Test De Compresie La Un Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Intre cilindrii.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Fyrestarter View Post
      Valli, daca mananca ulei si scoti fum albastru mult pana se incalzeste motorul si dupa incalzire nu mai scoate, trebuie segmentata. Nu mai sta pe ganduri ca nu are nimic turbina. E din segmenti. Bafta...
      Nedumerirea este ca masina nu scoate fum albastru, trage si merge absolut normal, si chestia asta cu consumul de ulei am mai intalnito si la alti posesori de dci-uri, altii au un consum de ulei (200ml/1000Km) chiar si la motoarele mpi+instalatie de gaz, masina are 4 ani si consumul asta de ulei e asa de cand am luato, mai nasol ca nu prea am avut ce face atata timp cat producatorul spune ca daca exista un consum de 500ml/1000km de ulei abia atunci ar fi o problema, in cazul meu 180-200ml/1000km se considera ca motorul se incadreaza in parametrii normali.

      Comment


      • #33
        Ulei poate pierde in general pe la linie sau turbo. Daca nu apar pete sub masina bineanteles... Asa ca.... Acolo ar trebui cautat. Dar daca zici ca asa face de noua...

        Comment


        • #34
          Originally posted by jambon View Post
          Mda,tocmai asta nu stiu cat e exact la diesel am facut,un test de compresie la un benzinar nou nu logan tot in 4 cilindri a iesit 20bar,deci e clar ca la diesel trebuie sa fie peste,mai asteptam poate vine cineva cu niste date concrete,exacte,probate. Paste fericit la toti.
          Cu motorul dat jos se poate verifica doar etansietatea semeringurilor,carniturilor,supapele sau desfacut tot si vazut tot ce e in el,luate in ordine supapele axu cu came semeringurile garnitura de chiuloasa segmentii,cuzinetii etc.
          la un motor nou, compresia este de cca 29 bar. daca este intre 25-27, 28, este destul de bine.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Fyrestarter View Post
            Ulei poate pierde in general pe la linie sau turbo. Daca nu apar pete sub masina bineanteles... Asa ca.... Acolo ar trebui cautat. Dar daca zici ca asa face de noua...
            Pete de ulei pe sub ea nu sunt, si in urma raspunsului celor de la Dacia nu am mai continuat sa vad de ce consuma, pe la turbo e posibil sa scape, ma gandesc ca daca ar fi fost defect turbo in acesti 4 ani de cand am masina sigur ar fi crapat si se strica, intrebarea mea este ca daca ma pun sa desfac pe la turbo ce as putea sa fac sa nu mai consume ulei? Sa schimb turbo avand in vedere ca teoretic merge bine doar ca papa ulei?Pe la linie nu ma pricep ce si cum si pe unde ar manca ulei, cum pot verifica acest lucru?

            Comment


            • #36
              Segmentii de pe piston. E posibil sa fie lipiti. Si atunci nu mai inchid cum trebuie iar pe acolo ajunge uleiul in camera de ardere. Turbo o poti verifica relativ usor daca o poti da jos. Nu trebuie sa aibe joc in ax aproape de loc. Daca sunt lagarele de pe ea mancate putin, atunci ajunge uleiul tot in admisie aer deci tot in camera de ardere. Poti desface furtunul de la iesire din turbo si daca balteste uleiul clar scapa pe la lagare. Iar segmentii ii poti verifica doar printr-un test de compresie facut cu simt de raspundere. Nu stiu care sunt valorile normale pt asta, dar cineva care a mai facut asa ceva iti spune imediat daca ai dezechilibre intre pistoane. Eu cand am facut segmentarea imi manca 1 litru de ulei la 600 de km. Enorm. Bafta...

              Comment


              • #37
                Originally posted by Fyrestarter View Post
                Segmentii de pe piston. E posibil sa fie lipiti. Si atunci nu mai inchid cum trebuie iar pe acolo ajunge uleiul in camera de ardere. Turbo o poti verifica relativ usor daca o poti da jos. Nu trebuie sa aibe joc in ax aproape de loc. Daca sunt lagarele de pe ea mancate putin, atunci ajunge uleiul tot in admisie aer deci tot in camera de ardere. Poti desface furtunul de la iesire din turbo si daca balteste uleiul clar scapa pe la lagare. Iar segmentii ii poti verifica doar printr-un test de compresie facut cu simt de raspundere. Nu stiu care sunt valorile normale pt asta, dar cineva care a mai facut asa ceva iti spune imediat daca ai dezechilibre intre pistoane. Eu cand am facut segmentarea imi manca 1 litru de ulei la 600 de km. Enorm. Bafta...
                Pai am facut un test de compresie la ei la Dacia, din pacate nu mi-au dat graficul ala pe motiv ca trebuie pastrat sau trimis la Pitesti, cele 4 curbe erau aproape la fel, nu erau perfect egale, asa parca imi aduc aminte, cei de acolo mi-au spus ca este o diferenta extrem de mica si e normala ca cica nu e neaparat sa fie la fel ca fiecare ar avea o mica toleranta acceptabila,(acele curbe trebuiesc fa fie perfect egale? ca nu stiu acest lucru) respectiv la lagarele de la turbo acestea se pot schimba? sau cum pot remedia daca imi balteste uleiul in acel furtun?

                Si cica ar fi o solutie care ar desprinde segmentii care is lipiti pe piston? Asa mi-a zis cineva de pe acolo, ca aceasta solutie se baga in motor se lasa pornit motorul un timp dupa care trebuie schimbat uleiul si filtrul de ulei.
                Last edited by valli; 20 April 2012, 12:55. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Fyrestarter View Post
                  Segmentii de pe piston. E posibil sa fie lipiti. Si atunci nu mai inchid cum trebuie iar pe acolo ajunge uleiul in camera de ardere. Turbo o poti verifica relativ usor daca o poti da jos. Nu trebuie sa aibe joc in ax aproape de loc. Daca sunt lagarele de pe ea mancate putin, atunci ajunge uleiul tot in admisie aer deci tot in camera de ardere. Poti desface furtunul de la iesire din turbo si daca balteste uleiul clar scapa pe la lagare. Iar segmentii ii poti verifica doar printr-un test de compresie facut cu simt de raspundere. Nu stiu care sunt valorile normale pt asta, dar cineva care a mai facut asa ceva iti spune imediat daca ai dezechilibre intre pistoane. Eu cand am facut segmentarea imi manca 1 litru de ulei la 600 de km. Enorm. Bafta...
                  vezi ca ulei in admisie poti avea si de la presiune mare in carter si la un EGR care nu recircula cum trebuie sau care nu se inchide/deschide cand trebuie si turbina incepe sa traga toate gazele.Turbina defecta cred ca poate sa dea uleiu si pe evacuare,nu doar pe admisie.
                  valli solutia aia miraculoasa se cheama segmentare ,restul sunt povesti de aruncat banii .
                  Ce consum de ulei ai,ca nu am fost atent?
                  Last edited by Cristi_Xp; 20 April 2012, 13:32.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    Cristi_XP, nu vorbi daca nu stii la ce se refera valii. E un solvent care se amesteca in ulei, se lasa 15 minute la ralenti si degumeaza segmentii. Nu toti segmentii sunt uzati, unii sunt ancrasati de la mersul "batranesc". Am vazut solutia asta salvand multe motoare.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #40
                      ptr.Cristi_Xp - consumul de ulei este 180-200ml / 1000 Km.
                      ptr.einstein- la mine consumul asta este de cand e noua masina, si stiu ceea ce inseamna mersul subturat si problemele care pot aparea la un asemenea mers deci la mine iasa din discutie mersul ,,batranesc'' intr-adevar ca e recomandabil acea solutie cand masina a avut parte de un propietar care a mers cu ea subturat ori ca nu stie sa conduca un dci ori ca mergea cu ea sa scoata un consum mic, dar sa recomanzi asta la o masina noua? Corectati-ma daca gresesc dar eu nu vad rostul acelei solutii, eventual o problema a segmentilor din fabricatie? dar ciudat ca nu da semne cum ar fi fum in exces si altele, masina merge perfect normal.

                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      Cristi_XP, nu vorbi daca nu stii la ce se refera valii. E un solvent care se amesteca in ulei, se lasa 15 minute la ralenti si degumeaza segmentii. Nu toti segmentii sunt uzati, unii sunt ancrasati de la mersul "batranesc". Am vazut solutia asta salvand multe motoare.
                      Spune-mi si mie cum se numeste solutia aia, pe timpul cand mi s-a spus de ea nici reprezentantul de la Dacia nu stia sigur cu se numeste si mi-a dat un pret la ea de vorbeam singur, is sigur ca se gaseste si in alta parte si mult mai ieftin, si asa trebuie sa fac schimbul de ulei, ma gandesc ca rau nu ar acea ce sa-i faca daca bag solutia aia.
                      Last edited by valli; 20 April 2012, 14:14. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        Verifica ce ti-am spus. La consumul asta de ulei suspectez turbina. Daca desfaci tubulatura acesteia te edifici cu siguranta. Daca sunt lagarele cu bai nu mai ai ce-i face. Reconditionata nu stiu cat mai poate fii de fiabila. Tine-ne la curent cu evolutia problemei tale. Daca te pot ajuta cu ceva sfaturi (daca stiu bineanteles), nu ezita sa ma intrebi. Bafta...

                        Comment


                        • #42
                          Solutia e o doza de 300 ml parca si costa cam 100 de lei. Buna si pentru curatat injectoare, nu stiu sa se gaseasca si in alta parte. Are un cod de piesa renault, nu-mi amintesc acuma care e.
                          Ai dreptate, bizar la o masina noua, insa segmentii se mai aseaza in 10 000 km.
                          Last edited by einstein1984; 20 April 2012, 21:42.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #43
                            100 de lei e un pret bun fata de ceea ce mi-au spus cei de la service care pe atunci era aproape 200 lei asta fiind in 2008-2009. Poate cum spui tu ca segmentii se mai aseaza dar a mea are 47000 si tot asa papa ulei ca si cand am luat-o.

                            Apropo... stie cineva cat e un turbo nou?

                            Te rog, NU mai cita postul anterior (Quote), foloseste in acest caz Post Reply!
                            Last edited by 77sky; 23 April 2012, 14:47.

                            Comment


                            • #44
                              100 de lei solutia doar, mai vine si uleiul si filtrul nou peste.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #45
                                Pai oricum urmeaza sa fac revizia si atunci ma gandeam sa bag si solutia asta daca tot dau afara vechiul ulei, Einstein ma poti ajuta cu codul solutiei? Am intrebat despre ea la un service si nu erau convinsi ca este sau nu ceea ce caut, avand codul ma gandesc ca as fi mai sigur ca iau ceea ce trebuie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google