Soc Ciudat La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Soc Ciudat La Relanti

    Salutare tuturor!
    Dupa 10 ani si 100k km, loganul meu 1.5 dci din 2007 da semne de oboseala.
    Eu sunt prastie in ceea ce priveste masinile si nu am mai avut nicio problema cu ea pana acum. De o bucata de vreme am un soc ciudat la relanti. Era mai rar, dar azi, dupa ce a stat masina vreo saptamana fara sa fie miscata a fost mai des. Motorul nu se opreste dar cred ca nici nu apuca prea bine iarna si o sa se intample si asta.
    Am si un OBD ELM 2 si Torque pt android cumparat. Cine se pricepe bine la aplicatia asta imi poate spune daca as putea afla ceva cu ajutorul ei si unde si ce setari ar trebui sa fac ca sa aflu?
    Sau ce alt soft si interfata? Macar la ceva programare, soft, conectica etc ma pricep si eu. Si ma pricep si sa nu umblu unde nu ma pricep.
    Am facut doua inregistrari ca sa intelegeti despre ce vorbesc.
    Multumesc foarte mult.
    https://youtu.be/Bt9dQJA38TI

    https://youtu.be/LMqgJjUdFYU
    Last edited by dadrian42; 15 October 2017, 16:24.

  • #2
    Si mie s-a intamplat o singura data, acum 2 ani. Eu am 1.4MPi.
    S-a dovedit a fi fost benzina cu aditiv numit apa.
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

    Comment


    • #3
      Sa inteleg ca am apa in filtrul de motorina? Altfel nu-mi explic ca doar am alimentat din mai multe locuri si numai cu motorina cea mai scumpa. Totusi am facut o revizie de cand a inceput sa faca asa, adica si un filtru de motorina schimbat. Daca ar fi numai asta ar fi ok. Oricum luna viitoare fac iar revizia, inclusiv distributia. Intotdeauna am facut inainte de 10000 si intotdeauna am schimbat si filtrul de motorina, nu am asteptat 15000 pt el. Cred ca va fi chiar a 12 revizie, cand putea fi doar a zecea. Dar am facut mereu ba la 8000, ba la 9 ba la 7, in fct de cum venea si iarna etc. Adica am avut grija destul de bine de ea. Moldoveni nu a vazut, deci nici alimentare de la ei. Mi-e frica sa nu fie vreun injector, cu toate ca mi s-a spus de catre altii ca, daca era injector, facea urat mereu, nu doar din cand in cand. Si n-am mers cu ea subturata. In oras nu prea stie de viteza a patra pt ca nu merg sub 2300-2500 rpm cu ea.
      Multumesc pentru informatii. Voi desface de curiozitate filtrul dupa ce il schimb sa ma minunez de ce gasesc.

      Comment


      • #4
        Originally posted by dadrian42 View Post
        Sa inteleg ca am apa in filtrul de motorina? Altfel nu-mi explic ca doar am alimentat din mai multe locuri si numai cu motorina cea mai scumpa. Totusi am facut o revizie de cand a inceput sa faca asa, adica si un filtru de motorina schimbat. Daca ar fi numai asta ar fi ok. Oricum luna viitoare fac iar revizia, inclusiv distributia. Intotdeauna am facut inainte de 10000 si intotdeauna am schimbat si filtrul de motorina, nu am asteptat 15000 pt el. Cred ca va fi chiar a 12 revizie, cand putea fi doar a zecea. Dar am facut mereu ba la 8000, ba la 9 ba la 7, in fct de cum venea si iarna etc. Adica am avut grija destul de bine de ea. Moldoveni nu a vazut, deci nici alimentare de la ei. Mi-e frica sa nu fie vreun injector, cu toate ca mi s-a spus de catre altii ca, daca era injector, facea urat mereu, nu doar din cand in cand. Si n-am mers cu ea subturata. In oras nu prea stie de viteza a patra pt ca nu merg sub 2300-2500 rpm cu ea.
        Multumesc pentru informatii. Voi desface de curiozitate filtrul dupa ce il schimb sa ma minunez de ce gasesc.
        aceeasi masina ,1.5dci acelasi, an aceleasi probleme mai evidente cand se raceste vremea ,banuiala mea este o supapa ce nu lucra bine in pompa de injectie sau ceea ce am observat eu in ralanti pe furtul transparent de langa pompita de amorsare numai in ralanti se vad bule de aer .una din cele 2 e sigur.Eu merg asa de 3 ierni am 120.000 si nu a picat asa ca baga km si trateaza cu indiferenta cand o sa pice de tot aflam care e buba .

        Sent from my m2 using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Bun... Dupa revizie, am curatat egr (la euro 4 se scoate foarte usor in schimb e crima cu evacuarea asa ca pe aia n-am curatat-o), schimbata motorina (numai maxmotion de la omv), mers turat numai cu vit 2 si 3 in oras (turatii in jurul a 3000 in medie), cateva drumuri pe centura Iasului, cu turatii de 3500-4000, si intr-o luna am scapat de socul asta, s-a redus treptat din ce in ce mai putin sesizabil si acum nu mai face deloc.
          Am inteles ca la dieseluri nu e ok sa o lasi mult pornita la relanti ca baga ulei in turbina sau asa ceva. Eu insa nu pot sa ma abtin. Stiu ca multe dieseluri nu vor deloc sa se incalzeasca la relanti, dar loganul 1.5 face cred ca 20 de grade in masina intr-un sfert de ora asa ca e o placere sa ma urc in masina sa plec la serviciu dupa ce s-a incalzit cat am facut eu dus, imbracat etc si am fumat tigara de dimineata. Daca n-a patit nimic 10 ani, nu cred ca mai pateste ceva din cauza asta.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google