If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ai uitat doar sa precizezi relatia dintre CP (HP) si NM, nu-i asa ca e doar o scapare, X@bi?
Acum sa revenim la curatarea motorului sau la "curatarea" lui...
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
am citit mesajul tau ,dar am si eu o nelamurire de ce nu iti expui problema ta si pe acest forum si sigur poate o sa te ajute cineva ca eu sunt sigur ca aici sunt oameni cu mai multa experienta decat pe forumul celalalt.
iti zic eu ca nu, am mers nu doar o data pe pista in regim de +5000rpm doar in tr 2 si 3, 3 pe maxim 200m, restul 600m ai pistei in tr2 aproape la decuplare. dupa 15 minute nu s-a intamplat absolut nimic cu masina. nici cu a mea, nici cu a lui mareom, nici cu a lui virtualmansorin sau tm42crs...si exemple mai sunt plus ca nu o data am facut asta, cel putin eu cu mareom mergeam asta-vara aproape saptamanal la pista la sannicolau.
pista aia de unde are 600 m ?)
tot nu vad unde se merge constant in a 2a acolo ...ca e 1a...2a..3a...si turele cresc-scad...nu raman niciodata constante.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
............................................Dar i-ar face bine o forja o data pe luna in afara orasului.(ca sa nu incomodezi ceilalti participanti de trafic).
..........................
O data pe luna e cam putin.
Macar la fiecare sfarsit de saptamana ar fi OK un pic de forja, daca vrea sa il tina injectoarele si turbina sa-i functioneze in parametrii.
Daca nu...pai sa mearga ca pensionarii (adica ~2000 rpm cum merg multi dizalari) si o data pe luna daca isi aduce aminte sa-i dea o forja.poate uita
PS: si te mai miri ca la unii care au grija de masina pica injectoarele prematur si la altii (masini din aceiasi ani, stiu caz) care dau la dizal doua trei forje saptamanal, au trecut de 150.ooo km si inca n-au probleme, trag de rup.
PPS: in loc sa te bucuri de masina cat e noua, o protejezi...mergi chiar subturat, ca e noua, tre sa te tina muuult si cand ti-e lumea mai draga (doamne fere) pica ceva la ea...si nici n-ai apucat sa te bucuri de ea, sau ma rog, te-ai bucurat cu jumatati de masura.
eu zic ca blana nu dauneaza decat celor din masina daca o scapi in decor, motorul n-are nimic
acest tratament e "ce trebe"...ca si calirea psihica din armata, blana aplicata motorului il intareste, il face mai puternic. e ca omul, face sport, traieste sanatos, altfel moare sugrumat...in mizeria unui consum redus, in loc sa-si traiasca viata ca un leu, sa dea drumul sa zburde toti caii pana se rup usile la grajduri si bielele in capul pistoanelor
cum ar zice un amic "de caracter": blana nu dauneaza grav sanatatii, ba chiar o intretine. la ce blana s-o fi referind, nu stiu...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment