Probleme Injectie ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Injectie ?

    Buna seara

    Sunt nou venit pe forum, mi-am cumparat de curand un Logan DCI an 2008, 29000 km, cred ca este versiunea cu 70 cai, pe talon scrie 50 kW, si am urmatoarea problema la masina: la peste 100 km/h se aprinde martor bord de la injectie, precizez ca masina o am de 5 zile, urmeaza sa ii fac revizie completa ( filtre + ulei ) ps niste preturi la filtre si ulei sunt binevenite si ce anume imi recomandati ca firma sa cumpar, este posibil la 29 000 km sa fie stricat un injector ?

    Multumesc anticipat

  • #2
    salut si bine ai venit pe forum.
    daca aveai probleme la injectie cred ca ai fi auzit si un trancanit, bataie in motor. mai mult ca si sigur ai o defectiune sau a umblat proprietarul anterior la wastegate. acel martor indica mai multe defectiuni cum ar fi boost overload sau apa in motorina.
    o diagnoza la service si iti zice tot. pentru siguranta ta, pune filtru nou de motorina, filtru aer si ulei, faci si schimbul de ulei. daca persista problema, atunci faci o diagnoza. ia legatura cu baietii din Bucuresti la o intalnire si te indruma ei unde sa faci diagnoza mai ieftin, desi la reprezentanta nu ar trebui sa depaseasca 50 lei
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      in timisoara cu cine rezolv diagnoza si resetarea de rigoare?

      Comment


      • #4
        probabil cu cristi_xp. ia legatura cu el, cred ca te poate ajuta.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          l-am resetet si s-a aprins din nou becul martor apa in motorina si motorul are un zgomot mult mai puternic.

          Comment


          • #6
            ieri am sters erorile si azi nu mai porneste deloc.iese motorina din pomda dar nu ajunge la injectoare.se opreste in repartitor sau cum se numeste ala ca nu stiu.imi spune cineva?

            Comment


            • #7
              se numeste rampa de injectie , are un senzor de presiune pe ea si atat, fara supape unisens sau alte minuni tehnologice prin ea care sa opreasca motorina sau care sa o distribuie in mod egal , e pur si simplu un distribuitor, intra in el o conducta- cea de la pompa - si ies 4 - cele catre injectoare , deci nu are cum sa se opreasca motorina acolo . Dar oare cu ce presiune iese motorina din pompa? Ca daca iese cu presiune prea mica atunci degeaba iese! Trebuie sa iasa cu aprox 300 bari ca sa porneasca motorul . Apropos!!! Erorile de le-ai sters ce spuneau? alea trebuie sa te conduca catre piesa defecta!
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #8
                Originally posted by danytax View Post
                l-am resetet si s-a aprins din nou becul martor apa in motorina si motorul are un zgomot mult mai puternic.
                Originally posted by danytax View Post
                ieri am sters erorile si azi nu mai porneste deloc.iese motorina din pomda dar nu ajunge la injectoare.se opreste in repartitor sau cum se numeste ala ca nu stiu.imi spune cineva?
                Ai schimbat si filtru de motorina?
                sigpic

                Comment


                • #9
                  a fost ieri mecanicul, a dat jos rampa de injectie cum spuneti voi ,a desfacut cu o cheie de 27 o supapa,a suflat in ea si in rampa,a montat inapoi si am pornit la cheie.adoua zi dimineata la ora 8 masina nu mai porneste. nu mai vine motorina din pompa spre rampa.s a dus pompa sau vreun senzor ce deschide circ. din pompa spre rampa?help......

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by danytax View Post
                    a fost ieri mecanicul, a dat jos rampa de injectie cum spuneti voi ,a desfacut cu o cheie de 27 o supapa,a suflat in ea si in rampa,a montat inapoi si am pornit la cheie.adoua zi dimineata la ora 8 masina nu mai porneste. nu mai vine motorina din pompa spre rampa.s a dus pompa sau vreun senzor ce deschide circ. din pompa spre rampa?help......
                    salut,
                    pana la urma nu reusesti sa o repari pe forum.
                    tot la tester trebuie sa ajungi , iar daca ai erori inregistrate in calculator, trebuie intai sa le verifice cineva priceput si deabia dupa aceea sa le stearga. ecuatia nu-i asa de simpla cum pare! ai mai multe variabile:pompa de joasa presiune, de inalta presiune, regulator de presiune, elecroinjectoare, conducte + filtru motorina.... si alti senzori!
                    succes!

                    Comment


                    • #11
                      Off topic...Vad ca respectivul nu a mai intrat dupa raspunsul dat de crististreulea...deci nu mai merita se ne batem capul.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        stiti pe cineva din tm care face, citeste si repara defectele masinii mele..........

                        Comment


                        • #13
                          pai daca a mesterit pe la senzorul de presiune de pe rampa de injectie si a pornit inseamna ca aia e de vina? sau vrei sa mai ceri si alte pareri de la alti specialisti? oricum daca vrei senzorul sau rampa de injectie te astept cu un PM . Bafta!
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #14
                            meseriasul cu diagnoza a spus ca pompa baga 165bari si 3 inj. pe jumate duse,dar nu intelege cum mai pornesc la prima cheie.la rece ,la prima cheie, la cald (4 LINIUTE LA TEMP.)nu vrea decit trasa.mersi.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by valeriuciprian View Post
                              Off topic...Vad ca respectivul nu a mai intrat dupa raspunsul dat de crististreulea...deci nu mai merita se ne batem capul.
                              Respectivul revine cu aceasi problema: schimbat toate filtrele cu unele noi de origine, aceasi problema: la peste 100 km/h se aprinde martor. Care sa fie problema ?

                              Multumesc anticipat

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google