Logan Dci 68 Smoke&no Power

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Dci 68 Smoke&no Power

    Salut! Am un prieten care are logan dci de 70 cp si de la o vreme incoace ii socote fum din ce in ce mai mult. Masina e second hand are 39000 km si a fost condusa de un tip cam la 45-50 ani. Ciudat este faptul ca si dupa ce am facut mica scamatorie cu wastegate ii trage cam la fel. 0-100 inainte de modificare wastegate 15.26 si dupa 15.05/15.10 cam asa. Spunetim si mie cam ce ar putea avea...

    Eu mam gandit la cateva cauze:
    1. Mersul subturat(la tipu ala de la care a luato ca el schimba cam pe la 2500-2700).
    2.Motorina proasta(cine stie de unde a bagat ala).
    3.defectiune ECU sau turbina.
    4.am vazut si eu la un opel astra depuneri de "funingine" prin interior si pe turbina si EGR da aia are geometrie variabila...se poate intampla si la turbine cu geometrie fixa??? Ziceti si voi.

  • #2
    vezi sa nu scaope aer pe traseul turbina-intercooler-motor. daca are pori si sufla, atunci e prea putin aer in amestecul carburant si ecu da prea multa motorina, deci doar fum si nefiind aer, nici putere nu are. asta cred ca e prima cauza. daca circuitul de supraalimentare cu aer e etans, atunci treci pe teste de injectoare, rescris softul masinii, verificat egr, turbina...cel mai simplu si cel mai probabil la ce ai descris mai sus e o pierdere de aer pe traseu undeva.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      la dizelar daca schimbi la 2500-2700, motorul nu e deloc subturat. Apropo a facut vreodata schimbul de ulei de cand a luat masina?? Cauze pot fi multe, soluti mai putine

      Comment


      • #4
        la motor subturat am refeream la cel care l-a avut iinainte. Masina a luato de vreo sapt. si de a doua zi a inceput fumul. Uleiul la schimbat la revizia de 30000 km parca. O sa mai intreb sa fiu sigur. Oricum masina nu trage. Am mai condus dci de 70 cp si se misca super rapid pe langa asta. Am mai intrebat prieteni care mai au dásta si ei scot suta in 13.5-14 sec. asta aproape in 15.5 Merci mult de raspunsuri. Mai astept:P

        Comment


        • #5
          pai 15 sec la 100 e normal
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #6
            Loganu ia cam in 13 si ceva 14(pe bord). Stiu ca asa scrie in carte. Totusi calculand eroarea de vreo 5-7 km/h la 100 la ora ies cam 15 sec. Lui ii ia 15 sec pana la 100 pe bord. Daca urca pana pe la 110 cred k 16 sec cel putin :|

            Comment


            • #7


              fratilor cum dracu sa nu scoata fum daca voi umblati la debitul de aier din turbina cum sa nu scoata fum daca voi faceti testul 0-100km/h de 2 ori pe zi ! sincer nu stiu de ce ati cumparat logan dci probabil din toate motivele gresite! masina este facuta sa aiba un regim de mers constant cu viteza de croaziera de 110km/h nu e facuta sa va bata voua recordurile personale cumparati-va Ferrari daca vreti performante nu dati 7000de koko si credeti-va Michael Schumacher deoarece o sa fiti dezamagiti si o sa stricati si bunatate de masina!

              Comment


              • #8
                scotea fum dinainte sa o ia nu e de la forje sau alte alea. Daca tu crezi ca fortezi masina atunci cand ajungi la 4000rpm(diesel) sau 5700(mpi) te inseli. Masina e facuta sa mearga in acel regim de turatie. Acuma offtopic: am o vecina care are o Fiesta ST si schimba ca nebuna numa la 4.5-5.0 Masina nu are absolut nimic pana acum. Deci nu poate fi asta cauza. Eu zic ca in log sa criticam stilul de condus al fiecaruia mai bine suntem "finuti" si oferim solutii la probleme, nu replici care sa incrimineze pe unu sau altu. Eu in scopul asta am accesat forumul. Daca cuiva nui convine sami spuna si inchid threadul si gata. Eu am nevoie de pareri nu de critici. PEACE!

                Comment


                • #9
                  Desi nu stiu ce ma face sa cred ca masina e sigur resoftata.
                  Oricum eu zic sa verifici ce ti-a zis Seba . Chestia cu timpi scosi pe "XX" distanta , eu zic ca e discutabila. Scoate masina la un drum mai lung folosind o motorina mai de calitate , fara sa omori motorul in ture excesive , si vezi daca se misca mai cu talent dupa asta.
                  Last edited by darksid3; 2 September 2009, 10:18.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #10
                    ))
                    mare dreptate are @tractorashul
                    cauza posibila 1 : turbina defecta
                    2 : injectie defecta *problema la injectoare
                    3 : daca e resoftat softul = * problema 2 garantat
                    4 : ce culoare are fumul scos ?
                    daca in sarcina scoate fum negru mult inseamna ca are mai multa motorina decat trebuie = fum negru = motorina nearsa trimisa pe evacuare = ?? EGR defect ?! cu semne de intrebare *caci este o posibila cauza ** de verificat EGR
                    *** parere personala = probleme turbina
                    sper sa te ajute ...
                    din ce ai spus tu mai sus ai precizat si "nr. 3 "
                    nr 4 ... la opel e total alta injectie ... opelul nu e chiar asa pretentios la motorina , cu toate ca e injectie TDCI "turbo diesel common rail injection" ...nu e aceeasi mancare ca la DCI "diesel common rail injection" ...
                    daca erau injectoarele ... erau "alte semne" ... = *inainte sa pice de tot , scot fum ; lipsa de putere *observabila , dar ...nu de impins masina , adica tot trage cat de cat. porniri grele * a 3/4 cheie la rece ; moare motorul la relanti/la turare ...etc ...
                    daca masina porneste bine la cheie ... iar fault-ul il face doar la tragere/putere ... e altceva ...
                    spune-i prietenului tau sa faca un tester ... sa vedem ce apare pe ecran, caci ... na ... are loganul computer )
                    noroc ... sa auzim de bine
                    sigpicSa traiasca urile , si

                    Comment


                    • #11
                      Poate a folosit motorina proasta si injectoarele sunt infundate.

                      Comment


                      • #12
                        poi ieri am fost pana la constanta si inapoi...(@ Floryn) cica sa facem un drum mai lung(vreo 650km) la turatii normale. Autostrada 110 km/h in rest in limitele legale (max 2400 rpm, min 1600 rpm) fara forje fara nimic. @ DieselLGN fumul e negru, deci e clar o problema cu turbina(prea mult combustibil in comparatie cu vol. de aer). O sa se duca tipul sa o puna pe tester sa vada ce are. daca as fi in locul lui as schimba tot( de la injectoare pana la toba finala). Acuma el face ce vrea. Dupa ce primesc si eu rezultatul de la analiza testerului va comunic care a fost problema/problemele. Ciau.

                        Comment


                        • #13
                          faptul ca e fum negru, e evident insuficienta de aer. inca n-ati verificat etanseitatea traseului turbina-motor? schimba turbina ca sa constati ca ai un por undeva in tubulatura sau intercooler si ai schimbat-o de pomana. nu vreti sa faceti ce e mai simplu la inceput...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Am si eu un prieten cu un Logan 1.5DCI de 65 cai cumparat SH, masina are cam 100 k km
                            A inceput sa scoata fum negru parca zici ca e o raba.
                            Am verificat injectoarele, unul fusese schimbat si nu avea scris codul corect.
                            Pe tester presiunea de supraalimentare in jurul valorii de 900 mbari. Pe accelerari nu vrea sa creasca deloc.
                            Ce poate fi? Turbina nu se aude fluierand, tija de wastegate e trasa, chiar am mai strans si eu cateva spire.
                            Se poate strica supapa de la wastegate si sa permita gazelor sa evite palele turbinei?
                            Last edited by $$ilvviu; 8 January 2010, 15:21.
                            ECUFix
                            Please don't visit my homepage!

                            Comment


                            • #15
                              silviu 900mbr unde i are la relantiu?si tiza west.nu dirijeaja gazele decat in sarcina deci cred ca turbo dus verifica si in mers cit duce turbo

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google