Problema Filtru Ulei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Filtru Ulei.

    Salutare. Nu stiu daca a avut cineva aceasta problema dar am zis sa vin eu si sa o postez pentru ca ma intereseaza sa stiu daca credeti ca sa intamplat ceva in motor.... Am facut schimbul de ulei si filtre acum o saptamana si de cand am facu acest schimb am inceput sa am probleme (cam multe) prima problema a aparut la 5 zile de la schimb....adica dupa ce sa incalzit motorul mi sa oprit in timp ce vroiam sa demarez de pe loc (am crezut ca nu am facut eu ce trebuie si ca sa oprit dar surpriza m-am chinuit sa pornesc masina(a luato pe la a 3 -ia cheie si chinuita adica se zdruncina masina de ziceai ca sare motorul de pe suporti... am reusit sa o pornesc dar la prima schimbare de viteza sa oprit din nou si dai iarasi si te chinuie sa o pornesti.... am ajuns in stadiul de am crezut ca ma lasat bateria dar nu era nici o problema cu bateria ca am facut proba cu alta baterie si era ceiasi problema adica nu vroia sa mai invarta electromotorul...am tras concluzia ca elecromotorul fura curent dar se pare ca nici electromotorul nu ar avea vreo problema ca dupa ce am lasato sa se raceasca cam vreo 3 ore a pornit foarte bine....am vb. cu electricianul auto si mia spus ca este posibil sa fure curend dupa ce se incalzeste...m-am hotarat a doua zi sa ma duc sa cumpar un electromotor sa il schimb...cand am pornito dimineata a pornit la sfert am lasto sa se incalzeasca putin dupa care am plecat....dupa vreo 600 de metri sa aprins becul de la ulei si am oprito...dupa mai multe investigati am ajuns la concluzia ca nu mai baga pompa de ulei dar mecanicul mi-a spus ca trebuie sa dam filtrul de ulei jos ca are nu stiu ce supapa si sa nu se fi infundat...am dat filtrul de ulei jos si am pornit motorul (cu filtrul de ulei dat jos ca sa vedem daca vine ulei pana la filtru si venea) am schimbat filtrul am pornit motorul iar becul de la ulei sa stins dar cam greu dupa vreo 15 secunde....deci clar a fost o problema cu filtrul dar problema este ca nu baga cum trebuie pompa de ulei ca dupa ce sa stins becul de ulei si sa incalzit motorul a inceput sa palpaie becul de ulei...deci clar sa intamplat ceva si cu pompa pentru ca la relanti palpaie becul de ulei iar cand acelerez putin se stinge....clar o sa schimb si pompa de ulei acum. Intrebarea mea este daca credeti ca sa intamplat ceva la motor tinand cont si de problemele aparute la inceput cu opritul in mers si cu pornirea sau daca aceste doua probleme au vreo legatura cu presiunea de ulei? Scuze pentru acest posting asa de lung dar nu am avut alta solutie ca sa explic tot ce sa intamplat a si apropo tot ce sa intamplat a fost intrun interval de 3 zile si de accea banuiesc ca are legatura cu ultima problema ca prea au venit una dupa alta. Multumesc.

  • #2
    Ce ulei si ce filtru ai folosit?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Castrol magnatec 10w40 filtrul original pentru diesel made in franta cu codul ala cu terminatia 913.
      Nu mai da QUOTE, la ultimul post. E clar cu cine vorbesti.
      Last edited by IancuMIC; 23 October 2016, 16:25.

      Comment


      • #4
        In mod sigur pompa de ulei a cedat.
        Unele interne ale motorului, au avut de suferit din cauza ungerii deficitare; la fel si axul turbinei. Cat de mult, nu poate spune nimeni, fara demontare. Dupa inlocuirea pompei de ulei, va trebui sa monitorizezi martorul ulei si sa ai in vedere eventuale batai la pornire, cat si la turatii ridicate.
        Eu as schimba totusi uleiul si as merge pe un 5w40 mai performant. Un exemplu, dar poti opta pe oricare ulei, mai performant.
        Din acest moment, e foarte important ca motorul tau sa nu mai sufere din cauza ungerii si sa beneficieze de o protectie maxima.
        Last edited by IancuMIC; 23 October 2016, 16:28.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Dezamorsare circuit ungere ulei

          De ceva timp ,la pornire ,martorul de presiune ulei rămĂ®ne aprins,după pornire motor,cam 2-4 sec după care se stinge.La pornirile ulterioare,și după cĂ®teva ore,se stinge imediat la pornire.Problema se manifestă numai de pe o zi pe alta.Am demontat baia,pompa de ulei și le-am curățat.Schimbat și filtru de uleiAm pus alt ulei10W40,dar fenomenul se repetă.Circuitul ,bănui că se dezamorseazăCe sau cum se poate rezolva?

          Comment


          • #6
            Eu stiam ca daca crezi ca motorul are o uzura ar trebui sa pui un ulei mai gros si din cate stiu eu 5w40 este mai subtire decat 10w40 asa ca nu cred ca este o idee buna sa ii bag un 5w40 tinand cont de cele intamplate. Mai de graba sa ii bag un Duralube ce zici IancuMIC?

            Comment


            • #7
              Am patit acelasi lucru la o supernova.S-a dovedit a fi defecta sonda de ulei.Am schimbat-o cu o sonda noua dar dupa cateva porniri se aprindea din nou becul de la ulei.Problema am rezolvat-o cu o sonda sh din dezmembrari.Mergi la un service sa iti masoare presiunea uleiului cu un manometru cuplat in locul sondei de ulei.

              Comment


              • #8
                Originally posted by catalin_pina View Post
                Eu stiam ca daca crezi ca motorul are o uzura ar trebui sa pui un ulei mai gros si din cate stiu eu 5w40 este mai subtire decat 10w40 asa ca nu cred ca este o idee buna sa ii bag un 5w40 tinand cont de cele intamplate. Mai de graba sa ii bag un Duralube ce zici IancuMIC?
                Recomand uleiul care ofera o mai buna protectie, in detrimentul unuia mai gros; uita de 10w40. Mituri stravechi aia cu uzura si uleiul mai gros la motoarele din vremurile noastre.
                NU, categoric oricarui aditiv; un ulei full are exact ce-i trebuie unui motor.
                Last edited by IancuMIC; 24 October 2016, 19:03.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Din ce an e masina? Uleiul e de DPF?

                  Cati km are masina? Eu bag in ele Elf 5w30 DPF
                  Last edited by MihaiiahiM; 24 October 2016, 22:33. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    65 cp >> Euro 3 . nu are DPF

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara,
                      Cea mai buna solutie este de consultat un mecanic. Acest tip de motor K9K este proiectat pentru ulei 5W40 si 0W40. Personal folosesc 5W40 pe un logan din 2005 si nu am avut nici un fel de probleme. Pentru acel pilpait al becului de la ulei sunt sanse destul de mari ca linia sa fie cu probleme. Motorul daca a functionat o perioada de timp fara presiune corespunzatoare in motor sunt pierderi de presiune. Un ulei mai gros nu este o solutie de a repara o problema cauzata de un filtru de ulei la care s-a blocat supapa de protectie din interiorul sau.

                      Comment


                      • #12
                        Lasind la o parte discutiile despre uleiuri, tie ti s-a gripat practic de citeva ori motorul (momentele cind s-a oprit in mers sau nu mai invirtea demarorul, plus ca dupa ce se racea isi revenea pentru moment). Pompa de ulei este prima pe circuit, deci nu are cum sa sufere din lipsa de ulei. Abia dupa filtru e problema, si primul care sufera e arborele cotit. Probabil ca e putin varza si din cauza asta nu mai ai presiune la nivelul lui (acolo unde este si sonda, care probabil indica bine).
                        O verificare a presiunii uleiului o sa-ti confrme/infirme ipoteza asta.

                        Comment


                        • #13
                          Voi face verificarea presiunii uleiului să vedem care ar fi concluziile.Sper să nu fie ceva grav ,totuși.

                          Comment


                          • #14
                            Te-ai hotarĂ¢t?Asta trebuia sa fie primul pas!

                            Comment


                            • #15
                              Pt George Isac:
                              Asa patesc si eu, la prima pornire dimineata, martorul de presiune ulei ramane aprins cam 2-3 secunde dupa care se stinge. La o pornire ulterioara, se stinge imediat, ulterioara insemnand o pornire dupa o ora, doua sau cand plec de la serviciu.
                              Eu i-am facut schimbul de ulei, si printre altele, am pus filtru de ulei Purflux, ulei Valvoline 5W40, pt diesel cu norma B4, Durablend.
                              Eu ma gandesc la un singur lucru. Sistemul de ungere nu ramane amorsat, drept dovada si un sunet mai metalic timp de 2 secunde la prima pornire, dupa care se atenueaza si revine la sunetul normal de dci, cu bataia de injector aferenta.
                              Dar, foarte bine ca te duci sa verifici presiunea uleiului, atat la ralanti cat si in turatie. Cred ca la dci, presiunea min este de 0.75 bari ( cred, nu stiu sigur si nu vreau sa incurc pe nimeni cu sfaturi inutile sau date eronate).
                              Cu respecte si o seara buna!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google