Turbina Anulata Si Totusi Consuma Ulei....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbina Anulata Si Totusi Consuma Ulei....

    Am anulat ungerea la turbina[euro 4] si sau scos paletele din interior datorita faptului ca masina consuma 1l de ulei esso 10w40 la 5-600km dar tot in aceasi situatie am ramas......help

  • #2
    Cand incepe sa iti pape ulei nu mai ai de ce merge 5-600 km .... mergi direct sa o repari, colegii cu motorizarea ta, te pot ajuta mai mult.
    Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

    Comment


    • #3
      unii mecanici spun ca sint semeringurile de supape si altii spun sa o segmentez ca am deja 130.000 km in regim de taxi.mai astept pareri......

      Comment


      • #4
        Daca ai mers normal cu ea n-are cum sa fie motorul dus. Abia si-a facut rodajul ca sa zic asa.
        Gandeste-te bine ce ai facut cu ea, poate i-ai dat vreo forja inumana si posibil sa ai vreun piston topit (intalnite cazuri la dizal) si/sau segmentii de ungere praf.

        Comment


        • #5
          Cum sa segmentezi motorul la 130.000? Am un prieten taximetrist cu un Dci 65 de cai si la 85.000 km functioneaza motorul ca in prima zi. Foloseste ulei Elf 5w40 schimbat mereu la 7000 km. Merge cu masina ca si cu un benzinar. Nu schimba never sub 2500 Rpm. Motorina numai d-aia ieftina de la Petrom.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            Daca un mecanic iti spune sa segmentezi un diesel la 130 k, inseamna ca si-a gresit meseria. Unu la mana, daca se uzeaza segmentii, iti pierde compresie si nu mai porneste, sau porneste greu si nu mai are viata in ea, dar in nici un caz nu iti consuma asa mult ulei. Doi la mana, o segmentare la un diesel e ceva provizoriu... la modul ca o segmentezi si o vinzi, dar nu te tine mai mult de 30-40 k.
            Problema e sigur la semeringurile de la supape daca spui ca iti consuma ulei in halu' asta.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              Originally posted by darksid3 View Post
              ..........Am un prieten taximetrist cu un Dci 65 de cai si la 85.000 km functioneaza motorul ca in prima zi. Foloseste ulei Elf 5w40 schimbat mereu la 7000 km. Merge cu masina ca si cu un benzinar. Nu schimba never sub 2500 Rpm. ......................
              Nu vreau sa fiu cretinoid, dar oloiu' conteaza mult ce si cand e schimbat.

              Eu presupun un tratament al motorului defectuos, nu poate asa aiurea s-o ia razna.

              Comment


              • #8
                cu diagnoza imi spune oare ce ma doare sau imi ia doar banii. nu prea mai am incredere in meseriasi ....

                Comment


                • #9
                  Ce sa-ti spuna pe diagnoza... "eroare 5689 = consuma ulei pentru ca sunt uzate semerigurile de la supape".
                  Cel mai bine fa-i un test de compresie, ca sa stii sigur ca nu e de la segmenti si daca iti iese bine, ramane varianta cu supapele. Intereseaza-te pe la dezmembrari, vezi cat e o chiulasa complet echipata.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    poa sa fie si de la ulei ...
                    ... mie pe 5w50 imi consuma ulei masina , cam 1 litru in 10 mii
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      e mai subtire ca 10w ?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        m-am hotarit si l- am deschis.prima repriza a fost cu semeringuri si ghiduri de supape si a doua repriza a fost cu segmenti si cuzineti biela.in doua zile sper........sa ma plimb cu ea prin oras,dar tot fara turbina ca nu am gasit nimic la pret civilizat.........

                        Comment


                        • #13
                          dupa doua reprize cu mecanicii[2{linga mine,la ora 23 am dat cheie si pauza......nici vorba sa porneasca.am adus chiar si alte injectoare si tot nici un gram de fum nu am vazut. luni o luam de la capat....care capat? nu stiu dar incercam orice....un sfat e binevenit de la orisicine fara suparare...

                          Comment


                          • #14
                            daca zici ca toti senzorii sunt pusi bine si distributia e montata corect eu as reveni la injectoare. Injectoarele care "stau" pe perioada reparatiei intepenesc. Le desfaci si dai cu un spray de curatat discuri de frana pe supapele de retur si pe cuiele din supapa. Incearca sa lucrezi cat mai curat , daca se poate chiar cu manusi chirurgicale
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #15
                              prietene vezi ca am impresia ca ai segmentato degeaba,daca nu iti functiona turbina pe acolo se duce uleiul,vezi ca turbina are ungere cu ulei a axului ei,iar daca axul e blocat sau descentrat iti papa uleiul,ai sa vezi ca in momentul in care ai sa revii cu ea prin oras,dupa munca si lovelele cheltuite pe segmentat,or sa fie fix degeaba,si cum mergi cu ea fara turbina,poate topesti pistoanele

                              in afara de intercooler nu e mare diferenta intre 65 de caluti si 68 zis 70 de caluti,ia aminte
                              Last edited by AGENTUL NYT; 26 July 2010, 13:58.
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google