Test Gaze La Itp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Test Gaze La Itp

    am fost de curand sa fac itp-ul la loganul meu 1.5 dci.peste tot in oras aveau programari , dar am ajuns intr-un final la ivas,mi-au facut o programare pentru a2 a zi.prima data au ridicat-o pe elevator si au gasit pata de ulei pe cutia de viteze,indrumandu-ma la garantie.surpriza a fost la testul gaze care a durat mai bine de 10 min,timp in care au turat-o de zbarnaia,zicandu-mi ca nu trece testul de gaze.am reuist pana la urma. a mai patit cnv asa ceva?
    masina are 2 ani si 14200 km , 2 schiburi de ulei si filtre , motorina de la un singur peco, si la drum treptele schimbate intre 2500 si 3000.explicatia lor a fost simpla : SUBTURATA. astept scimb de opinii si pareri! salut

  • #2
    Salut.
    Da,e subturata.
    Si vezi ca in timp daca mai continui sa mergi asa,vei schimba injectoarele.
    Mare grija la cum mergi cu masinuta.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      Inainte de a mai merge la ITP mergi la Aviasan si forjeaz-o putin sa ii cureti tobele...de la mersul in oras(unde inevitabil mai mergi si subturat) se depune funingine ...funingine care doar prin forja se elimina...vad ca esti din galati...eu cand am facut itp-ul am fost pe dig inspre Braila...si am forjat-o...cand am ajuns la Braila am sters teava tobei pe interior...iar la Galati nu era depusa aproape deloc funingine.
      sigpic

      Comment


      • #4
        in primu rand suntem in Romania.Deci ca sa treci itp fara probleme trebe spaga neaparat.
        Eu am 43mii km , si de curand am facut itp.la fel s-a intamplat,numai ca eu am dat din prima spaga 100ron.
        dar daca nu dateam nu treceam 100%,mi-a zis-o ala pe fata.
        Daca la 14mii km de abia ai trecut te asigur ca la urmatorul itp nu treci sigur , fara spaga bineinteles.bafta
        Fara Semnatura.

        Comment


        • #5
          Carmeloa...ai curatat prin turare traseul de evacuare in prealabil?Eu nu am dat spaga si am trecut cu brio testul gazelor.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Din cate stiu eu motorul diesel trebuie turat (4000rpm) cel putin odata pe luna sau mers constant cu 3000-3500rpm timp de cativa km, bineinteles motorul trebuie sa fie cald.

            Comment


            • #7
              nu am avut probleme la ITP (desi masina merge preponderent in Bucuresti si e chinuita) ca inainte am facut o tura pe autostrada la modul 10 minute tinuta in 4000 de ture constant, fara accelarari bruste, 10 minute la 2500 de ture si apoi mers linistit cu a iv-a la 3500 de ture. pana am ajuns in service pentru programare s-a scuturat tot ce a fost pe toba si pe catalizator.
              Numai ca la diesel nu se analizeaza gazele ci opacitatea.
              Daca nu a avut si temperatura motorului cat trebuie a incercat sa o ridice din pedala. In mod normal trebuie sa aiba minim 85 de grade temperatura uleiului inainte de a-i da talpa pana la limitare.
              de asemenea, accelerarea de la 0 la 4500 rot/min trebuie facuta in minim 1,2 si maxim 2 secunde. Prea in scurt da fum de rupe, prea lung nu-i valideaza masuratoarea.
              Toata inspectia a durat aproape 1/2 de ora, din care mai mult de 10 minute am asteptat sa se ridice temperatura uleiului de la 75 la 85 de grade. Daca omul tau de la ITP i-a dat pedala pe loc in ideea sa incalzeasca motorul i-a dat degeaba. Dupa parerea mea omul astepta ceva.
              Last edited by dani030669; 8 July 2010, 15:00.
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • #8
                Exact ce am zis si yo,spaga , spaga si iar spaga ,ca neah tre motoru sa fie cald la 85grade.
                @valeriuciprian nu am curatat.dar recunosc ca am toba sport ,deci situatia se schimba.si daca nu ma lua cu gazele ma lua cu altceva , gasea el ceva.trebuia sa-i iasa si lui o spaga mica.dar daca era sa nu am toba sport treceam si eu cu brio testul deoarece yo schimb numai intre 2500-3500(mi-a intrat in reflex).
                Fara Semnatura.

                Comment


                • #9
                  Eu am facut itp acum o luna si a iesit foarte bine cei de acolo spunand "se vede ca o alergi".Deci explicatia e simpla...da-i forja!

                  Comment


                  • #10
                    inca unul care a dat banii pe diesel ca sa sa-l tina in garaj.
                    legat de itp : pe mine m-a oprit rar-u in trafic cu aia veche ( 2,5d din 1985 ) n-au comentat baietii nimica, chiar si gazele au iesit bine. ghinionul meu ca mi-a verificat in baza de date seria la folia de securitate aplicata de cei din "service" la ultimul itp.
                    talpa tata. "batranica" de multe ori vedea scart si-n a doua.

                    p.s. de cele mai multe ori cei de la serviceurile autorizate sunt NESIMTITI si inventeaza nereguli pentru a primi "comisionul". daca nu aveti probleme la masina mergeti mai degraba direct la RAR pentru efectuarea itp-ului.

                    LE : toata stima si respectul pentru itpistii colegi de forum ;)
                    Last edited by maistoru; 8 July 2010, 16:29.
                    vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by segane View Post
                      masina are 2 ani si 14200 km , 2 schiburi de ulei si filtre , motorina de la un singur peco, si la drum treptele schimbate intre 2500 si 3000.
                      Originally posted by Augustin-Yng View Post
                      .
                      Da,e subturata.
                      Subturat la 2500-3000 diesel? Dupa schimbarea treptelor la 2500 (doar atat sa zicem...), la ce turatie ajunge? In fine, la cate discutii au fost despre subturare...
                      O masina cu doar 14000 de km sa nu treaca testul de noxe?
                      Cunosc pe altii care merg clar subturat si nu l-au picat; cert e ca "indicau o contributie".
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Carmeloa View Post
                        in primu rand suntem in Romania.Deci ca sa treci itp fara probleme trebe spaga neaparat.
                        Eu am 43mii km , si de curand am facut itp.la fel s-a intamplat,numai ca eu am dat din prima spaga 100ron.
                        dar daca nu dateam nu treceam 100%,mi-a zis-o ala pe fata.
                        Daca la 14mii km de abia ai trecut te asigur ca la urmatorul itp nu treci sigur , fara spaga bineinteles.bafta
                        Vezi ca aici citesc si altii nu numai tu,si daca dai spaga 1 ,100 sau x lei,tot dare de mita se cheama,tu in postul asta ai facut un autodenunt,te poate scapa de puscarie, dar mai mult ca sigur poti primi o amenda penala.Eu zic pe viitor,sa ganditi putin pana sa scrieti,daca un baiat destept se duce pe fir acum,unde ai facut tu ITP-ul,intra si ala care ti-a luat 100 de lei in rahat, intri si tu.Rog un moderator sa faca putina curatenie !
                        LOGAN--> <--TOYOTA

                        Comment


                        • #13
                          ce viteza prinde dieselu in viteza a V cu 3000-3500 ture , si unde sa-i dai casa nu mearga subturata , intreb ca la mine la benzina la 3000 ture sar de 100 si la noi autostrada se cam termina brusc deci unde sa alergam masina ca sa nu infundam catalizatoru doar pentru testul de itp.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tataieb12 View Post
                            ce viteza prinde dieselu in viteza a V cu 3000-3500 ture , si unde sa-i dai casa nu mearga subturata , intreb ca la mine la benzina la 3000 ture sar de 100 si la noi autostrada se cam termina brusc deci unde sa alergam masina ca sa nu infundam catalizatoru doar pentru testul de itp.
                            eu la 3000 rot/min in a V-a la 1.5 dci 65 cai am 130 km/h

                            Comment


                            • #15
                              Ai incercat sa schimbi vitezele la un logan diesel la peste 3000 rot/min? Ti-ar fii mila de motor cum face.Toti care au schimbat injectoarele la diesel s-au plins c-au fost din cauza piliturii produse de pompa de inalta.Fa-ma si pe mine destept:cum produce pilitura un mers subturat?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google