Cand Se Stinge Martorul Antipoluare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand Se Stinge Martorul Antipoluare?

    Salut tuturor,
    Conduc de ceva vreme un model de 70CP si pana n-am facut zilele trecute o comparatie cu unul de 65CP n-am dat atentie faptului ca la introducerea cheii in contact (fara pornirea motorului) se sting toti martorii mai putin cei de ulei, baterie si antipoluare. Dupa pornirea motorului, acestia se sting (inclusiv antipoluarea), motorul merge normal, fara vreo anomalie (sau cel putin eu nu sesizez vreuna), ITP-ul l-am trecut fara probleme (40000Km).
    Am citit apoi in instructiunile de utilizare ca si martorul antipoluare ar trebui sa se stinga dupa trei secunde de la introducerea cheii (si fara pornirea motorului) la fel ca ceilalti martori (mai putin cel de ulei si baterie). Am cautat inainte de a posta un raspuns, dar n-am gasit dezbatuta o problema similara. Poate fi o defectiune sau doar o eroare de programare?

  • #2
    si la mine la mazda, cu toate ca e benzina se stinge martorul de poluare imediat dupa ce ai pornit motorul,si nu ca la logan.eu zic ca nu ai nicio problema atata timp cat se stinge cu motorul pornit.l-ai resoftat?
    zoom-zoom

    Comment


    • #3
      Nu am resoftat nimic. Repet, nu as fi dat importanta acestul lucru daca nu as fi pornit la firma inca doua DCI-uri de 65CP si un MCV de 70CP. La toate martorul antipoluare se stinge cam dupa trei secunde, inainte de pornirea motorului. Credeam ca a mai intalnit cineva fenomenul, sa nu fie semnalizarea unui inceput de problema. Nu pot preciza daca face de curand sau nu, pentru ca nu am dat importanta acestei secvente, la pornire neinteresandu-ma decat sa se stinga martorul de la bujii.

      Comment


      • #4
        Martorul antipoluare ar trebui sa se stinga la vreo 2-3 secunde dupa ce ai pus contactul. Inainte sa pornesti motorul trebuie sa ai aprinsi urmatorii martori: ulei, baterie si dupa caz cel de la frana de mana. Fa o diagnosticare sa vezi daca e memorat vreun defect.

        Comment


        • #5
          La mine inainte de pornirea mororului, cind pun contactul, am aprins ulei, baterie, apa motorina si antpoloare, la pornire se sting imediat. Din ce am citit pe forum si in cartea tehnica problema apare cind se aprind ulterior, in mers.

          Comment


          • #6
            daca se stinge dupa pornirea motorului si nu se aprinde in mers inseamna ca e totul ok.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #7
              M-am linistit atunci. Multumesc pentru raspunsuri.

              Comment


              • #8
                @tedugoromania - cu exceptia celui de apa in motorina, ceilalti 3 este normal sa ramana aprinsi pana porneste motorul.

                @valpo
                este logic ca cei trei senzori sa ramana aprinsi dupa ce pui contactul pana porneste motorul
                1 ulei - nu se invarte motorul - nu are presiune de ulei
                2 baterie - nu incarca alternatorul si consumatorii functioneaza pe baterie
                3 antipoluare - ca valoarea oxigenului citita de sonda lamda este prea mare
                Last edited by dani030669; 15 January 2010, 17:00.
                sigpic
                Ambition 1.5 dc

                Comment


                • #9
                  La mine martorul antipoluare se stinge la 2 sau trei secunde dupa ce pun contactul.

                  @valpo paote nu astepti destul de mult ca sa se stinga si martorul antipoluare.

                  Comment


                  • #10
                    este umblat in soft

                    il ai de nou daca nu ???? sau cineva a avut ocazia sa umble in el vrodata

                    dar ok nici o problem si al meu tot asa e (facut de mine cu stiinte)
                    Last edited by db-75-mai; 15 January 2010, 21:18. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      si la mine exista aceeasi problema cu martorul de poluare ...dupa toate examenele facute nu sunt probleme de se stinge martorul dupa ce pornesti masina ...

                      Comment


                      • #12
                        sant doua variante ori ati mers cu masinile subturat si urmeaza sa va lase catalizatorul sau filtru de particule ce naiba mai au aste cu euro 4 sau este un lucru nesemnificativ facut din fabrica adica la unele se stinge acel martor luminos si la unele nu, la a mea 70 cp din 2007 se stinge la 3 sec. dupa ce pun contactul,dar daca merge bine datii talpa cat cuprinde asta este viata la diesel (2000-3500 rot/min. )

                        Comment


                        • #13
                          ...

                          Iata ce spune in manualul de utilizare la capitolul prezentarea tabloului de bord:Untitled.jpg
                          Apoi, la Capitolul 2 recomandari antipoluare, economie etc...:Untitled2.jpg
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Masina merge bine, altfel nu sunt niciun fel de probleme, in mod sigur nu este resoftata si nu i-am facut testul CLIP niciodata ca nu am avut motive. @gelica75 daca avea ceva ceva catalizatorul nu trebuia sa am probleme cu noxele la ITP? (tot din 2007 e si asta si am luat-o de noua)
                            @Peter Pan am lasat cheia in contact fara sa pornesc motorul si 30 de minute si tot degeaba, am scos si bateria vreo doua zile si tot nimic. Poate or fi facut cei de la fabrica vreo ghidusie sa nu se stinga martorul decat cu motorul pornit daca mai sunt si altii cu manifestarea asta.
                            Oricum ma bate gandul unei resoftari, poate ma dumiresc atunci daca a fost memorat ceva.

                            Comment


                            • #15
                              La mine e alta chestie cu martorul acela antipoluare, de cand am masina nu sa aprins niciodata cu motorul pornit numai la punerea contactului.
                              Dupa ce am remapato (acum 1 luna), am vazut (acum 3 zile, pana atunci nu am bagat de seama) ca nu se mai aprinde la punerea contactului, ma gandesc ca poate meseriasul care mi-a facut resoftarea la anulat, probabil la turatii mari si repetate era posibil sa se tot aprinda..
                              Inteleg ca e cam periculos de joaca cu asemenea chesti..am citit ca ar putea semnala eventualele probleme aparute la injectoare, catalizator..etc.
                              Ce sfat imi dati si mie?
                              Last edited by floriche; 25 February 2010, 18:26.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google