La ce temperatura porneste ventilatorul la dci?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    70cp am.Foarte rar s-a ridicat temperatura la 4 lini,numai la munte sau la mers mai tare,sau in oras la mers in coloana.Ventilatorul nu cred ca a pornit vreodata.

    Comment


    • #17
      Vara sta in 4 linii.Acum in afara scade la 2 linii(de la 100 in sus scade temp.)

      Comment


      • #18
        Azi mâine am 3 ani de când am tractoraşul şi nu am avut ocazia să îi aud ventilatorul!!!

        Comment


        • #19
          Eu am dci de 70 CP si am pus testerul pe ea si am studiat problema.

          Stat pe loc cu ea temperatura a ajuns undeva la 83 grade cand a deschis termostatul si a scazut pana pe la 79-80 grade pe bord 2 linii.

          Am plecat cu ea a crescut la 84 grade si au aparut 4 linii.

          Afara cei drept erau vreo 20 grade.

          Dupa ce am forjat un pic la ea apa a crescut pana la 97 grade si atunci a inceput sa functioneze GMV-ul pana a ajuns undeva la 90-89 grade.

          Acum ca a venit frigul o sa mai pun o data testarul pe ea si o sa merg sa vad in ce plaja de temperaturi functioneaza motorul.

          Daca ar merge intre 80-83 grade ar fi bine daca vad ca scade mult temperatura la drum intins atunci eu unul zic ca e o problema si o sa ii astup 3/4 din intercooler sa vad ce se intampla.

          Parerea mea este ca motorul este prea aerisit iarna si de aia merge rece,

          Au supradimensionat grilele din bara pe unde intra aerul rece asta este parerea mea.

          Oricum va tin la curent cu ce reusesc sa fac sa merg cu motorul un pic mai cald iarna.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • #20
            radiator

            Originally posted by B-53-SDP View Post
            Eu am dci de 70 CP si am pus testerul pe ea si am studiat problema.

            Stat pe loc cu ea temperatura a ajuns undeva la 83 grade cand a deschis termostatul si a scazut pana pe la 79-80 grade pe bord 2 linii.

            Am plecat cu ea a crescut la 84 grade si au aparut 4 linii.

            Afara cei drept erau vreo 20 grade.

            Dupa ce am forjat un pic la ea apa a crescut pana la 97 grade si atunci a inceput sa functioneze GMV-ul pana a ajuns undeva la 90-89 grade.

            Acum ca a venit frigul o sa mai pun o data testarul pe ea si o sa merg sa vad in ce plaja de temperaturi functioneaza motorul.

            Daca ar merge intre 80-83 grade ar fi bine daca vad ca scade mult temperatura la drum intins atunci eu unul zic ca e o problema si o sa ii astup 3/4 din intercooler sa vad ce se intampla.

            Parerea mea este ca motorul este prea aerisit iarna si de aia merge rece,

            Au supradimensionat grilele din bara pe unde intra aerul rece asta este parerea mea.

            Oricum va tin la curent cu ce reusesc sa fac sa merg cu motorul un pic mai cald iarna.
            da oare e bine sa astupi intercooleru, nu pateste nimic turbina, tot randamentul acela il da motoru,ca si eu am aceleasi dubii cu alea 2 linii la apa???ma ajutati si pe mine???Multumesc anticipat.

            Comment


            • #21
              Azi am mai facut o serie de teste cu masina.

              Am mers vreo 20 km in oras si temperatura nu s-a ridicat mai mult de 82 grade.

              La 82 grade a deschis termostatul si a scazut pana la 79grade.

              Am testat si cu intercoolerul astupat si nu are nici un efect asa ca nu incercati.

              Intradevar scade un pic din putere pentru ca nu mai raceste aerul cum trebuie, deci intercoolerul nu trebuie obturat.

              M-am gandit la o solutie de astupare a jumatate din radiator sa vedem ce se intampla.

              Va anunt rezultatul cand o sa il pun in practica adica cat mai repede.
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • #22
                Am 1500 km cu masina si nu a pornit niciodata ventilatorul in doua veri.Asta ca sa ma puneti la statistica.

                Comment


                • #23
                  ce va faceti atatea probleme cu liniile astea, alea care sunt lasatile acolo ca sunt puse de fabrica.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by andrei View Post
                    La dCi-uri GMV-ul porneste doar in aglomeratie mare sau cu AC-ul pornit si merge doar vreo 10 secunde pentru ca se raceste foarte repede motorul si nu mai e nevoie de functionarea lui. Iar dupa oprirea motorului, nu porneste niciodata la dCi.
                    stiu ca e offtopic dar nu am unde sa scriu. ce inseamna GMV ? stiu ca e vorba de ventiatorul din fata pt radiator. am vazut peste tot prin forum gmv gmv . ce sunt initialele astea ?

                    Comment


                    • #25
                      Grup Moto Ventilator
                      ubi concordia ibi victoria

                      Comment


                      • #26
                        vad ca cineva a intrebat la ce tem. pormeste GMV si la cit se opreste si nimeni nu a raspuns ca lumea. GMV ul la Dci porneste la 99 grade si se opreste la 95.

                        Comment


                        • #27
                          lasati masinile daca merg bine in pace
                          sau folositi vechea metoda CARTON IN FATA RADIATOR

                          Comment


                          • #28
                            asta vara ,si cu aer conditionat si fara,de obicei la mers in oras ,apa statea pe 4 linii si pornea ventilatorul destul de des pe treapta 2
                            si apropo de linii,chiar si iarna la -10 grade urcau la 4
                            Iara m-am culcat tarziu...

                            Comment


                            • #29
                              incalzire motor

                              si eu ma confrunt cu acceiasi problema cu linile de temperatura tot ce am observat iarna trecuta este ca dupa pornirea motorului si afara e frig sub 0 grade se aude in bord actionarea uni releu iar intensitatea luminoasa a farurilor scade cand motorul este la relanti
                              in momentul declansari releului revine la normal intensitatea luminoasa, pentru ca ciclul sa se repete mult mai repede pornesc ventilatorul pentru incalzire
                              -intrebarea mea este daca nu cumva exista doua termostate unul pe motor si unul pe radiatorul de incalizire sau exista vreo rezistenta pentru incalzirea de ulei sau apa
                              -asi vrea sa studiez namualul service pentru notorul k9k-k7 poate ma poate ajuta cineva sa mi-l trimita prin email pe adresa nicu_gws@yahoo.com

                              e cineva care a schimbat termostatul pentru ca motorul se incalzea la doua linii si sa ne spuna cum a rezolvat problema ? ..........ca vine iarna si sa stim o treaba .......eu am fost la service si au confirmat ca e bun termostatul desi nu imi urca temperatura la 4 liniute iarna
                              Last edited by LoganGWS; 14 October 2012, 15:24. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                vezi sa nu fie sonda care citeste temperatura dusa sau masa insuficienta la tabloul de bord. cauta pe forum ca vei gasit rezolvarile la tpate aceste probleme. Nu prea stiu cum si-au dat seama ca termostatul e bun , da in fine

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google