedere ca deja ai montat totul, mai da la para dimineata si asigura-te ca functioneaza 100% corect. In timp ar trebui sa se aeriseasca complet. Daca tot mai apar bule verifica daca e totul in regula la filtru, in special pe la senzor prinde aer. Chiar si cu senzorul montat corect poate prinde aer, eu am vazut ca "mesterii" din service dau cu silicon. Verifica si furtunele daca sunt bine clipsate.

    Comment


    • #3
      Eu am dat la acea para pana s-a intarit si am pornit motorul.Am observat ca sunt bule pe acel furtun si cam atat.A doua zi a pornit bine insa mai erau bule pe acel furtun...presupun ca o sa dispara in timp.Multumesc de informare si amabilitate!

      Comment


      • #4
        Originally posted by norasifiii View Post
        Buna ziua! Astazi am schimbat filtrul de motorina si am connstatat ca dupa ce am facut aceasta opertiune (am respectat ordinea de montare a furtunelor si am fost atent la montarea acelui senzor din partea inferioara a filtrului,am amorsat instalatia de la acea para),odata amorsata instalatia masina a pornit insa un pic mai greu ca de obicei.Intrebarea pe care o adresez este daca mai trebuie aerisit ceva la instalatie si cum anume se face dupa schimbare filtru, caci de dimineata acea para era moale ,aveam aer pe conducte si pornirea abia la a doua cheie mai lung.Eu pana acum am avut masina pe benzina si nu prea am cunostinta cum este cu dieselul.La benzina era autoamorsabila instalatia.Am procedat la schimbarea tuturor consumabilelor fara probleme insa la filtrul de motorina cred ca mi-a scapat ceva(mai bine zis nu stiu cum sa aerisesc instalatia dupa schimbare filtru).Mentionez ca nu scapa motorina pe nicaieri si ca acea supapa unisens din para este buna(pana sa schimb filtrul era mereu tare).In speranta unui raspuns satisfacator multumesc tuturor care au amabilitatea si timpul necesar sa-mi raspunda.
        Iti explic eu cum se face o aerisire totala si fara bule de aer:dupa ce pui noul filtru si toate furtunele,cat si senzorul de apa(cand se aprinde spirala pt bujii fi sigur ca ai apa in filtru),desfaci surubul de purjare pina iti curge motorina fara bule/spume,inchizi si dai la pompita pina se intareste,apoi ajutat de cineva care-l pui sa dea scurt la automat,desfaci cu o cheie de 17 primul injector de linga distributie,il desfaci cu grija pt ca arunca motorina cu foarte mare presiune,in timp ce se da la automat si motorina ti-a fost aruncata pe la injector strangi bine dar nu cu forta sa nu distrugi etansarea tevii de fier cu injectorul,procedezi identic cu fiecare injector,de la distributie spre dreapta,garantat nu vei mai avea bule,iar pornire iti va fi la sfert de cheie,daca intampini probleme da-mi un PM.
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          AGENTUL NYT...exagerezi...nu este necesara toata operatiunea....
          Cel mult amorseaza filtrul cu putina motorina si apoi da la pompita...pana ajunge motorina la intrarea in pompa injectie
          Bule si alte pb (pornire etc) sunt datorate solutiilor constructive ieftine utilizate.
          Filtru original...neaparat...
          Daca se dezamorseaza...mai sunt pb pe la para...prinde o mizerie si numai etanseaza bine...
          Existau solutii mai bune,dar din considerente $$$$$$...apar pb dupa un anumit timp...

          Comment


          • #6
            gloriacp12 eu i-am dat sfatul care e cel mai sigur pt o pornire eficienta,fiecare face cum si unde doreste aerisirea ;)
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google