sunet ciudat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pompa de inalta presiune este electrica.In momentul in care ai pus contactul pompa deja lucreaza la capacitate maxima,spre deosebire de TDI unde presiunea creste in functie de turatia motorului.

    Comment


    • #17
      Am si eu o intrebare, dupa ce am iesit din masina, cu contactul luat, usile inchise, am auzit un zgomot facut de la motor, eu banuiesc ventilatorul. In cartea tehnica, se atentioneaza ca motoventilatorul poate porni in orice moment numai ca pana acum nu l-am mai auzit pornind singur, fara contact. A tot mers vreo 5-10 minute. Sa imi spuneti daca e normal. Zgomotul parea ca de la o piesa in miscare asemanator cu agregatul unui frigider numai ca mai tare.

      Comment


      • #18
        E normal.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Si tot legat de zgomot, am mers azi pe un drum recent renovat(DN7 pentru cei care stiu de el), nu avea criblura pe el, in schimb cred ca asfaltul era mai poros ca altele pentru ca se auzea un huruit cand mergeam ca de turatie mare la motor. Aveam si AC-ul pornit. Am oprit AC-ul, am schimbat vitezele intre 4 si 5, motorul nu era turat (cam 2000-2500) si tot se auzea. Eu asfaltul il suspectez ca apoi am intrat pe un alt drum si cu aceleasi viteze nu se mai auzea, doar zgomotul cu care eram obisnuit.

          Comment


          • #20
            Deci la prima mea intrebare e sigur motoventilatorul - pentru linistea mea aveam nevoie de confirmare. A pornit singur cand vroiam sa plecam de langa masina am ramas paf ca pana acum nu lam mai auzit (poate plecam prea repede de langa masina si nu apucam sa il aud).

            Comment


            • #21
              Eu zic ca-ti faci griji din nimic!Stai linistit!
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                Da, ms numai ca am fost cam nedumerit de manifestarile masinii.

                Comment


                • #23
                  Ventilatorul ti se porneste pentru ca ii cu termocuplaj.N-ai frica, este normal, nu-i nimic defect.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • #24
                    Salutare din nou. Revin cu amanunte asupra sunetului care se aude la masina mea inainte de a porni motorul si dupa ce il opresc, acel piuit. Se pare, dupa ce am citit celelalte posturi, ca explicatiile date de mecanicii din service-uri sunt total eronate.Unul ba spune ca este nu stiu ce releu care descarca presiunea din pompa, altul ba nu stiu ce, in fine, daca ar fi sa ne luam dupa ce spun ei ne-am intoarce la bicicleta.Sa va spun ce am constatat sau mai bine zis ce am descoperit. Acel sunet este produs de supapa egr,nu stiu ce se intapla acolo dar va spun sigur ca de ea e produs sunetul.Cum am descoperit? Pai simplu: am scos mufa de la egr si surpriz nu mai piuia, deci e clar ca de acolo se aude.Apoi s-a mai ivit cred o problema la mine. Dupa ce opresc motorul, pe langa acel piuit se aude de vreo 3-4 ori un motoras care face un sunet exact ca cel de pe corpul clapeta de la benzinare.Si va intreb pe voi inainte de au merge la service. Credeti intr-adevar ca este o problema sau face oarte din ciclul "asa face toate".Va multumesc pentru timpul acordat.

                    Comment


                    • #25
                      Sunetul de la oprirea motorului e ca o bataie? Daca da, e normal.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        NU ma refer la sunetul ce se aude imediat dupa oprirea motorului si care este precedat de zguduirea masinii.Iti spun ca este in mod sigur un sunet produs de supapa egr.Rezum un pic ceea ce vreau sa spun.Opresc motorul, merg in fata la masina si imediat la o secunda sau doua se aude la egr ca un motoras care invarte de vreo 3-4 ori periaode scurte de timp, cca. Sa spunem juma de secunda.. Este acelasi sunte ca si la motorasul pas cu pas de la benzinare.Acest sunet repet este produs de egr. A si apropos de egr, am vazut tutorialul de curatare egr la diesel-ul de 65 cp si pot spune ca egr-ul meu e altfel.

                        Comment


                        • #27
                          Eu vorbeam de al doilea sunet, nu cel de la EGR, de care ziceai tu.
                          Si da, supapa EGR e altfel la dCi85 pentru ca e actionata electric.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Aha.Deci daca e electrica, dupa ce opresc motorul inseamna ca e motorasul de actionare a egr-ului. E ciudat pt ca pana acum nu l-am auzit.

                            Comment


                            • #29
                              Da, de la ea se aude zgomotul. E imposibil sa nu se fi auzit si pana acum, sau poate s-a imbacsit supapa cu funingine si de aia se aude acum.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                Salut am un logan 1.4 din 2005 si mai nou se aud niste scartiturii in stalpi laterali si mai nou in spate cred ca in zona centuri ma poate ajuta cineva.... (se aude doar cand merg pe drum denivelat) va rog astept un raspuns dak se poate pe mail infidel2005@yahoo.Com ms

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google